Korona nie chce Aankoura. Marokańczyk może odejść z Kielc

02-09-2017 14:48,
top

- Nabil Aankour jest zawodnikiem, który jeśli tylko będzie miał nowy klub na horyzoncie i będzie chciał odejść, może to zrobić - zadeklarował w wywiadzie z naszym portalem Krzysztof Zając, prezes Korony Kielce.

Marokańczyk z francuskim paszportem w styczniu tego roku - przed sprzedażą 72 procent akcji klubu niemieckim inwestorom - przedłużył kontrakt z drużyną żółto-czerwonych do końca czerwca 2019 roku.

- Doszliśmy z trenerem do wniosku, że jest to piłkarz na teraz. On nam w przyszłości nie pomoże - tłumaczy Zając. - Wynika to ze statystyk, które prowadzą trenerzy. Są bezwzględne. I to nie tylko w ostatnich meczach, bo tu wcale nie chodzi o przestrzelony karny. To nie ma żadnego znaczenia. Patrzymy na to, co ofensywny pomocnik jest w stanie zrobić dla zespołu. Z oceny pionu sportowego wynika, że jest to o wiele za mało od tego, czego oczekujemy.

REKLAMA

Piłkarz ma wpisaną w kontrakcie kwotę odstępnego. Jaką? Precyzyjnej informacji nie otrzymaliśmy, ale według prezesa Korony jest ona wysoka.

- Były dwa polskie kluby zainteresowane Nabilem, ale on odrzucił te oferty. Teraz jest kontuzjowany, więc żadnego tematu nie ma. Kibice muszą pamiętać o jednej rzeczy. Klub jest po to, by funkcjonował. Ma prawo zawodników kontraktować, wypożyczać, sprzedawać, albo nie przedłużać umów. Trochę tych komentarzy nie rozumiem. Oczywiście, każdy kibic jest trenerem, zna się najlepiej na sporcie i wszystko potrafi ocenić. Ale to trenerzy mają statystyki, które prowadzą skrupulatnie. Dochodzimy do pewnego punktu, gdy musimy zadać sobie pytanie: czy on pomoże nam dalej, czy nie. Przekaz był taki, że grając na tej pozycji, jest za mało przydatny drużynie i za mało niebezpieczny dla przeciwnika - dodaje Zając.

Więcej na temat Aankoura i innych zawodników można przeczytać w TYM WYWIADZIE.

Rozmowa z prezesem Korony Kielce:

Cz. I .::. Cz. II

------------

Dziękujemy, że jesteś z nami i wspierasz twórczość dostępną na CKsport.pl. Kliknij w link poniżej i postaw naszej redakcji symboliczną kawę.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wasze komentarze

