Oświadczenie Stowarzyszenia Kibiców Korony Kielce

28-02-2012 15:03,

Stowarzyszenie Kibiców Korony Kielce mające na celu dbanie o dobry wizerunek kibiców i sympatyków drużyny Korony Kielce z przykrością musi poinformować, iż w rundzie wiosennej sezonu 2011/2012 nie będzie prowadzony doping na Kieleckiej Arenie. 

Główną przyczyną podjęcia tej bardzo trudnej dla Nas decyzji były nasilające się represje ze strony funkcjonariuszy policji skierowane w stronę kibiców, którzy zawsze dumnie i licznie przybywali na kielecki stadion miejski przy ulicy Ściegiennego. Przy tak niespotykanej nigdzie indziej w kraju ilości zakazów stadionowych czy też utrudnianiu zwykłemu obywatelowi możliwości obejrzenia i wspólnego dopingowania na trybunach swojej drużyny, nie mogliśmy stać biernie i przyglądać się jak nasze środowisko coraz bardziej się kurczy. Wpływ na to miały wyroki sądowe oparte tylko i wyłącznie na zeznaniach policjantów, czy też świadomą rezygnacje samych to kibiców mających w głowie konsekwencje bycia wylosowanym z tłumu po meczu i podzielenia losu kolegów co kończy się 2 letnim zakazem stadionowym oraz 2 tysiącami grzywny. 

Pokażmy zatem wspólnie do czego prowadzi wymiana publiczności, może ktoś w końcu się ocknie, że bez nas futbol przestaje być emocjonującym widowiskiem sportowym.
Na ostatnim meczu z Jagiellonią można było wstępnie zaobserwować jak to wszystko może mniej więcej wyglądać. Tak samo jak będzie można to zobaczyć na kolejnych 5 spotkaniach na Arenie Kielce przy Ściegiennego. Piłka nożna jest dla kibiców i tylko z nimi ma ona sens. Nie mniej jednak nikogo nie zniechęcamy do licznego odwiedzania kieleckiej areny ponieważ Nasze działania nie są skierowane w nasz klub, a ta decyzja ma za cel pokazanie jak szare i smutne będą trybuny, które to jak nie raz mówiono nadają koloru polskiej piłce. Ile to razy komentatorzy sportowi czy piłkarze powtarzali, że kibice są 12 zawodnikiem drużyny, wspaniale dopingując czy tworząc zapierające dech w piersiach oprawy na które wspólnie trzeba pracować tygodniami w pocie czoła.

W spotkaniach na których ważyły się losy wyglądu najbliższej rundy oprócz kibicowskiej braci wzięli udział także piłkarze. To właśnie dla naszych zawodników najbardziej odczuwalny będzie nasz brak na spotkaniach w rundzie wiosennej. Są jednak świadomi całej sytuacji, w pełni rozumieją i popierają naszą decyzję. Mamy zapewnienie, że na boisku będą reprezentować nasz klub tak, jak byśmy sobie tego wszyscy życzyli. Co więcej nasze stanowisko uszanował również zarząd Korony, który ubolewa nad tak radykalnym krokiem. Zapewniliśmy jednak, że nie zamierzam zniechęcać nikogo do przychodzenia na mecze. 
Jak to już nie raz bywało w przeszłości pomimo różnych zawiłości i niezgód na linii klub-kibice, zawsze jakoś udawało Nam się wypracować wspólny kompromis. Wierzymy, że gdyby nie naciski rządu oraz policji również i w tej sytuacji doszlibyśmy do rozwiązań niegodzących w prawdziwy ruch kibicowski. Nasze działania są drastyczne bo każdemu z nas ciężko będzie wytrzymać bez sobotnich spotkań na Ściegiennego, ale miejmy nadzieje, że w przyszłym sezonie będziemy mogli wspólnie świętować kolejny wspaniały sezon w ekstraklasie już wspólnie na trybunach jak i na murawie.

Natomiast sprawy związane z organizacją meczów wyjazdowych będą podawane przez Stowarzyszenie na bieżąco, mamy nadzieję, iż przynajmniej będzie Nam dane dopingować swoją drużynę w roli kibiców gości, a oficjalnych okazji możemy mieć przy odrobinie szczęścia tylko trzy.

