List otwarty pracowników Vive Targów w sprawie kibiców

30-09-2013 20:06,

"Jednak zaistniała sytuacja nie sprzyja budowaniu przyszłości. Przykładem niech będą sprawy związane z dopingiem w Hali Legionów. A przecież nie ulega wątpliwości, ze wszyscy chcemy jak najlepszej atmosfery w hali" - piszą w liście otwartym pracownicy Vive Targów Kielce.

Oto pełna treść listu:

"W związku z ostatnimi wydarzeniami i komentarzami związanymi z działalnością Klubu Sportowego Vive Targi Kielce postanowiliśmy podzielić się swoimi przemyśleniami.

Nikt z nas nie może zaprzeczyć, że po wielu przeobrażeniach w swojej historii, KS Vive Targi Kielce w ostatnich latach osiągnął sukcesy, które jeszcze kilka lat temu nie były nawet w sferze marzeń wszystkich nas, sympatyków kieleckiej piłki ręcznej. Naszym zdaniem są to największe osiągnięcia w historii nie tylko Klubu, miasta, regionu, ale również polskiego sportu. Takie wydarzenie jak awans do Final 4LM i zdobycie tam trzeciego miejsca świadczy o właściwie obranym kierunku rozwoju. Okazało się, że nasza społeczność lokalna tez może zaistnieć w skali Europy. Faktem jest, że są to osiągnięcia, które wyjątkowo promują region, miasto Kielce i świadczą tym samym o znakomitej marce Klubu Vive Targi Kielce. Wydawałoby się, ze my kielczanie powinniśmy być dumni z tych osiągnięć. Nie ulega też wątpliwości że ważną rolę w budowaniu sukcesu odgrywa Bertus Servaas. Personalne atakowanie i wypaczanie przez komentarze intencji Prezesa jest krzywdzące dla całego Klubu. Te niesprawiedliwe działania mogą mieć wpływ na wielką pasję człowieka a w konsekwencji na spowolnienie rozwoju Vive Targi Kielce.

Ostatnia negatywna dyskusja względem działań Klubu naszym zdaniem w sposób niesprawiedliwy ocenia to co wspólnie zrobiliśmy i robimy. Brak akceptacji aktualnej nazwy Klubu przez grupę osób nie może stać na przeszkodzie w rozwoju Klubu czy nawet postawić pod znakiem zapytania jego dalsze istnienie.

Każdego dnia Klub walczy o to by robić następny krok do przodu i konsekwentnie wzmacniać markę klubu Vive Targi Kielce na europejskim poziomie. Jednak zaistniała sytuacja nie sprzyja budowaniu przyszłości. Przykładem niech będą sprawy związane z dopingiem w Hali Legionów. A przecież nie ulega wątpliwości, ze wszyscy chcemy jak najlepszej atmosfery w hali. Komentuje się negatywnie działania takie jak oprawa przy pożegnaniu Rastko Stojkovica, podczas gdy wiele jej elementów było życzeniem samego zawodnika. Tymczasem klub ciągle musi walczyć o nowych sponsorów, podnoszenie jakości widowisk sportowych i rozwój klubu - sportowy, organizacyjny i marketingowy. Z kolei gra w dobrej atmosferze towarzyszącej klubowi i meczom jest dużo łatwiejsza i a wygrane sprawiają wtedy większą przyjemność.

Drodzy kibice, wszyscy kibice- to gdzie jesteśmy osiągnęliśmy razem i tylko razem możemy isc dalej do przodu.


Tadeusz Dziedzic
Paweł Papaj
Sławomir Szmal
Grzegorz Tkaczyk
Marian Urban
Radosław Wasiak
Bogdan Wenta"

fot. Paula Duda

Źródło: vivetargi.pl

------------

Dziękujemy, że jesteś z nami i wspierasz twórczość dostępną na CKsport.pl. Kliknij w link poniżej i postaw naszej redakcji symboliczną kawę.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wasze komentarze