CKT2017-09-02 15:06:24
Chcielibyśmy bardzo zobaczyć tak np. po rundzie jesiennej statystyki młodego Burdenskiego.. Rozumiem Panie Zając, że da się załatwić !!! To jesteśmy umówieni.
Boże widzisz i nie grzmisz...2017-09-02 15:11:55
Jeśli Aankour nie jest w stanie dać więcej w przyszłości to co powiedzieć o Burdenskim (tylko mi nie podaj), Kaczarawie (kaleka strzaszna), Argyrisie (wynalazek), Barrym (27 lat) a gnoi się zawodników co stanowili siłę drużyny, patrz właśnie Aankour i Diaw (22 lata). Prezesie Zając czas najwyższy strzelić sobie baranka bo poziom opowiadanych bzdur może dorównać tym opowiadanym przez naszego dobrodzieja Wojtusia Lubawskiego.
LukD2017-09-02 15:39:51
Panie Prezesie, już prawie przekonywałem się do Pańskiego systemu zarządzania klubem i polityki transferowej, ale te wypowiedzi o Nabilu znów wszystko rozwalają. Gość ma 2 bramki i asystę w 6 meczach. To są statystyki. Do tego jedną nieuznaną bramkę i przy jego obecności na boisku zawsze coś się dzieje pod bramką rywali. A jeśli ktorys trener potrafi przewidzieć jaki będzie w przyszłości to niech zacznie grać w totka albo niech Pan takiego trenera poleci np. do PSG, wtedy nie traciliby kilkudziesięciu mln Euro na Krychowiaka, bo wiedzieliby z góry, że w przyszlosci nie pomoże drużynie. Pozdrawiam Prezesa
Terencjusz2017-09-02 15:46:31
Tarasiewicz powiedział kiedyś że ze syatystykami jest jak z dziewczyna w mini. Wszystkiego nie pokazuja... Panie Prezesie mozna wiele mowic na temat zalet i wad Nabila. Jesli sztab uwaza ze jest za slaby to my kibice-trenerzy pytamy. Kto zamiast Niego? Bo ostatni mecz bez Nabila pokazal ze srodek wygladal dramatycznie slabo.
Rambo2017-09-02 15:58:41
Panie Zając popatrz pan na statystyki Cvijanovicia w ostatnich latach. Bardzo słabe.
seb2017-09-02 16:12:57
Śmiech na sali. Prezes mówi o tym, że Nabil jest za mało przydatny dla drużyny?? No bardzo ciekawe. 2 bramki i asysta to nie takie złe statystyki. W zeszłym sezonie też kilka bramek i asyst. Prezes podpiera się statystykami?? Po pierwsze Nabil w mojej opinii jest w trójce najlepszych piłkarzy Korony. I to nie tylko w tym sezonie ale też w poprzednim. Na temat Górskiego Prezes mówi, że walczy, biega itd, a u niego-jako napastnika statystyki się nie liczą? 6 meczów prawie wszystkie od początku, mnóstwo minut na boisku i ZERO BRAMEK. Wiem, że teraz sprawa wygląda inaczej bo Kaczarawa z kontuzją no ale bądźmy obiektywni. Tego jak Aankour zapierdziela przez 90 minut na pełnym gazie i zaangażowaniu, jakby miał motorek w tyłku to już tego prezes nie widzi?
Darko2017-09-02 16:15:20
Ogólnie rzecz ujmując Nabil statystycznie nie wygląda dobrze. Ale patrzę na jego cały dotychczasowy pobyt w Koronie. Trzeba jednak zauważyć, że od czasu gry u Tarasiewicza i teraz znacznie się rozwinął i ma duży wpływ na postawę drużyny. Być może w obecnym okresie nadal wygląda źle w elementach, na których zależy Gino i stąd taka jego ocena... No i trzeba pamiętać, ze trochę u nas już jest i nadal u niego z językiem polskim jest słabo, co pewnie też jakiś wpływ ma
kibic2017-09-02 16:15:49
po Koronie juz nic nie zostalo z dawnych lat - jedno wielkie posmiechowisko
Co za kit2017-09-02 16:21:03
Nabil to jeden z najlepszych naszych zawodników. Co statystyki pokazują? Ten gość robi zawsze dużo zamieszania w szeregach przeciwnika, wygrywa sporo główek pomimo niskiego wzrostu, drybluje, strzela, jak jest w formie jest wszędzie! Nie ma napastnika to próbował strzelać ale nie za to powinien być rozliczany. Nie wiem o co chodzi bo mam wrażenie, że jest jakiś konflikt pomiędzy Ankurem a klubem a nie takie kity wciskacie. W jakich statystykach jest gorszy od innych? Co te statystyki pokazują? Chyba to, że jak gra to Korona prezentuje się dobrze i gra szybko.
Scyzor2017-09-02 16:33:12
Korona go nie chce? Chyba tylko zarząd klubu, bo większość kibiców jest za tym żeby został w zespole.
Weteran2017-09-02 17:01:50
Korona to też My -,Kibice.
A My chcemy Nabila,bo on wie,kiedy przyspieszyć i do kogo celnie i szybko zagrać.
Więc Panowie zarządcy słuchajcie też Nas-Kibiców.
Jarek2017-09-02 17:15:08
Prezesie dac gosciowi szanse gry postawic jasny cel jak sie nie sprawdzi to mu podziekujecie.
bongoro2017-09-02 17:46:02
juz po koronie z ubieglego roku zostaly zgliszcza mamy teraz korone niemiecko balkanska gdzie odpady z 4 i 5 ligi zaczynaja rzadzic w Kiecach juz mowilem kiedys wyczyszcza kase i odejda bo to niczego dobrego nie prowadzi. To co gra Nabli i Diaw to zaden z nowych nie dorasta mu do piet no moze 2-3 bramkarz stoper i Jukic a reszta to smieci szkoda utrzymywac. Wiec Zajac zastanow sie co mowisz bo szybko stad pojedziesz ale chyba na taczkach
Michał2017-09-02 18:11:21
Tylko czekać jak pójdzie do innej drużyny z ekstraklapy i w meczu z nami wsadzi brameczkę
ART2017-09-02 18:20:54
Pisalem to juz wczesniej: Zajac to gosc nieogarniajacy rzeczywistosci. W trakcie sezonu gadac takie bzdety... On nie dosc, ze nie pomaga, to jeszcze szkodzi i jak dla mnie nie ma kompetencji do bycia prezesem klubu pilkarskiego. Wypowiada bardzo duzo slow z ktorych wiekszosc nie ma zadnego sensu.
ART2017-09-02 18:24:42
Podsunac mikrofon pod usta Zajaca to pewnik kompromitacji z jego strony. Gosc jest tak nieobyty, ze az rece opadaja.
Ktosiek kielecki2017-09-02 18:58:29
Aankour to wyróżniający się piłkarz, ma 24 lata i "w przyszłości nam nie pomoże"??!! Absurd. A Inni to mają statystyki ku..wa?! poza Kiełbem na przykład ;)
don2017-09-02 18:58:52
ciekawe, czy Korona doczeka się inteligentnego Prezesa.
Jan Kowalski2017-09-02 19:01:15
WIELKI ZNAWCA SWIATOWEGO FORMATU?!. TEŻ MI PREZES!
Korona Stok2017-09-02 19:24:07
Panie Zając.zobacz pan statystyki Latieriego.Kpina.
gc2017-09-02 19:26:58
Można dywagować czy Nabil jest dostarczenie dobry ale mnie szokuje coś innego. Styl pracy i to co sobą praezentuje Pan prezes taką wypowiedzią. Ma Pan pretensje że zbyt wiele wyciekło do prasy a teraz publicznie skreśla i krytykuje. Chcecie dostać za Nabila jakiekolwiek pieniądze a mówicie publicznie że jest zbyt słaby na Koronę. Rozumiem że chcecie zrobić presję żeby odszedł bo dwie propozycje odrzucił ale ta forma i postawa to jakieś totalne nieporozumienie. Żeby samemu być szanowanym to pierw trzeba szanować innych. Tu jest Polska, takie niemiecki standardy to sobie proszę stosować na zachodzie.
obserwator2017-09-02 20:55:26