Stowarzyszenie Kibiców Korony Kielce "Złocisto-Kriwści"

------------

Dziękujemy, że jesteś z nami i wspierasz twórczość dostępną na CKsport.pl. Kliknij w link poniżej i postaw naszej redakcji symboliczną kawę.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wasze komentarze

kappa2012-02-28 15:16:33
Bujajcie się
KubaJ2012-02-28 15:48:00
PRAWDZIWY kibic ZAWSZE kibicuje swojej drużynie, więc mnie żadne tłumaczenia nie przekonują
milicja2012-02-28 15:50:39
kappa jest z milicji
kappa2012-02-28 15:52:47
a milicja jest z milicji
...2012-02-28 15:56:25
to idź na mecz i dostaniesz zakaz
jova2012-02-28 16:01:31
Prawdziwy kibic. Wez sie czlowieku zastanow jak nie wiesz o co chodzi to sie nie odzywaj. Bardzo dobrze robia. Zobaczymy co teraz zrobi zarzad
lol2012-02-28 16:05:52
DO KubaJ... jestem prawdziwym kibicem.. ZAWSZE kibicowalem mojej kochanej koroneczce i dostałem zakaz stadionowy na 2 lata i kilka tysięcy grzywny..
do KubaJ2012-02-28 16:07:44
Ciekawe jak Ty byś kibicował swojej drużynie, gdybyś za zmianę miejsca, zapalenie papierosa i użycie wulgarnego słowa na meczu musiał płacić 2 tysiące zł..
POZDRO DLA KUMATYCH
kappa2012-02-28 16:11:18
Nie opowiadaj o zakazie. Ja przyjeżdżam z synem ze śląska 150 km, specjalnie na mecz i będę kibicował. A protestować to można na inne sposoby np. od drugiej połowy prowadzić doping, albo wyjść 10 min przed zakończeniem meczu, albo ostentacyjnie wszyscy wchodzą w trakcie meczu na cały młyn itp itd.
scyzoryk132012-02-28 16:14:16
O jak dobrze!
Czyli w tym sezonie bede mogl przychodzic na mecze z rodzinka.
Nie-cierpie chamstwa.
Pozdrowienia dla normalnych kibicow.
Bylem na meczu Vive - Niedzwiedzie i okazuje sie ze mozna kibicowac swojej druzynie bez skandowania inwktyw w strone druzyny przeciwnej.
Klub Kibicow Korony ma bardzo blisko przyklad Klubu Kibicow Vive od ktorych powinien sie duzo uczyc.
PS.
Pojedyncze przeklenstwa mi nie przeszkadzaja jest to zrozumiale w ferworze walki.
Piknik2012-02-28 16:20:04
Zgłaszam się do pracy społecznej przy korekcji testów Stowarzyszenia. To oficjalne pismo powinno być lepiej zredagowane, tymczasem nie ma żadnego przecinka.

Ja nie wiem - chodzę na mecze, czasem zdarzy mi się przeknąć, ale nigdy nic mnie za to nie spotkało.
Kibice robili ładne oprawy, ale łamali prawo - np. odpalając race. Jeżeli kibice dostawali zakazy stadionowe za używanie rac, to akurat popieram, bo nie dość, że narażają klub na kary finansowe (a wiemy, że się nie przelewa) to jeszcze jest to niebezpieczne. Powiedzmy sobie też szczerze, że prowokacyjne zachowania wobec policjantów ("Chwała Wszystkim Dobrym Piłkarzom" czy przyśpiewki) chluby kibicom nie przynoszą.

Wymyśliliście sobie wojenkę z policją, to są konsekwencje. Policjanci się wkurzyli i robią akcje. A mnie zawsze powtarzano: nie ruszaj g**na bo śmierdzi. Skoro więc nie lubicie policji, to po co z nią zadzieracie? Macie skutek. Jestem pewien, że gdyby oprawa była zgodna z prawem i nie byłoby obrażania funkcjonariuszy publicznych, to nie byłoby również zakazów. Podobnie ze zmianą miejsc. Jak masz bilet za 8 zł to tam siedzisz.