Tomek2013-09-30 20:11:19
łubu dubu łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu
ktoś2013-09-30 20:18:24
yyy ale o co chodzi??
CK2013-09-30 20:19:09
Ale bełkot. Z tego co pamiętam, to zaczęło się od tego, że Bert zaczął wymuszać na kibicach śpiewanie o Vive, nie o Iskrze, a na to nie przystałby żaden szanujący się kibic z żadnej dyscypliny. Typowe odwracanie kota ogonem.
Tomek2013-09-30 20:26:01
Czy to jest to oświadczenie, które zawodnicy i Paweł Papaj obiecali wszystkim kibicom na ostatnim spotkaniu w sprawie dopingu? taka sytuacja...
ip2013-09-30 20:36:54
CK żadne odwracanie kota ogonem,Bert nie wymuszał śpiewania Vive, prosił tylko o szacunek dla nowej nazwy(już nie takiej nowej)i najważniejsze-nie zakazał nikomu śpiewać Iskra wręcz przeciwnie zawsze mówi,że szanuje historię.Szanowanie się to w zaistniałej sytuacji pójście na kompromis- tak aby mimo wszystko wyjść z twarzą i kibicować-przede wszystkim KIBICOWAĆ-drużynie.Niestety dla niektórych ważniejsze jest postawienie na swoim i pokazanie co to nie ja-tak się zachowują dzieci w przedszkolu -wstyd prawdziwi kibice.WSTYD!!!
mirek2013-09-30 21:04:19
popieram kibiców Iskry, Vive robi wszystko, by oni byli na trybunach. na miejscu kibiców Iskry dawno już założyłbym nowy klub Iskra Kielce i grał w niższych ligach. O zawodników bym się nie martwił, w świętokrzyskiem i w Kielcach jest świetna młodzież, w którą Vive inwestuje, ale nie daje jej szans gry. Wychowankowie chcieliby pokazać Servasovi ze niesłusznie ich skreslil. Powodzenia Iskra.
dede2013-09-30 21:04:37
Szacunek jest najważniejszy. Szanujmy się nawzajem, wszyscy i wszystkich. "Naszym zdaniem są to największe osiągnięcia w historii nie tylko Klubu, miasta, regionu, ale również polskiego sportu."...............
Tadek2013-09-30 21:22:09
Przerost formy nad treścią, po dwukrotnym przeczytaniu , tak ocenię treść listu.Po co te fakty o których wszyscy wiemy prezesa szanujemy , za to co robi , ale moim zdaniem z kibicami troszkę zagrał , jestem niezrzeszonym sympatykiem Handballa w Kiecach .1965 1973 Iskra Kielce miałem wtedy 8 lat...
1973 1991 MKS Korona Kielce
1991 1994 Iskra Kielce
1994 1996 Iskra/Ceresit Kielce
1996 1998 Iskra Kielce
1998 1999 Iskra/Lider Market Kielce
2000 Strzelec/Lider Market Kielce
2001 2002 Kolporter/Lider Market Kielce
2002 Kolporter Kielce
2002 2009 Vive Kielce
2009 dziś Vive Targi Kielce
Kibice zawsze byli podporą dla zawodników , a były czasy ciężkie i byt klubu zagrożony. Mam prawie 50 lat nigdy żaden zarządca klubu nie ingerował w sprawy dopingu , komu taki szał przeszkadzał ,oprawy , żyła cała hala.Ostatni dobry doping moim zdaniem by na finałach LM.Problem to nie śpiewanie Iskierka Bo tak było zawsze i będzie,prezes sam śpiewa Iskierka .Komu zależało na rozczłonowaniu dopingu , kto podkręcał atmosferę napiszcie dlaczego w centralnym NAJLEPSZYM miejscu na hali nie mogą kibicować ludzie , którzy serce i zdrowie dają gratis temu klubowi , temu miastu, po tylu latach odtrącono ich i nas , którzy się podłączaliśmy do , dopingu, fajnie zespół wygrywa , ludzie się cieszą , ale jakoś inaczej . Mam pytanie kto nie akceptuje nazwy klubu , pragnął bym wiedzieć ,kto to taki z Kielc , może z Płocka delikwent pochodzi. Dla niewiedzących obecna nazwa klub to KS Vive Targi Kielce. Wszyscy wiemy dlaczego na Vive śpiewamy ISKRA , to rzecz oczywista , kto tego nie rozumie powinien sięgnąć do historii klubu , lub dać sobie spokój ze zrozumieniem problemu. Najgorszy jest ten podział kibiców. Nie wiemy jak przebiegały rozmowy , morze jest jakieś nagranie . Dla dobra klubu moim zdaniem potrzebna jest debata , która uświadomi nam niezrzeszonym co jest grane. Najlepszy doping w Europie nie istnieje w chwili obecnej, komuś to zwisa ... Teraz gdy największe sukcesy są na wyciągnięcie ręki , doping nie jest optymalny, a mnie i nie tylko mnie chce się krzyczeć Do Boju Iskierka .Przywróćcie to co było sprawdzone i skuteczne larum graja Nafta nadchodzi , zniszczą nas na trybunach ...
misiek2013-09-30 21:22:12
Wszystko pięknie, ale czy pracownicy Vive nie zapomnieli na jakich fundamentach działa Vive Targi? Otóż na fundamencie Iskry. Bo czemu przyszedł tu Servas a nie zrobił sobie Klubu Vive w Górkach Szczukowskich? Ano dlatego że wiedział, że właśnie w tym mieście jest Klub z tradycjami piłki ręcznej. Gdybyśmy nie grali w LM to nie byłoby problemu. A teraz jako awans do F4 stawiają jako argument żeby załagodzić konflikt. Żałosne.
CK2013-09-30 21:22:13
"prosił tylko o szacunek dla nowej nazwy" - czym według ciebie miałby objawiać się szacunek do nowej nazwy? Dla mnie to takie typowe lanie wody, które niestety popsuło atmosferę na hali i wokół klubu. I komu i na co to było potrzebne?
malkolm2013-09-30 21:27:34
Kibice i ich Iskra :/ Szanujcie sponsora i właściciela klubu, bo jak odda klub miastu to będziecie mieli drugą Koronę. I będziecie krzyczeć Iskra tylko jak grilla będziecie odpalać.