Co tak naprawdę jest tu grane szanowny panie prezesie Zając. Czy może pan nam kibicom dokładnie wyjaśnić jaki cel chcecie osiągnąć takimi nieprzemyślanymi decyzjami, które być może pociągną koronę na dno.
Piknik2017-09-02 21:07:05
Prezesie - takiego STEKU bzdur dawno nie czytałem. Brak Ci PROFESJONALIZMU i tyle. W Polsce jest takie przysłowie .. poznać po mowie - co kto ma w głowie...
Boże widzisz i nie grzmisz2017-09-02 22:05:04
Prezesie Zając to już akt desperacji, jak gracz nie chce odejść to trzeba go zmusić do rozwiązania kontraktu... Paranoja. Z Cebulą to samo, może gość nie jest jakiś super ale na pewno lepszy niż Burdenski a na pewno nie gorszy od Cvijanovicia. Nie ma co, PR wokół Korony robi się na "światowym poziomie"... Ż E N A D A!!!
Krisu2017-09-02 22:38:20
Najgorsze jest to że poza Rybą i właśnie Nabilem kompletnie nie widzę w Koronce piłkarza umiejącego grać jeden na jeden. Aankour robi tą przewagę i jest jednym z lepszych naszych zawodników.Prezesie o co tu chodzi???
Żenada2017-09-02 22:39:49
Proszę Pana. Korona to nie tylko właściciel. Zarząd. Zawodnicy. Ale także my KIBICE!!!!!! Ankur jest o niebo lepszy od pozostałych na jego pozycji!!!! Daje dużo dobrego drużynie. A my kibice chcemy żeby on grał a Koronie! Zresztą on też. Weźcie po uwagę głos kibiców a nie tylko jakieś tam statystyki. I to porównanie do "muszą znać miejsce w szeregu " było nie na miejscu. Patrząc na pewne rzeczy i co Pan mówi to nawet nie chce mi się na mecze chodzi. A od zawsze byłem wiernym kibicem. Sorry
Urbino2017-09-02 22:57:01
I to ma być stabilne budowanie zespołu? Ciekawe jak na takie gesty Prezesa zapatrują się Możdżeń i Żubrowski których Korona chce mieć na dłużej. Chłopaki patrzcie jak się traktuje u nas piłkarzy choćby takich jak Nabil i nim podpiszecie nowe umowy to zastanówcie się dwa razy. Uważam że ta trójka na boisku razem plus zdrowy Ryba to jedna z najlepszych pomocy w lidze. Aankour musiał czymś podpaść poza boiskiem bo innego logicznego wytłumaczenia na te brednie Zająca po prostu nie ma!
Ankour2017-09-03 01:14:34
Ankour poza tym że nie wytrzymuje w sytuacjach jeden na jeden to za...ebisty piłkarz.Wydac polecenie szybkiej nauki języka oraz praca z psychologiem i za gościa można nabrać pełne kieszenie chajsu.Z językiem to samo tyczy się trenera i nie pier...olic bzdur bo wyjedziecie z tąd w pi..du
Andreas2017-09-03 03:03:32
Podpadł tym, że ma kontrakt za wysoki i szukają sposobu by go zmienić :))
Zulu2017-09-03 09:59:29
Czy pan prezes sam siebie słyszy? Czy to jego wersja czy nacisk z góry???? To zajebisty i rozwojowy zawodnik. Jak go "wyrzucicie" to przestaje chodzić na mecze. Co za wywiad!!!!
Kibic2017-09-03 10:05:02
Pozbywają się dobrych i wartościowych zawodników którzy są z drużyną i coś jej dają w przeciwieństwie do niektórych nowych nabytków zespołu. My kibice też mamy coś do powiedzenia. Nie podoba nam się to co robicie. Nabil to super zawodnik i ma mózg !!!!
B812017-09-03 10:12:00
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniadze....
Koroniarz2017-09-03 10:30:44
Korona bez Nabiła to już nie Korona. Tak samo bez Jacka Bartka Mateusza Kuby czy Marcina. Zastanówcie się co robicie. Bo swoimi poczynaniami zniechęcacie kibiców.
gabriel2017-09-03 10:41:26
A ja stanę w obronie Zająca i to wcale nie dlatego że jestem pracownikiem Korony. Nie jestem nim. Potrafie zrozumieć intencję klubu. Nabil to pocieszny chłopak, calkiem utalentowany technicznie, ale ja sam mam wrażenie, że on wyżej nie pójdzie. Zwróćcie uwagę - bez uderzenia z dystansu, słaby strzał w polu karnym. Podejmuje niewłaściwe decyzje, marnuje rzuty karne. Nie jest beznadziejny. Absolutnie nie jest, ale jeżeli Korona rzeczywiście chce mierzyć wyżej /w co wierzę/ to na tej pozycji potrzebuje kogoś lepszego. Gdyby Aankour był zajebisty, biłaby się o niego cała liga. Czy tak jest? Czy Legia, Lech lub Lechia chcą go wyciągnąć? Nie bo tam widzą to samo. Jest z nim pewien problem, bo na wybitnej klasy "10" jest za słaby, a jakby go przestawić w inne miejsce... No właśnie gdzie? Defensywny pomocnik odpada, lewa i prawa pomoc tez. Zostaje tylko ofensywny pomocnik i tu wracamy do punktu wyjscia.
Patrzac na Aankoura automatycznie porownuje go z takim Edim Andradina. Pamietacie? No to zastanowcie sie, czy to jest ta sama klasa. Czy fakycznie Nabil daje nam tyle samo co Edi z brzuszkiem. Odpowiedz jest dosyc jednoznaczna.
Aankour z tego co czytam ma wpisana sume odstepnego, wiec wiecej na nim i tak nie zarobimy (kontrakt do czerwca 2019!!!). Jezeli klub uwaza, ze Cvijanovic da wkrotce wiecej druzynie, albo ma kogos nowego na oku, kogo chce sciagnac do Kielc (w koncu mocno starala sie o Lipskiego, to jest wyrazny sygnal) na te pozycje, to ja im ufam.
Po owocach ich poznacie, ja krytykiem tej decyzji na pewno nie jestem. Formy, w jakiej zostalo to wypowiedziane? No przeciez sami chcielismy, zeby zarzad jasno przedstawil, jak sie sprawy maja. Dobrze, ze to pytanie pojawilo sie w wywiadzie.
Zzz2017-09-03 10:43:38
Do tej pory starałem się nie krytykować. Uznałem że trzeba dać Wam szansę na budowę nowego zespołu. Ale teraz to grube przegięcie. Chcieć pozbyć się zawodnika jakim jest Nabil????? Nie statystyki ale boisko pokazuje jakim jest mózgiem drużyny. On myśli. Nie każdy mecz musi mu wyjść. Dobrze się go ogląda. Pieniądze to nie wszystko!!!
Boże2017-09-03 11:22:28
o czym Wy w ogole mowicie... wezcie spojrzice na poprzednie sezony - 29 meczow i tylko 3 bramki, a wczesniej 27 i 18 spotkan i 0 goli !!! ludzie, to jest ofensywny pomocnik, w ustawieniu 4-5-1 niejako II napastnik, on musi ladowac bramki, minimum 10-12 w sezonie!
Cccc2017-09-03 11:34:08
A ty Boże o czym piszesz? Nabil ma mózg i chęć gry nie tak jak inni kopacze. Nie widzisz co się dzieje w tym klubie? I o co chodzi?
Debpp2017-09-03 11:36:29
Dziwne to wszystko... Gościa który chce grać i potrafi trzeba się pozbyć! Panie Zając zero szacunku dla Pana Trenera i innych którzy maczają w tym paluchy
Vvv2017-09-03 11:40:39
Co tu jest grane???? Nabil jesteśmy z Tobą!!!!
Menago2017-09-03 11:54:59