Na stadionie w Kielcach jest bezpiecznie i ja to sobie bardzo chwalę, bo mogę iść na mecz z rodziną. Kiedy parę lat temu studiowałem w Łodzi, to bałem się nawet sam chodzić na mecze tamtejszych drużyn. Dlatego bardzo sobie chwalę działania z kartami kibica i przestrzeganie prawa przez klub. A jeżeli nie chcecie mieć łapanek policyjnych, to zwyczajnie z nimi nie zadzierajcie.
jer2012-02-28 16:28:52
Co ma kibicowanie wspólnego z przychodzeniem na mecz i narażaniem się, że dostanie się zakaz za NIC? Nie będzie zbyt fajnie na stadionie, ale dobrze, że zawodnicy to rozumieją. Życzę by udało się pojechać chociaż na te trzy mecze!
JaceCK2012-02-28 16:37:32
Jak można było wyczytać z tekstu SKKK nie prowadzony będzie doping. Nikt nie zabrania przyjścia na mecz.
Smutno, ale niestety najwidoczniej jest to jedyne słuszne rozwiązanie.
mistrzCK2012-02-28 16:50:21
jedyna słuszna decyzja.
hrabia2012-02-28 17:27:29
Z oświadczenia wynika, że kibice są cacy, piłkarze są cacy, klub w sumie też, bo robi co musi, a wszystkiemu winny jest rząd RP.
No to czekajcie aż PiS dojdzie do władzy i centralnie pozwoli Wam bluzgać na stadionach. Będziecie mieli wtedy powód, bo Korona być może będzie grała w II lidze. A wtedy autorzy tego oświadczenia będą kandydować do sejmu z list PiS-u. Jak długo drużyna może grać bez kibiców i ich pieniędzy ?
Przeważająca większość z Was jest sterowana przez kilku cwaniaków dla ich własnych celów, a przekonana jest o spełnianiu jakiejś misji.
ręczny2012-02-28 17:33:01
Jestem z Wami! Sport jest dla kibiców! Miałem iść na Podbeskidzie ale nie pójdę. To co robią władze klubu jest skandaliczne! Stadiony bez kibiców, dopingu i opraw nie mają sensu.
marcin2012-02-28 17:45:15
nareszcie policja robi porzadek z bezmozgami i chamami i egzekwowane sa przepisy i zakazy.wreszcie na meczu beda kibice a nie durni "szalikowcy" ktorych bardziej interesuje jak wyglada flaga a nie jak gra druzyna.a emocje wzbudzaja pilkarze gra na boisku a nie ciagle darcie mord.nie martwcie sie,klub bedzie istnial dalej i mecze tez beda sie odbywaly a trybuny kiedy bedzie potrzeba tez sie odezwa.
chevanton2012-02-28 17:48:23
@hrabia - o czym ty bredzisz! Żaden kibic nie chce widzieć tego karakany przy władzy! Media ci mózg piorą, później chodzisz i głupio powtarzasz!
(L)2012-02-28 17:50:23
To tylko głupie wymówki , przecież kibicujecie Koronie a nie zarządowi
piknik2012-02-28 17:51:34
Tych wszystkich, którzy narzekają na zarząd klubu pragnę pouczyć, że SKKK nie narzeka na zarząd...
taki ja2012-02-28 17:52:41
hrabio - witam wielbiciela palikota i biedronia
(L)2012-02-28 17:56:54
Co ma zarząd do kibicowania ???
kibic z Kielc2012-02-28 18:00:27
hrabia - na KAŻDYM stadionie w Polsce ludzie mają wolność słowa. Co ja mówię ... na każdym stadionie w Polsce?! W Europie! Obejrzyj sobie mecze Realu Madryt albo ligi włoskiej. Tam 10 razy tyle bluzgają co w Polsce i NIE MA NAGONEK. N-I-E M-A! TYLKO w Kielcach jest nagonka i robienie z widowiska sportowego teatru!! Na stadionie, na którym NIGDY żadne dymy nie miały miejsca co jest już prawdziwym paradoksem. I nie pisz mi tutaj o pisach, peło i innych darmozjadach! Jeśli karać kibiców to piłkarzy także bo oni rzucają mięsem podczas gry aż miło! Mam nadzieję że frekwencja na tym pięknym 15 tys stadionie dalej będzie systematycznie spadać tak jak to ma miejsce obecnie. Ostatnio bylo 4 tys na meczu ekstraklasy i CISZA! Zero dopingu. Czułem się jak w teatrze. Szare w 80 % puste i ciche trybuny - to jest moje marzenie w tym momencie. Piłka nożna bez opraw, rac, dopingu i wspólnej zabawy nie ma żadnego sensu. Sam czasami widząc mizerię na murawie przychodziłem na mecze posłuchać dopingu. Na Podbeskidzie i kolejne mecze nie idę. Niech zarząd klubu idzie na młyn i zrobi doping. Obejrze sobie w TV jak im poszło w tej roli. Pozdrawiam ich przy tym cieplutko.