Popieram Mirka - załóżcie stowarzyszenie i jako Iskra gracie i pokażcie Bertusowi gdzie jego miejsce (ironia)
beka2013-09-30 21:27:55
a kolejny list otwarty napiszą pracownicy sortowni z olszewskiego?
kibic-ka2013-09-30 21:31:13
1.Nie zaprzeczam, jestem dumna z sukcesów, osiągnięć w zakresie promocji i innych zasług, oraz wyjątkowości p. Prezesa. Jako rodowita Kielczanka, a śni mi się to po nocach (zaznaczam, że nie jestem członkiem żadnego z Klubu Kibica) proszę p. Prezesa ( a raczej Jego żonę, myślę, że ma ogromny dar przekonywania)o zmianę i i opatentowanie nazwy klubu na ISKRA KIELCE. Będzie to ogromny ukłon i wyraz patriotyzmu w stronę Kielczan, Ich historii, którzy dumni są z tego klubu bez względu na pozycję i odnoszone sukcesy, od chwili jego założenia. Nie istotny w nazwie klubu jest główny sponsor, bo każdy z pozostałych jest równie ważny. Tyle daje , ile może. Kibic przychodzący na mecz, nawet ten najbiedniejszy jest także potrzebny. Od umieszczenia nazwy sponsorów są koszulki, hala, media itd,.
2. Marzę by wróciła dawna atmosfera na hali, która wzruszała mnie do łez
3. Nie trawię wazeliniarzy.
4. Mieszanie Trenera, Zawodników w "wojnę" pomiędzy Klubem i Kibicami jest żenadą.
Pozdrawiam , wiekowa kibic-ka
fanka:)2013-09-30 21:55:36
https://www.youtube.com/watch?v=iGjOj0FN-XQ&list=HL1379648934&feature=mh_lolz
mirek2013-09-30 22:05:38
ale ja nie ironizowałem, serio popieram kibiców Iskry, którzy są z klubem, jeżdżą za nim po Europie, do Szczecina, Puław, Płocka, Piotrkowa itp. Poświęcają czas i pieniądze na oprawy itp. Tyle, że ich się nie szanuje, bo to nie oni zaczęli ten konflikt - oni przychodzili na mecze, robili fajną atmosferę i cieszyli się z wyników. Ale komuś to przeszkadzało. Zapytam w inny sposób - czy jeśli Servas odejdzie i przyjdzie nowy właściciel, np. Iskra/ Pepsi/Mercedes, to Ci "kibice", ktorzy oburzają się na śpiewy Iskra, będą śpiewali Vive targi?
fanka:)2013-09-30 22:11:03
https://www.youtube.com/watch?v=iGjOj0FN-XQ&list=HL1379648934&feature=mh_lolz
anonimek2013-09-30 22:24:48
Tadek, dobrze piszesz tylko skopiuj to i napisz na stronie Klubu bo tam czytają to co piszemy. Przecież tylko dlatego napisali LIST OTWARTY, hehe :)
Kto to widział, żeby poważni ludzie reagowali na komentarze anonimowe w internecie. Jakby tak było wszędzie to codziennie byłyby setki listów otwartych.