Zaraz zaraz , jak ktoś narzeka na Nabila to proszę kogo mamy na 10, wiadomo że nie jest idealny ale , jak byśmy mieli kogoś lepszego to ja rozumiem że można dyskutować, ale nie mamy a prezio deprecjonuje zawodnika w wywiadzie. Pamiętam za Bartoszka kilka meczy bez Nabila kontuzja i były porażki. Prezesie jak zakontraktujecie kogoś lepszego to można wrócić do dyskusji, ale na razie to niech prezes oceni dotychczasowe transfery zwłaszcza pierwszą szóstkę przywiezioną z Niemiec pierwszym transportem Barry,Grek,Burdenski,Gardawski i 2 bramkarzy no żaden nie podniósł poziomu Korony. Na razie Korona starym składem stoi, gdyby nie bramka Kiełba w ostatnim meczu to byśmy byli w strefie spadkowej, Jacek stary Koroniarza ratuje genialnego trenera ze świetnymi statystykami. Jak mówi przysłowie dobry trener tylko wyników nie ma.
A tak na marginesie, Zającu jak byś chciał sprzedać samochód i byś mówił że na na dziś jest dobry ale na przyszłość się nie nadaje to byś nigdy nie sprzedał, marketingowcu od siedmiu boleści.
Odnoszę wrażenie że najgorszy PR temu klubowi robią wypowiedzi Prezesa. A jeszcze jedno niech padnie ta kwota od Burdenskiego i w jakiej formie pożyczka, darowizna czy sponsoring.
A ta
kinial2017-09-03 12:17:03
Coś mi się wydaje że zarząd Korony od samego początku swojego zarządzania chce zacząć od wysprzedaży najlepszych zawodników i jak najszybciej się zabezpieczyć przed bankructwem.
Icek Filsonowicz2017-09-03 12:26:00
Aankour jest lepszy niż Jukić,Cviljanović i Fabianek razem wzięci.
Druga sprawa te wypowiedzi prezesa to pocałunek śmierci.Tak było z Bartoszkiem i tak jest z Nabilem.
A wystarczyłoby powiedzieć: "świetny zawodnik ale nie pasuje do naszej koncepcji".
Marketingowcy od siedmiu boleści....
Jurek2017-09-03 16:07:36
Panie Prezesie! Nie wiem czy Pan to czyta co wszyscy piszą ale może ktoś Panu powie.poprzednie sezony zostawcie za sobą. Liczy się teraźniejszość. N
Kibice są za Nabiłem. Dobry zawodnik. Ludzie go lubią i przyjemnie się ogląda jak on gra. On myśli a nie kopie na oślep. Dziwne wypowiedzi i decyzje. Czy zdanie kibiców się nie liczy? Podejmowaliscie wcześniej dziwne decyzje ale w końcu kibice muszą też powiedzieć dość!!!!! Co powiedzieć o innych zawodnikach którzy Wam leżą? Niektórzy do pięt Babiloński piłkarsko nie dorastają. Dość tych decyzji!!!
Xxxx2017-09-03 16:09:02
Krzywdziciela naprawdę dobrego zawodnika i oddanego Koronie. Jemu chce się grać i dla niego między innymi przychodzi się na mecze!!!!
Do trenera2017-09-03 16:12:07
Co Panu zrobił Nabil???? Bo piłkarsko to zajęcie....sty zawodnik. Boisko mówi prawdę a nie Pana statystyki. Jak ma być dobrze w zespole i chemia ma być między zawodnikami???? Jak najlepszych Pan dane do odstrzału??????
Nono2017-09-03 16:20:53
Nabil to motor napędowy tej drużyny. Dziwne te rządy w Koronie
Erntst2017-09-03 16:55:42
Aankour powinien zostać. Młody zawodnik, dobrze się w Kielcach rozwinął, jak miał z kim grać z przodu (Airam) to świetnie to wyglądało. To jest zawodnik, który lubi grać na jeden kontakt, dynamicznie, ofensywnie... Dziwna decyzja zarządu....
Zając zwariowal2017-09-03 18:52:08
Zając oszalal. Sprowadza szrot typu Fabianek Barry czy ten wynalazek grek a będzie nam wciskać ciemnote ze Nabil za słaby. Chlopie kompromitujesz się. Ty jesteś poważny. ? stanowcze Nie dla takich wynalazków jak Burdenski czy Grek. Odczep się chlopie od Nabila.
marny prezesik2017-09-03 18:54:24
Zając chcesz się pozbyć Nabila aby mógł grać po układach menadzeskich Cvijanovic. Tak samo jak chcesz pozbyć się Diawa aby mógł grać Barry. Nie grają zawodnicy z umiejętnościami tylko układy z.menadzerami. jestem zazenowany tym co wyprawiasz Zając.jesteś prezesem 5 miesięcy a jeszcze nic sensownego nie zrobiłeś. Opowiadasz tylko głupoty w mediach i kompromitujesz się. Tak wielkiej Korony nie zbudujesz
Piotr 592017-09-03 20:31:19
Pieprzysz pan Panie Zając. Pierwsze co powinien Pan zrobić to wy---ć Fabianka, Barrego, Argyrisa, a nie na siłę wraz z Lettierim wpychać ich do 11 meczowej. Oni na pewno Koronie nie pomogą, co najwyżej Panu i Lettieremu.
Do tej pory trzymałem stronę Zarządu, ale mam coraz więcej wątpliwości czy słusznie. I jeszcze jedno spostrzeżenie, bardzo osobiste, nie traktuj Pan wszystkich kibiców Korony jak półgłówków.
KSS2017-09-03 21:14:21
Tu jakiś Fan Club Nabila Aankoura chyba powstał. I jeszcze muzułmanina, to niepoprawne politycznie w obecnej Polsce
prezesina dziad2017-09-03 21:57:13
Jeszcze kilka tygodni i będziecie szkopy sami chodzić na swoje odpady. W obronie zawsze coś wpadnie a w ataku z Burdeńskimi będzie wielkie ZERO. Wywalcie jeszcze Możdżenia żeby drewno Burdeński miał pewny plac.
Kibic2017-09-03 22:26:40
Człowieku jeśli chcesz się pozbyć Nabila - to ......zrób to masz do tego prawo. Jesteś Prezesem, masz pakiet większościowy. I pewnie nikt tutaj z nas Cię nie przekona. Ale nie opowiadaj takich GŁUPOT, że poziom sportowy tego chłopaka jest zbyt słaby. Pewnie nie znam się tak dobrze na piłce, ale widzę jego zaangażowanie, determinację i chęć do gry. Może statystyki trenera mówią coś innego ale ...statystycznie wychodząc z psem na spacer mamy po trzy kończyny, a co trzeci człowiek to chińczyk.. takie są STATYSTYKI
rafal2017-09-03 23:32:47
Zając czy ty masz nas za idiotów. Twoje wypowiedzi na temat Nabila to jakiś stek bzdur. Bywasz na meczach , patrzysz na boisko . Bo jak tak to nie masz pojęcia o piłce nożnej.Moze jest inny powód ,że chcecie się go pozbyć razem z trenerem - byłbym w stanie to zrozumieć,ale jeżeli chodzi tylko o umiejętności piłkarskie to jesteście ślepi.
Wstyd taki.prezes to porazka2017-09-03 23:38:51
Zając kompromitujesz się i tracisz w.naszych oczach marny prezesino
Sowa2017-09-03 23:44:33
Do tej bulwersującej sprawy z Nabilem powinien zaangażować się Młyn i w najbliższym meczu pokazać Zającowi co myślą kibice o tych jego słownych wypocinach. Proponuję napisać coś o tym też po niemiecku np. na oprawie meczu na wypadek gdyby Zając był tylko marionetką w rękach tego Burdelskiego czy Burdeńskiego i wypełniał jego wolę. A ten jego synalek Fabianek do spółki z Barrym to co najwyżej powinni nosić buty i sprzęt Nabilowi bo mu piłkarsko do pięt nie dorastają! Panie Zając - Korona to My Kibice!!! Pan tu jesteś tylko spadochroniarzem... !
Zając odejdz wstydu oszczędź2017-09-04 09:41:28
Kopromitacja na każdym kroku. Człowieku Ty jesteś oderwany od rzeczywistości obawiam się ze aty wierzysz w te głupoty które opowiadasz. Fabianek nie dorasta do.pięt Nabil owi. A tego swojego Cvijanovicia promuj gdzie indziej
hahahahah2017-09-04 09:58:38
24 i nieperspektywiczny. Jakby pinokio zapomniał, to jednak zawodnicy szczyt formy osiągają w przedziale wiekowym 27-30, więc nie wiem czemu duży nos opowiada bzdury, samemu się kompromitując, ciekawe...