KPD802012-02-28 18:01:37
okazało się po co "kibice"(ci co uważali się za najwierniejszych i jedynych prawdziwych) tak naprawdę przychodzili na mecze i co dla niech było najważniejsze nie doping i wspieranie drużyny tylko możliwość wyzwania policji i kogo im się podoba a jak nie mogą tego już robić to strajkują i nie przychodzą bo jak by wam naprawdę zależało na drużynie to przychodzilibyście dalej na mecze te 4500 co było ostatnio na meczu potrafiło jakoś przyjść na mecz i nie bać się że ktoś ich zamknie itp bo przyszli zobaczyć Korone i każdy na swój sposób dopingować a Wy tak nie możecie co wam się stanie jak będziecie normalnie dopingować albo doping dla Korony albo wyzywanie policji a wy wybieracie wyzywanie a nie wspieranie drużyny.
ceka2012-02-28 18:09:15
scyzoryk13 - więcej 'chamstwa' słyszę na ulicach. Po ulicach też nie chodzisz? Zapewniam że twoje pociechy za twoimi plecami używają takiego słownictwa że by ci uszy zwiędły. Posłuchaj jakim językiem mówi się w szkołach czy nawet w przedszkolach. NIE POSYŁAJ DZIECI DO SZKOŁY! PS: W jakim ty świecie żyjesz człowieku?
Arena Kielc2012-02-28 18:19:03
Jaki tu spokój nananana, nic sie nie dzieje nananana... Ciiiichoooo nie zakłócajmy tej błogiej ciszy...
mario2012-02-28 18:21:28
KubaJ - TO DLACZEGO NIE DOPINGOWAŁEŚ NA JADZE? Czemu była taka przygnębiająca atmosfera na tym meczu?
k2012-02-28 18:25:10
Kocham takie posty jak ten J.W.P hrabii. Posługiwanie się tzw. murzyńską argumentacją (a bo twój murzyn to) świadczy o braku argumentów i mało rozwiniętej inteligencji. Zapamiętaj sobie, że sprawy kibiców zaczęły mieszać do polityki środowiska żydowsko-komunistyczne, tj. GW i TVN. Obudź się póki nie jest za późno.
Scyzor2012-02-28 18:39:20
Piknik aha czyli skoro ciebie nic złego nie spotkało to znaczy, że nikogo nie spotkało nie? Wyjmij głowę z tyłka i spójrz nieco szerzej. W Kielcach za byle co poszło już grubo ponad 100 zakazów stadionowych i każdy ponad 2000 zł grzywny. Nikt wam nie broni chodzić, ale nie płaczcie później.
Scyzor2012-02-28 18:41:09
Sufler ileś ty tych nicków wymyślił hahaha Zabrakło już pomysłów to dałeś jakieś KPD :) Żałosny jesteś człowieczku.
jorg2012-02-28 18:43:03
debile
beznick2012-02-28 19:16:52
piknik, hrabia, marcin, KPD80. POPIERAM W CAŁEJ ROZCIAGŁOSCI !!! Mecze dla kibiców, dla kiboli i bandytów więzienie, a dla sterowanych baranów zakazy.
max2012-02-28 19:32:17
Nie rozumiem problemu...z jednej strony nadajecie, że kibice są źli, bo nie chcą przyjść i zrobić dopingu/oprawy...a z drugiej cieszycie się, że "młyna" nie będzie i nikt nie będzie przeklinał... o co wam chodzi w końcu ?
Przecież nikt wam nie broni chodzić i delektować się meczem bez niecenzuralnego dopingu i rac ...
Skoro "Ci" kibole są tacy źli to może zademonstruje jeden z drugim co WY potraficie...jak WY wspieracie swoją drużynę...
Będę niecierpliwie czekał na WAS w piątek w domu z C+ ...