P.S. Jestem i za szacunkiem dla Berta i Klubu ale i za prawdziwym dopingiem. Teraz w hali to jest jakiś kurcze śmiech na sali co się dzieje, jakaś totalna żenada i nie wmówicie ludziom, że jest inaczej.
jj2013-09-30 22:28:55
Listy, szantaże, podpisy, a ludzie i tak swoje wiedzą. Narobić bigosu, a potem zwalić całą winę na "grupkę ludzi".
Edi2013-09-30 22:38:33
Witam !!!
Po co ta dyskusja zarząd nie chce dopingu z E .
Wszelakiego rodzaju dyskusje z władzą nie etyczne .
Kto nie z nami ten przeciw nam.Zastanawiam się po co to ostatnie spotkanie decyzja była podjęta , miejscówki wyprzedawane .
Tadek2013-09-30 22:39:40
Do JJ...
Obawiam się że tak to wygląda...
Rak2013-09-30 22:41:09
Polski syf, klub wzniósł się na wyżyny, za pieniądze Berta w głównej mierze i NALEŻY MU SIĘ S Z A C U N E K !!!! Proste, nawet bardzo, tylko podkieleccy pieniacze tego nie potrafią pojąć, smutne a nawet tragiczne !!!
Maka2013-09-30 22:50:50
Iskra jaka to tradycja to czasy PRL-u
look2013-09-30 22:50:53
A mnie interesuje czy ktoś kiedyś zbadał jaki wpływ na napływ turystów do naszego regionu ma nazwa VIVE TARGI KIELCE? Bo na razie to rozsławianie to lekki populizm. A co do "Okazało się, że nasza społeczność lokalna tez może zaistnieć w skali Europy.", to jaką społeczność lokalna? Zbieranina zawodników ukształtowanych przez innych fachowców trenerskich niż nasi, gotowe "maszyny sportowe". Klub ma kasę, skupił dobrych sportowców i to tyle w temacie. Ale propaganda pt. społeczność lokalna jest nadużyciem. Tego typu drużyna może jutro zagrać w Koziej Wólce i będzie miała inną "społeczność lokalną". Czyja osoba lub osoby łączy klub z Kielcami? Kibice Iskry mieszkają tu od pokoleń, czują się społęcznością i lokalną. Patriotyzm lokalny z dziada pradziada. A u was, z całym szacunkiem, Serbia, Chorwacja, Hiszpania itp.
Maka2013-09-30 22:51:14
Iskra jaka to tradycja to czasy PRL-u
Maka2013-09-30 22:51:32
Iskra jaka to tradycja to czasy PRL-u
Bryx2013-09-30 22:55:57
Bertus ciągle nie rozumie, że żyje w kraju gdzie piekiełko zawsze zwycięża. On jest przyzwyczajony do jakichś dziwnych holenderskich zwyczajów, że wszyscy się nawzajem wspierają, dążą do sukcesu i nie rzucają sobie kłód pod nogi. Cóż, to Polska właśnie...
lol2013-09-30 23:02:10
hahah pięknie i dosadnie napisane przez malkolma, popieram!:))
19652013-09-30 23:20:00
Śmieszny list jak i całe podpisy Buhahahhahahaa
arcior2013-09-30 23:20:08
Jakieś petycje o zmianie nazwy klubu ktoś tu w H.. gra
opierdo...i miejscówki na E i co teraz za bramkę albo na zewnątrz ... Przemyślane z premedytacja...
19652013-09-30 23:51:33
CAŁA ISKRA ZAWSZE RAZEM !!!!!!!!
Miszcz2013-10-01 00:08:27
"zaistniała sytuacja nie sprzyja budowaniu przyszłości" kto wam w tym przeszkadza? ::: mirek: "na miejscu kibiców Iskry dawno już założyłbym nowy klub Iskra Kielce i grał w niższych ligach" - dla prawdziwego kibica Iskra była, jest i będzie tylko jedna (w herbie data powstania klubu). Dla lizusów d..y prezesa jest i będzie inaczej. Ja śpiewając Iskra nigdy nie myślę o fabryce, to jest tradycja !!! Dlaczego kibice z górnej trybuny podrywali do kibicowania wszystkich kibiców? Bo robili to od zawsze. Dlaczego nowy klub kibica tego nigdy nie osiągnie? Bo kibicom nie wolno jest mówić jak mają prowadzić doping. To jeszcze nie udało się w żadnym klubie i w Kielcach też tak będzie. Nowy klub kibica ma pole do popisu!!! Stary jest "piknikiem" i nikt nie może kazać im, mnie, vip-om i innym kibicować! Ja od wczoraj jestem jeszcze mocniejszym "piknikiem". Ten list to porażka wszystkich, którzy się pod nim podpisali !!!