kolejny do odstrzału Kiełb i Rymaniak, żeby za dużo do powiedzenia w klubie nie mieli.
lepszy od niego2017-09-04 10:43:12
Dobrze prezes mówi, na grę tego gościa nie da się patrzeć, ok. 90% strat, zero czytania gry i te jego strzały z 5 m nad pustą bramką, gracz z którego nic nie będzie
Głęboki oddech2017-09-04 11:47:27
Porównujecie Nabila z Burdenskim, ale to trochę tak, jak równać smak jabłek z ziemniakiem. Inne pozycje, specyfika gry, totalnie bez sensu.

Mam wrażenie, że pamiętamy Nabila tylko z jego dobrej strony i zapominamy o jego "dark side of power", gdy Aankour bywa po kontuzjach totalnie bezbarwny. A Marokańczykowi w każdym sezonie przytrafiają się kontuzje i to jego największy problem.

O ile w ostatnich latach nie miał solidnego zmiennika, o tyle teraz Cvijanović ma równie duże umiejętności i jest w stanie go zastąpić. Zgadzam się, Nabil jest dobrym graczem, może jednym z lepszych w Koronie. Zgadzam się, prezes nie powinien wyrzucać tego stwierdzenia w wywiadzie, ale z drugiej strony możliwość sprzedania Aankoura za pieniądze jest niepowtarzalną szansą, bo w końcu mamy zmienników na jego miejsce, którzy nie gwarantują obniżenia jakości sportowej. Transfer gotówkowy to dobra opcja. Puszczenie go za darmo, to fatalne rozwiązanie.