mam nadzieję, że mając kibicowsko rywala nienajwyższych lotów będzie prawdziwe "pier.. .nięcie" na sektorze A :-)
powodzenia :-)
scyzor2012-02-28 19:32:17
po pierwsze kary to płacimy sami a nie klub
chevanton2012-02-28 21:09:07
"piknik, hrabia, marcin, KPD80. POPIERAM W CAŁEJ ROZCIAGŁOSCI !!! Mecze dla kibiców, dla kiboli i bandytów więzienie, a dla sterowanych baranów zakazy." - a na stadion wpuszczajmy w gajerze i lakierkach obowiązkowo! Ty bezmózgi beznick'u! Skąd sie takie klauny biora ?!?
SCYZOR2012-02-28 21:33:58
Ile to razy nie było dopingu, raz wyszlismy w 80 min spotkania, raz nawet nie przyszli na mecz(z Arką Gdynia) i nic to nie dało. Więc naprawdę nie ma teraz innego wyjścia jak tylko zawiesić całkowicie nasze chodzenie na stadion, ale pamiętajcie że w oświadczeniu nie jest napisane żebyście nie chodzili bo jeszcze by tego brakowało żebyśmy Was zmuszali na niechodzenie. Ale liczcie się z tym że do pikników też się czepiają i z byle powodu zastosują wobec Was represje czego wam nie życzę. PAMIĘTAJCIE O WYJAZDACH
Bryx2012-02-28 21:42:42
Nie jestem za wszechwładzą kiboli i łamaniem prawa, ale ten protest popieram. Nie może być tak, że na jednym z najspokojniejszych stadionów (tylko jedna zadymka w ciągu 6 lat) są największe represje. Atmosfera jest zdecydowanie nie ta co parę lat temu i kibiców też coraz mniej, bo ludzie boją się naturalnie zachowywać.
stop cenzurze2012-02-28 22:46:26
beznick - bandyte to sobie znajdź u siebie w rodzinie. Jak dla ciebie zapalenie papierosa na stadionie czy też zmiana krzesełka to bandytyzm to ja nie mam pytań. Na stadionach w Anglii, Niemczech, Holandii, Włoszech, Hiszpanii czy Rosji niecenzuralne okrzyki to NORMA i nikt na to nie zwraca uwagi. W Polsce z ludzi którzy jeżdżą za swoim klubem wszędzie zrobiono bandytów. Żenada! Niech prezesik wraz z milicją idą na młyn i niech zdzierają gardła dla klubu przez 90 minut. Szykuje się więc kapitalna atmosfera na stadionie!
KS Iskra Kielce2012-02-28 23:30:29
@scyzoryk13
'Klub Kibicow Korony ma bardzo blisko przyklad Klubu Kibicow Vive od ktorych powinien sie duzo uczyc'
Błaźnisz się kolego. I mówię to jako kibic Iskry. Po pierwsze istnieje klub kibica Iskry, nie Vive. Po drugie jeśli sądzisz, że Koroniarze powinni się od nas uczyć to ja się pytam czego? Walenia w wachlarze i piknikowej atmosfery?
Popieram decyzję Koroniarzy.
pawełk2012-02-28 23:38:01
do chevanton "a na stadion wpuszczajmy w gajerze i lakierkach obowiązkowo! Ty bezmózgi beznick'u! Skąd sie takie klauny biora ?!?" i Tym się różnimy że jak ktoś ma inne zdanie niż ty to od razu go wyzywasz od najgorszych. czyli twoim tokiem rozumowania mogę przyjść na stadion i wyzwać kogo mi się podoba prezydenta papieża twoją matkę i nic mi nie powinno za to grozić?
pawełk2012-02-28 23:45:20
to było do Scyzor i do wszystkich kibiców co przychodzą wyzywać a nie dopingować sorry chevanton a jak scyzor nie przyjdzie mecz albo ma już zakaz to bardzo dobrze jego sprawa.
staryq2012-02-29 00:30:59
Panowie kto chce przyjść na mecz Korony to przyjdzie kto nie chce to jego sprawa ja idę i szczerze mam to gdzieś czy będziecie zwolennicy i przeciwnicy tej dyskusji mnie interesuje tylko Korona a nie ludzie którzy przychodzą na mecz.
Iskra2012-02-29 00:41:42
