Kibice Korony głosują na projekt renowacji tunelu. Wsparcie zaoferował sponsor. ZOBACZ PROPOZYCJE
Firma STS, będąca partnerem Korony Kielce, zasponsoruje renowację tunelu na Suzuki Arenie prowadzącego sportowców na murawę. Do metamorfozy dojdzie ze względu na obchody 50-lecia istnienia kieleckiego klubu. Ostateczną decyzję podejmą kibice.
Zakład bukmacherski razem z Koroną przygotował trzy następujące propozycje, na które można głosować na stronie żółto-czerwonych.
PROPOZYCJA NR 1
PROPOZYCJA NR 2
PROPOZYCJA NR 3
SWÓJ GŁOS MOŻNA ODDAĆ TUTAJ. Na zaprezentowane projekty można głosować do czwartku 30 listopada, do północy. Wyniki ogłoszone zostaną w następnych dniach.
Do sprawy odnosi się Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS. Jak podkreśla, firma tą propozycją wykroczyła poza ramy podpisanej umowy. – Organizujemy akcje, które angażują kibiców dając całej klubowej społeczności realne korzyści. Chętnie wsłuchujemy się również w potrzeby klubów i tak właśnie było w tym przypadku. W efekcie, to kibice Korony zdecydują, jak będzie wyglądał odnowiony tunel stadionu, a my w ten sposób przyłączymy się do świętowania wyjątkowego roku, w którym klub obchodzi swoje 50-lecie – mówi na łamach oficjalnej strony Korony Kielce.
Fot. Maciej Urban