Jeżeli patrzymy na jakąś wizję długofalową, a wierzę, że włodarze takową mają, to może rzeczywiście Aankour w tym wieku jest u szczytu formy, a trener uważa, że nie wyciągnie już z niego więcej i uzna, że w dłuższej perspektywie nie da Koronie sukcesów. Jeżeli tak, to szanuję decyzję i czekam na rozwój sytuacji, bo umówmy się: jestem tylko kibicem, widzę dużo mniej niż trener na każdym treningu. Ponadto już niejednokrotnie się przejechałem na krytyce mówiąc, że nowy właściciel przychodzi bez kasy, że trener ma słaby warsztat itd. Wszyscy to przerabialiśmy, wszyscy możemy ugryźć się w język i posypać głowę popiołem. Poczekajmy, dajmy im pracować. Efekt nie przyjdzie za tydzień, ale my, kibice Korony, musimy wreszcie nauczyć się cierpliwości.
rozumiem2017-09-04 15:13:17
ze Mrozik, Poński i Cebula również nie są perspektywiczni? No wsumie racja, 30-letni Cvijanović rokuje lepiej na kilka lat do przodu, prawda?

i szybki rzut okiem na kariere Fabika, przeżyjmy to jeszcze raz:

2010/11 [Niemcy] FC Oberneuland Bremen 14 1
2011/12 (j) [Niemcy] VfB Oldenburg 15 0
2011/12 (w) [Niemcy] 1.FC Magdeburg 8 0
2012/13 [Niemcy] 1.FC Magdeburg 26 0
2013/14 [Polska] Wisła Kraków 8 0
2014/15 [Niemcy] FSV Frankfurt 1899 0 0
2015/16 (j) [Niemcy] FC Rot-Weiß Erfurt 1 0
2015/16 (w) [Niemcy] FC Rot-Weiß Erfurt II 1 0
2016/17 [Niemcy] FSV Frankfurt 1899 6 0

dziekuje, dobranoc.
loli2017-09-04 15:13:50
skoro trener uznaje, ze nie wyciagnie z nabila wiecej, tzn ze trener do zwolnienia sie nadaje.
aroi2017-09-04 19:01:21
PISorze Zajac nie jest trenerem a Lettieri wie co robi
Piotr 592017-09-04 19:55:39
Do Głęboki oddech.
Ok. tylko czy np. Burdenski jest w stanie dać Koronie więcej?
Nie chodzi o podejmowane decyzje (do tego mają pełne prawo), tylko o sposób w jaki sie to robi. O to, że opowiadając takie dyrdymały uwłacza się kibicom, którzy (może Prezes tego nie dostrzega) potrafią myśleć i wyciągać logiczne wnioski, również z wypowiedzi Prezesa.
Tkl2017-09-04 21:03:58
Tak Młyn powinien się w sprawę Nabiła zaangażować. To co się dzieje to żenada. Wstydźcie się trenerze prezesie i inni...
Głęboki oddech2017-09-05 12:49:39
Piotr59 - no ale w jaki sposób odejście Aankoura kibicom uwłacza? Przypuszczam, że masz rację - fani potrafią wyciągać logiczne wnioski, ale w tym wywiadzie nie padły żadne kwestie , nad którymi potrzebna jest głęboka analiza i wnioski.

Jedyny w kwestii Aankura jest taki - trener uważa, że Cvijanović jest lepszy, dlatego prezes chce się pozbyć Marokańczyka i na nim zarobić. Sprzedać go za pieniądze - dobra opcja. Szkoda, żeby zawodnik, który w piłkę grać potrafi miałby się marnować w Kielcach na ławie.