Kibice Iskry wpierają wasz w pełni szkoda, że w tym kraju nie szanuje się prawdziwych kibiców, a pikniki to niech siedzą przed telewizorami bo nic nie robią a ciągle narzekają i nie szanują ciężkiej pracy innych. Przyjdzie kilka minut przed meczem zje coś i wraca zaraz po meczu i on się uważa za kibica ...
Scyz772012-02-29 01:04:27
jeśli protest,to nie chodzić,nie kupować biletów.wtedy to ma sens
Bentis352012-02-29 09:18:52
haha no to dresy dalej próbują szantażować normalnych kibiców.
xinus2012-02-29 09:23:53
popieram protest! a ci co im się to nie podoba(głównie pikniki) to niech udowodnią, ze sami lepsza stworzą atmosfere. bo siedziec i krytykowac, to każdy umie, ale robić TO NIE MA KOMU!
Kibic Iskry2012-02-29 09:31:41
Zgadzam się z kolegami po szalu, niestety ale to my musimy się dużo uczyć od kibiców Korony. Prawda jest taka że na Korone wiele osób przychodzi ze względu na kibiców. To oni tworzą atmosfere, a piłkarze odpłacaja sie walecznością i poświęceniem. U nas niestety Klub Sportowy stał sie wielkim tworem marketingowym, gdzie cieżko wogóle nawet z kims porozmawiac, bo dla nich kasa sie tylko liczy, szkoda gadac. Tak czy siak Iskre mam w sercu i może kiedyś będzie lepiej.
chevanton2012-02-29 09:38:11
W całej Europie lecą bluzgi na stadionach i to jest norma! Ale w Kielcach za takie coś nazwą cię już bandytą, kminicię tę "małą" ale jakże ważną różnice ?!? Jak sie komuś to nie podobna to wypad do teatru!
szymon2012-02-29 11:31:10
Popieram protest ale idę na mecz bo zawsze chodzę kiedy mogę i będę bił brawo za piękne akcję i walkę naszych piłkarzy bo na to zasługują i walczą też dla nas i są z nami tak jak i my z nimi pewnie będzie dużo pikników ale to nic bo chcę zobaczyć zwyscięstwo naszej Koroneczki na żywo i podziękować piłkarzom za walkę walczymy o puchary więc tego olewać nie można a już samą obecnością możemy im pomóc w tej walce przyjdzcie na stadion i bądzcie z piłkarzami a wynik myślę że 3:1 ale łatwo nie będzie
norma2012-02-29 11:46:56
kibic Iskry - Człowieku co za bzdury wypisujesz, skoro jarają Cie atrakcje pozaboiskowe to kup se kalejdoskop, idź do lunaparku, bądź lupanaru /jeżeli wiesz co to znaczy/. Ja chodzę na mecze, wielkie mecze, takie właśnie daje drużyna VIVE. Korona nigdy w zyciu nie zbliży się poziomem do ręcznych.
ehhhh :(2012-02-29 12:08:25
A kiedyś było tak... http://www.youtube.com/watch?v=xQYehCgakXc
stary kibic2012-02-29 12:10:05
MECZ BEZ DOPINGU to na prawdę nie mecz. Pamiętam jak było kilka lat temu nawet na Szczepaniaka. Teraz człowiek tęskni do tej atmosfery :///
kibic Iskry2012-02-29 12:15:45
norma - poziom sportowy to jedno a doping to drugie. Jedno i drugie jest ważne, żeby mecz można było nazwać sportowym spektaklem. Sam doping to za mało, ale sam sport bez bębnów, opraw i śpiewów też nie ma sensu. Sport jest przecież dla kibiców! Byłem na Jagiellonii i przez większość meczu siedziało się jak w teatrze. Piłkarze i kibice od zawsze wspólnie tworzyli widowiska. Poza tym jeśli chodzisz tylko dlatego, że grają dobrze i osiągają sukcesy to pewne jest, że jak będą grali gorzej to ciebie na hali już nie będzie. W takiej sytuacji nie można ciebie nazwać kibicem zespołu tylko kibicem sukcesów i zwycięstw. A to nie to samo.
f2012-02-29 13:00:51
Można iść na mecz pooglądać działania nie są skierowane w kierunku klubu tylko policji. Każdy w piątek może iść na mecz tylko kulturalnie obejrzeć bić brawo a dopingu nie ma ponieważ zapewne posypały by się kolejne zakazy, a co za tym idzie w przyszłym sezonie nie miałby kto robić dopingu! Wystarczająco już nam tych zakazów najebali !! Piłka nożna dla KIBOLI !!!!!!!
k2012-02-29 13:09:02
Kolejny super komentarz, tym razem J.W.P normy. Barcelona i Manchester City też grają super, tworzą niesamowite widowiska, Korona jest lata świetlne jeśli chodzi o poziom sportowy od tych klubów. Ale zrozum, że Korona jest z Kielc. Tak jak my. I ona daje nam radość, czy wygrywa, czy przegrywa, czy remisuje. Bo utożsamiamy się z nią. Co najmniej w weekendy staje się częścią naszego życia.
BziQ762012-02-29 14:10:03
..."Trzeba dać napis żeby wpuszczać tylko w krawatach. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się." :)
Bolo Young2012-02-29 14:58:32
"scyzoryk13 (28-02-2012 16:14)
O jak dobrze! Czyli w tym sezonie bede mogl przychodzic na mecze z rodzinka. Nie-cierpie chamstwa. Pozdrowienia dla normalnych kibicow. Bylem na meczu Vive - Niedzwiedzie i okazuje sie ze mozna kibicowac swojej druzynie bez skandowania inwktyw w strone druzyny przeciwnej. Klub Kibicow Korony ma bardzo blisko przyklad Klubu Kibicow Vive od ktorych powinien sie duzo uczyc." - scyzoryk13 zapraszam Cię na mecz z Płockiem w czwartek.
Janek2012-02-29 15:14:46
w skrocie: "mam w dupie Korone, gdzie indziej w polsce kibice zrezygnowali z dopingu my bedziemy lesi w ogole nie przyjdziemy" zenada!!
Z klubem trzeba rozmawiac, a jak w klubie nie ma ludzi do rozmow (podobno nie ma) to do prezydenta. Naciskac na rozwiazanie zarzadu i z nowym na nowo poukladac nowe zasady. Wiadomo prawo jest prawem, ale od egzekucji sa ludzie, jak bedzie dobry klimat to i "psy na smyczach beda trzymane"
Janek2012-02-29 15:23:37
w skrocie: \"mam w dupie Korone, gdzie indziej w polsce kibice zrezygnowali z dopingu my bedziemy lesi w ogole nie przyjdziemy\" zenada!!
Z klubem trzeba rozmawiac, a jak w klubie nie ma ludzi do rozmow (podobno nie ma) to do prezydenta. Naciskac na rozwiazanie zarzadu i z nowym na nowo poukladac nowe zasady. Wiadomo prawo jest prawem, ale od egzekucji sa ludzie, jak bedzie dobry klimat to i \"psy na smyczach beda trzymane\"
13372012-02-29 17:17:17
"Klubu Kibicow Vive" - a co to jest? pracownicy sortowni? takie coś nie istnieje o wielki znawco!!!
Nara2012-02-29 17:51:17
Bolo Young i Tobie podobni, jak będziecie szli na mecz z rodzinką to nie zapomnijcie wziąźć babci Heli, prababci Melanii i pradziadka Miecia. Tylko wyjaśnijcie im, że wolno siedzieć tylko na swoim wykupionym miejscu z rączkami na kolanach tak jak w wojsku na dzienniku Tv za komuny, choćby obok było 100 wolnych miejsc, nie wolno krzyczeć ( nie daj Boże zakląć), nie wolno chodzić w czasie meczu po trotuarach, do kibla tylko w przerwie ( niech sobie kupią pampersy), nie wolno pluć, nie wolno żuć i krzywo patrzeć na Tuskowych chłopców itp.itd......
Bolo Young2012-02-29 23:09:06
@Nara czy ty masz coś z głową? Czy czytasz tylko ostatnie 5 wypowiedzi? Nie widzisz że przed myślnikiem jest cytat gościa "scyzoryk13"???
Jeśli masz problem ze zrozumieniem i wiesz co to ironia to napiszę Ci że kolo pisze o tym jak to wspaniale i kulturalnie było na Niedźwiedziach, więc niech przyjdzie na mecz z Płockiem to zobaczy kulturkę... Umiesz czytać? Zrozumiesz?
Bolo Young2012-02-29 23:19:28
@Nara chciałeś błysnąć a troszkę się zbłaźniłeś... Poczytaj od początku komenty!