I porównywanie z Burdenskim nie ma sensu, bo tak jak mówiłem, totalnie inna pozycja. Zupełnie inna sytuacja w drużynie. Dyskusja dotyczy zupełnie czego innego. Po co w ogóle dyskutować na temat młodego Burdenskiego? Przyszedł razem z trenerem - sytuacja, która zdarzała się już w futbolu tysiące razy. Nie trzeba daleko szukać - za Bartoszkiem ściągnięto Mrozika. Trener Ojrzyński ciągnął za sobą do innych klubów Korzyma i Janotę. Itd. Sytuacja nagminna. Czy któryś z wyżej wymienionych sprawdził się w nowym środowisku? Nie (choć futbol zna na pewno przypadki, gdy to wypaliło). Czy Burdenski jest w dobrej formie? Sądzę, że nie, chociaż niewiele go widać na murawie. Nie potrafię nawet stwierdzić, czy jest dobrym piłkarzem. Dobrze, że Lettieri nie popełnia tego błędu, co Taraś z Musą i nie próbuje z Burdenskiego na siłę zrobić piłkarza. Czy Fabiana dałoby się w niedalekiej przyszłości sprzedać? Myślę, że tak, ale za marną kasę. Więc to totalnie inna sytuacja niż Aankour.

Grzanie się o tego Burdenskiego, bo ma ojca właściciela jest już nudne i mija się z celem, bo najprościej w świecie niczego nie zmieni. Nie zmieni płacz na cksporcie, nie zmieni "interwencja Młynu" (Tkl - większego absurdu jeszcze nie słyszałem). Naprawdę, niektórym może się to wydawać niemożliwe, ale narzekanie na Burdenskiego nie zmieni absolutnie niczego.

Na 14 transferów z 10 odpaliło, albo odpali, a taki Argyris, Barry, czy Burdenski zawsze się zdarzały. W każdym okienku. Burdenski jeszcze niczego nie zawalił, ale też niczego dobrego nie zrobił w swoich kilku występach. Przeciętniak do bólu. Jesteśmy Koroną Kielce, nie Realem Madryt. Przeciętniaków mieliśmy tu cały worek. I będziemy mieli. Myślę, że są w tym klubie ważniejsze rzeczy niż ciągły płacz z racji tego, że jest grajek, który pobędzie jeszcze ze dwa sezony.
Do Głęboki oddech2017-09-05 13:02:31
To nie jest zwykły grajek. To dobry i wartościowy zawodnik. Dlatego go bronimy. Szkoda chłopaka bo daje dużo dobrego drużynie
@Głęboki oddech2017-09-05 14:08:46
tak Fabiana na pewno daloby sie sprzedac za marną kasę, pod warunkiem, że to Korona płaciłaby temu klubowi.
Piotr 592017-09-05 16:38:29
Do głęboki oddech. Ok, cały czas byłem za zarządem i popierałem jego decyzje, ale stwierdzenie że Nabil nic nie jest w stanie dać Koronie, to totalna demagogia i o to mam pretensje do prezesa. Chcą go sprzedać Ok., ale to należy jasno powiedzieć - sprzedamy Aankoura bo możemy na nim dobrze zarobić i sprawa oczywista. Opowiadanie dyrdymałów, że nie jest on w stanie nic więcej dać Koronie i to jest powodem że się z niego rezygnuje, odbieram jako wciskanie kibicom kitu. A wspomniane przez Prezesa statystyki Lettierego to następne bajki z mchu i paproci. Poza tym gdyby stawiali na Ankoura i go właściwie wypromowali, kasa byłaby nieporównywalna. Co do Fabiana posłużył jako przykład, że w Koronie jest dużo więcej zawodników, którzy Koronie dają i w przyszłości dadzą (o ile wogóle dadzą) dużo mniej niż Nabil.
Pzdr.