Ostatnie wiadomości

Industria Kielce potwierdziła złożenie protestu do Europejskiej Federacji Piłki Ręcznej w sprawie sytuacji z końcowych sekund ćwierćfinałowego meczu Ligi Mistrzów z Magdeburgiem.
Za nami rozgrywana w środku tygodnia 26. kolejka RSActive IV ligi. Korona II Kielce pokonała 2:1 wicelidera AKS 1947 Busko-Zdrój. Orlęta triumfowały natomiast w Klimontowie 5:4.
Gorąco było nie tylko podczas meczu między Puszczą Niepołomice, a Koroną Kielce. Po spotkaniu doszło do niebezpośredniej konfrontacji trenera Kamila Kuzery ze szkoleniowcem gospodarzy. Dziś sternik żółto-czerwonych ponownie odniósł się do sprawy.
W czwartkowy (2 maja) poranek na autostradzie A2 doszło do zderzenia tira z busem, którym podróżowało ośmioro fanów Industrii Kielce. Ich życiu nie zagraża niebezpieczeństwo.
W 31. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce podejmie na Suzuki Arenie Piasta Gliwice. – Będziemy robić wszystko, aby utrzymać się nawet przed tą ostatnią kolejką – powiedział przed spotkaniem Jakub Łukowski, pomocnik „żółto-czerwonych”.
W 31. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce podejmie na Suzuki Arenie Piasta Gliwice. Kamil Kuzera przedstawił sytuację kadrową „żółto-czerwonych” przed tym starciem.
Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Nie wiem, co stało się w ostatniej akcji, czy to był faul, czy o co tam chodziło – powiedział po spotkaniu Dani Dujszebajew, rozgrywający „żółto-biało-niebieskich”.
Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Uważam, że sędziowie w tej sytuacji powinni pójść z duchem gry i puścić akcję – powiedział po spotkaniu Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Mecz pełen zwrotów akcji przyszło nam oglądać podczas rewanżowego starcia Industrii Kielce z Magdeburgiem w ramach ćwierćfinału Ligi Mistrzów, którego stawką było Final4 w Kolonii. Kielczanie walczyli bardzo zaciekle doprowadzając do rzutów karnych. Tutaj lepsi okazali się gospodarze.
Ponad 600 fanów Industrii Kielce pojawiło się w Magdeburgu, aby wspierać drużynę w ćwierćfinałowym starciu Ligi Mistrzów. Kibice „żółto-biało-niebieskich” przemaszerowali przez miasto.
Przed Koroną Kielce najważniejszy miesiąc w sezonie. Czy maj okaże się szczęśliwy i „żółto-czerwoni” pozostaną w PKO BP Ekstraklasie?
Industria Kielce zgłosiła sześciu młodych zawodników do decydujących starć w Orlen Pucharze Polski. Są to wychowankowie klubu, którzy przed kilkoma tygodniami świętowali znaczący sukces.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy pojedynek z Puszczą Niepołomice 1:1. – Nie jesteśmy zadowoleni z tego meczu, ponieważ musimy walczyć o zwycięstwa – powiedział po spotkaniu Dominick Zator, obrońca „żółto-czerwonych”.
W poniedziałek nie udało się wykonać milowego kroku w stronę utrzymania. Korona Kielce zremisowała w Krakowie z Puszczą Niepołomice 1:1 i wciąż znajduje się w strefie spadkowej. Kto Waszym zdaniem zasłużył na miano najlepszego piłkarza żółto-czerwonych w tym meczu?
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. – Wszystko zależy od tego jak gramy po stracie gola, a wtedy najczęściej tracimy kontrolę nad meczem – powiedział po spotkaniu Martin Remacle, pomocnik „żółto-czerwonych”.
W 30. kolejce mecze najwyższej klasy rozgrywkowej obejrzało 144 475 osób.
Lider oraz wicelider na tarczy. Czy seria Hutnika doprowadzi krakowian do 1 ligi?
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. „Żółto-biało-niebiescy” rozegrają wówczas rewanżowy mecz 1/4 finału z SC Magdeburg.
Po 139 dniach zawodnicy Bruk-Betu Termaliki Nieciecza doczekali się kolejnego zwycięstwa w sezonie. Podbeskidzie coraz bliżej spadku do 2 ligi.
Kolejny przegrany mecz mają za sobą zawodnicy Radomiaka Radom. Na szczycie tabeli robi coraz ciaśniej.
Puszcza Niepołomice z kolejną zaliczką punktową prowadzącą do utrzymania. Klub grający ten sezon na stadionie Cracovii zremisował z Koroną 1:1, ma 33 punkty na koncie i kosztem żółto-czerwonych plasuje się nad strefą spadkową.
Korona Kielce wciąż w dramatycznym położeniu. Kielczanie zremisowali z Puszczą 1:1. Gola na wagę jednego punku zdobył Martin Remacle. Żółto-czerwoni aktualnie plasują się na 16. miejscu w tabeli. – Spodziewaliśmy się tego, co możemy zastać w Krakowie i rzeczywiście rywal postawił nam trudne warunki – mówi trener Kamil Kuzera.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. Bramkę dla „żółto-czerwonych” zdobył Martin Remacle, a dla gospodarzy Roman Yakuba.
Pokaźna grupa fanów Korony Kielce po 15.00 wyruszyła spod stadionu przy ulicy Ściegiennego do Krakowa, gdzie na miejscu będą wspierać swoją drużynę podczas walki o trzy punkty. Na arenie Cracovii podopieczni Kamila Kuzery zmierzą się z Puszczą Niepołomice. Początek starcia o godzinie 19.00.
Przed Industrią Kielce rewanżowym mecz ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Kielczanie zagrają na wyjeździe z SC Magdeburg – Najważniejsze natomiast jest serce i charakter. Uważam, że w tym meczu będzie decydowało wiele rzeczy – powiedział przed spotkaniem Artsem Karalek, obrotowy gości.
W rewanżowym meczu ćwierćfinału Ligi Mistrzów Industria Kielce zagra na wyjeździe z SC Magdeburg – Jeśli będziemy robić to samo, co robiliśmy w pierwszym pojedynku, to znów wygramy jedną bramką – powiedział przed spotkaniem Andreas Wolff, bramkarz „żółto-biało-niebieskich”.
To historyczny moment dla kieleckiego klubu. W niedzielę łupem juniorów Polonii Kielce padły dwa medale!
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. Mistrzowie Polski rozegrają wówczas rewanż 1/4 finału z SC Magdeburg. – Jeżeli zagramy kompaktowo i zespołowo jako drużyna, nieszablonowo i nieprzewidywalnie, to właśnie tą jednością możemy ich pokonać – powiedział przed spotkaniem Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Podano dokładny terminarz fazy grupowej turnieju olimpijskiego szczypiornistów. W zmaganiach o medale może wziąć udział nawet ośmiu graczy Industrii Kielce.
To będzie mecz, którego stawką może być utrzymanie na najwyższym szczeblu rozgrywek! Korona Kielce gra dziś wyjazd z Puszczą Niepołomice. Czy żółto-czerwoni dźwigną ciężar gatunkowy tej rywalizacji i zdołają na stadionie Cracovii ograć beniaminka? Zapraszamy na relację tekstową NA ŻYWO!

Copyright © 2024 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group