Ostatnie wiadomości

Mecz pełen zwrotów akcji przyszło nam oglądać podczas rewanżowego starcia Industrii Kielce z Magdeburgiem w ramach ćwierćfinału Ligi Mistrzów, którego stawką było Final4 w Kolonii. Kielczanie walczyli bardzo zaciekle doprowadzając do rzutów karnych. Tutaj lepsi okazali się gospodarze.
Ponad 600 fanów Industrii Kielce pojawiło się w Magdeburgu, aby wspierać drużynę w ćwierćfinałowym starciu Ligi Mistrzów. Kibice „żółto-biało-niebieskich” przemaszerowali przez miasto.
Przed Koroną Kielce najważniejszy miesiąc w sezonie. Czy maj okaże się szczęśliwy i „żółto-czerwoni” pozostaną w PKO BP Ekstraklasie?
Industria Kielce zgłosiła sześciu młodych zawodników do decydujących starć w Orlen Pucharze Polski. Są to wychowankowie klubu, którzy przed kilkoma tygodniami świętowali znaczący sukces.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy pojedynek z Puszczą Niepołomice 1:1. – Nie jesteśmy zadowoleni z tego meczu, ponieważ musimy walczyć o zwycięstwa – powiedział po spotkaniu Dominick Zator, obrońca „żółto-czerwonych”.
W poniedziałek nie udało się wykonać milowego kroku w stronę utrzymania. Korona Kielce zremisowała w Krakowie z Puszczą Niepołomice 1:1 i wciąż znajduje się w strefie spadkowej. Kto Waszym zdaniem zasłużył na miano najlepszego piłkarza żółto-czerwonych w tym meczu?
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. – Wszystko zależy od tego jak gramy po stracie gola, a wtedy najczęściej tracimy kontrolę nad meczem – powiedział po spotkaniu Martin Remacle, pomocnik „żółto-czerwonych”.
W 30. kolejce mecze najwyższej klasy rozgrywkowej obejrzało 144 475 osób.
Lider oraz wicelider na tarczy. Czy seria Hutnika doprowadzi krakowian do 1 ligi?
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. „Żółto-biało-niebiescy” rozegrają wówczas rewanżowy mecz 1/4 finału z SC Magdeburg.
Po 139 dniach zawodnicy Bruk-Betu Termaliki Nieciecza doczekali się kolejnego zwycięstwa w sezonie. Podbeskidzie coraz bliżej spadku do 2 ligi.
Kolejny przegrany mecz mają za sobą zawodnicy Radomiaka Radom. Na szczycie tabeli robi coraz ciaśniej.
Puszcza Niepołomice z kolejną zaliczką punktową prowadzącą do utrzymania. Klub grający ten sezon na stadionie Cracovii zremisował z Koroną 1:1, ma 33 punkty na koncie i kosztem żółto-czerwonych plasuje się nad strefą spadkową.
Korona Kielce wciąż w dramatycznym położeniu. Kielczanie zremisowali z Puszczą 1:1. Gola na wagę jednego punku zdobył Martin Remacle. Żółto-czerwoni aktualnie plasują się na 16. miejscu w tabeli. – Spodziewaliśmy się tego, co możemy zastać w Krakowie i rzeczywiście rywal postawił nam trudne warunki – mówi trener Kamil Kuzera.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. Bramkę dla „żółto-czerwonych” zdobył Martin Remacle, a dla gospodarzy Roman Yakuba.
Pokaźna grupa fanów Korony Kielce po 15.00 wyruszyła spod stadionu przy ulicy Ściegiennego do Krakowa, gdzie na miejscu będą wspierać swoją drużynę podczas walki o trzy punkty. Na arenie Cracovii podopieczni Kamila Kuzery zmierzą się z Puszczą Niepołomice. Początek starcia o godzinie 19.00.
Przed Industrią Kielce rewanżowym mecz ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Kielczanie zagrają na wyjeździe z SC Magdeburg – Najważniejsze natomiast jest serce i charakter. Uważam, że w tym meczu będzie decydowało wiele rzeczy – powiedział przed spotkaniem Artsem Karalek, obrotowy gości.
W rewanżowym meczu ćwierćfinału Ligi Mistrzów Industria Kielce zagra na wyjeździe z SC Magdeburg – Jeśli będziemy robić to samo, co robiliśmy w pierwszym pojedynku, to znów wygramy jedną bramką – powiedział przed spotkaniem Andreas Wolff, bramkarz „żółto-biało-niebieskich”.
To historyczny moment dla kieleckiego klubu. W niedzielę łupem juniorów Polonii Kielce padły dwa medale!
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. Mistrzowie Polski rozegrają wówczas rewanż 1/4 finału z SC Magdeburg. – Jeżeli zagramy kompaktowo i zespołowo jako drużyna, nieszablonowo i nieprzewidywalnie, to właśnie tą jednością możemy ich pokonać – powiedział przed spotkaniem Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Podano dokładny terminarz fazy grupowej turnieju olimpijskiego szczypiornistów. W zmaganiach o medale może wziąć udział nawet ośmiu graczy Industrii Kielce.
To będzie mecz, którego stawką może być utrzymanie na najwyższym szczeblu rozgrywek! Korona Kielce gra dziś wyjazd z Puszczą Niepołomice. Czy żółto-czerwoni dźwigną ciężar gatunkowy tej rywalizacji i zdołają na stadionie Cracovii ograć beniaminka? Zapraszamy na relację tekstową NA ŻYWO!
Orlen Superliga podała dokładne terminy rozegrania meczów finałowych pomiędzy Industrią Kielce a Orlenem Wisłą Płock.
Korona Kielce wraca w tym sezonie na stadion Cracovii, by tym razem zmierzyć się z Puszczą Niepołomice. Stawka meczu jest bardzo duża, gdyż rywalizują ze sobą zespoły pretendujące do spadku z PKO BP Ekstraklasy. Gdzie można obejrzeć to spotkanie?
Bezpieczeństwo to jeden z kluczowych obszarów, na który zwracają uwagę osoby, które aktualnie poszukują pracy. Zgodnie z raportem „Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji” jest to jeden z najważniejszych czynników, który może zaważyć na tym, czy oferta zostanie uznana za atrakcyjną. Nie powinno więc dziwić, że coraz więcej przedsiębiorstw na poważnie analizuje ceny kursów KPP – byle tylko zapewnić pracownikom możliwość rozwoju w tym kierunku. Komu takie szkolenie przyd
Piłkarze Korony Kielce będą mogli liczyć na wsparcie licznej grupy „żółto-czerwonych” kibiców.
W 27. kolejce III Ligi grupy IV świętokrzyskie drużyny zanotowały różne rezultaty. Jakie?
Za nami jeden z ostatnich weekendów handballowych zmagań w niższych ligach. Tylko jeden ze świętokrzyskich zespołów mógł cieszyć się z wygranej.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zagra na wyjeździe z Puszczą Niepołomice. „Żółto-czerwoni” zmierzą się z bezpośrednim rywalem w walce o utrzymanie.
W 25. kolejce RS Active IV ligi Korona II Kielce wygrała 3:1 z Alitem Ożarów, a Orlęta Kielce zremisowały 1:1 z Neptunem Końskie.

Copyright © 2024 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group