Miszcz2013-10-01 00:51:02
I jeszcze jedno. Zadaniem kibica nie jest reklama klubu !!! Dzisiejszy kibic nie weźmie za to kasy i się nie zmieni (KVT). Internet nad tym czuwa. Paweł, nie mogę zrozumieć tego co zrobiłeś. Znam cię od gówniarza. Nie, nie nie... Praca, ale nie za każdą cenę. ::: Z tego wszystkiego najważniejsza osoba w klubie jest tchórzem.
ROMAN2013-10-01 00:51:47
DO ISKROWCÓW DLACZEGO KŁAMIECIE. PRAWDZIWY KIBIC PRZY TAKIEJ OCHRONIE JAK NA BOCZNEJ BEZ PROBLEMU SIEDZIAŁBY NA SEKTORZE E TYLKO TRZEBA KUPIC BILET ALBO KARNET. I TO JEST WASZ CAŁY PROBLEM. HANDLUJECIE KOSZULKAMI I SZALIKAMI KLUBU KTÓRY JUŻ DAWNO PRZESTAŁ ISTNIEC KASA UCIEKA NASTĘPNY PROBLEM.KOGO NORMALNEGO OBCHODZĄ JAKIEŚ WOJNY KIBICOWSKIE. CHCECIE SIĘ ZMIERZYĆ Z PŁOCKIEM ZRÓBCIE USTAWKĘ, ALE WY SIĘ BOICIE. NA HALI JESTEŚCIE W TŁUMIE.
kielce2013-10-01 01:08:32
Rok temu było super,wszyscy nam zazdroscili atmosfery,opraw, i zdrzały rece pod wpływem tej atmosfery mimo ze hala jest kiepska,lata swietlen od Płocka, cała Europa i cała Polska byli w szoku pozytynym,Płock tez super sie wie,to była rywalizacja i szacunek dla siebie,mimo ze na boisku sie nie kochamy,ale jako kibice cenimy. Zarzad powinien byc od zarzadzania, piłkarze od grania, a kibice od kibicowania. Było super,a teraz jest kicha. Dlaczego? Bo ktos chciał miec kontrole nad wszystkim? Czy nie lepiej by kazdy zająl sie tym co potrafi robic najlepiej? Jestem kibicem która chodzi na mecze od 24 lat, to nie jest tak wazne bo kazdy kiedys zaczyna i nie chodzi o staz i nie czuje sie nader wazna, ale bardzo boli to ze przeyłam wypadek w drodze z Płocka, o mało nie oddadłam zycia,mocno straciłam słuch,mam inne problemy z tego wynikajace, a na sektor E czuje sie jak najgorszy wróg,oddaje na ten klub wszystko co mam,a wchodzac na sektor E jestem traktowana gorzej jakbym kogos zabiła czy zgwałciła. To jest kilka tysiecy ludzi i wszystki sie nie dogodzi i sa lepsze zachowania i gorsze w ramach SKPR i ludzi ich wspomagajacych,-tak jak w domu,nieraz dziecko cos zle zrobi,a mimo to na bruk sie go nie wyrzuca. Jestem tylko jedna wielu wielu,ale jako osoba ktora o mało co nie straciła zycia jadac za klubem,teraz jestem traktowana jak najgorsze zło,to boli,kto zyje tym i kto podpadł rodzinie bo wolał mecz w Płocku niz nawet slub,teraz jest traktowany jak najgorszy przestepca. Pamietajmy ze wszystkim sie nie dogodzi,bo to jest 5 tysiecy ludzi,ale ma byc kocioł,by przeciwnicy............. w miejscu kropek to co powiedzial Młody
g2013-10-01 09:15:59
Przywróćcie klubowi jego historyczną nazwę i uszanujcie zdanie kibiców ISKRY, a wszystko wróci do normy. Czy to takie trudne? Wam się wydaje, że fanatyzm można kupić wynikami? Nie ma takiej opcji! Ktoś kto od dziecka utożsamia się z Iskierką, nigdy nie zaakceptuje czegoś takiego jak Vive! Firma Pana Servaasa może się reklamować na 1000 innych sposobów i wcale nie ma potrzeby, żeby Vive funkcjonowało w nazwie klubu. Wszystko da się zrobić i razem działać, potrzeba tylko trochę dobrej woli i chęci do kompromisu ze strony Pana Prezesa.
wf2013-10-01 09:59:29
Powiem tak:

-jestem kibicem wiekowym czyli Iskry.

-dziś kibicuję Vive bo dziś jest Vive a nie Iskra.

-Iskra to nazwa dawnego sponsora.

-pierwszą nazwą jest SHL więc dlaczego Iskra a nie SHL jak wracamy do tradycji.

-według kilkudziesięciu oszołomów,których 20 lat temu na świecie nie było jest tylko Iskra a nie Vive.

-według tych oszołomów pieniążki Berta są cacy ale jego firma a tym samym sam Bert jest beeeeeeeeee.

-ta sama grupa oszołomów parę lat temu wywiesiła transparent: "Bert zostań z nami"



aleeeeee...



jest i druga strona medalu.....

a mianowicie klakiery sterujące Bertem i siejące te niesnaski,czyli m. innymi>>>>

-niejaki spec od żarówek na Krakowskiej.I jeszcze śmie petycje pisać.

Wiadomo o kogo chodzi.


Bo z tego co wiem,teraz konflikt jest o to,że nie zgodzono się na zasiadanie klubu kibica na dawnym sektorze tylko na siłę wskazano sektor piknikowy za bramką,gdzie można ew.jeść popkorn a nie prowadzić doping.A wszyscy starzy kibice zasiadający nadal na sektorze F są szykanowani.
Więc -trzymając stronę pana Berta bo dając kasę ma prawo coś z tego mieć,czyli reklamę poprzez nazwę - to jednak nie może być tak,że pan Bert jest poduszczany i szczuty na kibiców przez swoich doradców.
Obyśmy się wszyscy nie obudzili z ręką w nocniku,bo będzie smród,żenada i co najważniejsze będzie za póżno.
razem2013-10-01 10:57:53
Moim skromnym zdaniem klub powinien wystosować komunikat (ogłoszenie) o 2 sprawach:


- zapisy na dodatkowe miejsca na młynie na nowej trybunie



- jedność kibiców na hali przejawiająca się pomocom w dopingu nowemu KK (klaskanie, śpiewanie). WIĘKSZOŚĆ NA PEWNO POMOŻE!!!
Miszcz2013-10-01 12:12:32
wf:"-pierwszą nazwą jest SHL więc dlaczego Iskra a nie SHL jak wracamy do tradycji". Iskra przejęła zawodników SHL w 1965 roku. Co ci ta data mówi? Bert przejął zawodników i klub w 2002 roku. Jaką datą powstania klubu się reklamuje? Zgadnij? Jeżeli nie wiesz, to popatrz na herb klubu.Z jednym się z tobą zgodzę. Tak jesteśmy "oszołomami". Mamy po 20 lat, ale też po 30, po 40, ...,po 60 "kibicu wiekowy" !!!
I jeszcze jedno, nie należę do SKPR.
mirek2013-10-01 12:17:14
proszę o wytłumaczenie mi jednej rzeczy, żebym mógł mieć wyrobione zdanie na ten temat. Pytanie do kibiców Vive Targi Kielce, którzy utożsamiaja się tylko z tą nazwą. Otóż, czy w przypadku zmiany sponsora np. na firmę Sokołów oraz zmiany nazwy klubu na Wędliny Sokołów Kielce to jakiej nazwy będziecie używać w czasie dopingu? Proszę o tę odpowiedź i wtedy będzie wszystko jasne. Ale wiem, że nikt nie odpowie z tzw klubu kibiców vive kielce i ich sympatyków, bo zwyczajnie wyjdzie na jaw, że nie mają racji.
g2013-10-01 12:34:00
wf - wiekowy kibicu, gdzie i kiedy Iskra nosiła nazwę SHL? Jeśli już kibice Iskry mieliby się odnosić to do tradycji prekursora swojego klubu - Granatu (chociaż też nie bardzo bo Granat chyba nie miał sekcji Piłki Ręcznej). Po wojnie Granat zamienił się w KS Stal (1952), która po czterech latach (1957) zmieniła nazwę na Iskra i tak klub się nazywał do fuzji z SHL w 1973 r, kiedy to oba kluby formalnie przestały istnieć (kibiców Iskry takie stwierdzenie zaboli, ale taka jest prawda). Potem - wiadomo - była Korona, a potem znowu Iskra z różnymi dodatkami sponsorskimi. Gdzie tu SHL jako Iskra? Nie mam pojęcia. Pozdrawiam.
gnom2013-10-01 13:30:03
Trener Wenta na każdej konferencji w tym sezonie po meczu w Kielcach chwalił fantastyczny doping w hali a teraz podpisuje się pod tym śmiesznym listem. To w końcu podoba się doping czy nie? Bo czegoś tu nie kumam.
I druga sprawa - przeczytałem ten list kilka razy i dalej nie wiem o co w nim chodzi? Nie można powiedzieć wprost po męsku tylko owijać w bawełnę i cedzić okrągłe słówka? Co się dzieje z tymi ludźmi, którzy to podpisali? Jedyne wytłumaczenie jest takie, że ktoś im ten list kazał podpisać.
CK2013-10-01 13:44:43
Już od jakiegoś czasu zauważyłem, że ludzie zarządzający klubem mają objawy narcyzmu, wszystko robią dobrze, "klub jest wspaniały, cudowny marketing, tylko jakimś pojedynczym osobom to przeszkadza i chcą wszystko zniszczyć". Zero samokrytycyzmu, na szczęście w stadzie klakierów wśród kibiców znajdują się jeszcze ludzie, którzy potrafią samodzielnie myśleć. A ten list to naprawdę, poziom gimnazjum, szkoda, że kilka szanowanych w Kielcach osób podpisało się po tym paszkwilem.
mirek2013-10-01 14:02:42
proszę o wytłumaczenie mi jednej rzeczy, żebym mógł mieć wyrobione zdanie na ten temat. Pytanie do kibiców Vive Targi Kielce, którzy utożsamiaja się tylko z tą nazwą. Otóż, czy w przypadku zmiany sponsora np. na firmę Sokołów oraz zmiany nazwy klubu na Wędliny Sokołów Kielce to jakiej nazwy będziecie używać w czasie dopingu? Proszę o tę odpowiedź i wtedy będzie wszystko jasne. Ale wiem, że nikt nie odpowie z tzw klubu kibiców vive kielce i ich sympatyków, bo zwyczajnie wyjdzie na jaw, że nie mają racji.
KSO Ludwików 19282013-10-01 14:08:39
@g Nie masz racji. SHL oddał w 1965 roku swoją sekcję piłki ręcznej do Iskry, żeby w 1973 się spowrotem połączyć tworząc Koronę. Także gdyby chcieć iść do korzeni to klub powinien się nazywać Ludwików :) Ale to też mylące, bo nie było wtedy sekcji piłki ręcznej. Z tego co ja wiem. Pierwsza drużyna szczypiorniaka w Kielcach powstała po wojnie na Tęczy Kielce. Tak czy siak ISKRA powstała w 1965 i tego się trzymajmy. Bo tak prawdę mówiąc to Korona powinna w herb wpisać sobie datę 1928, a nie 1973. Idąc systematyką innych klubów w Polsce. Ale po co?! Żeby pokazać, że ma się dłuższego? Korona jako Korona powstała w 1973 i tak ma w papierach ;) Iskra powstała w 1965 i tak ma w papierach. Dlatego Iskra, a nie Ludwików, SHL, Stal, czy Granat. Pozdrawiam!
Fanka2013-10-01 14:50:53
To kto z Was jedzie do Płocka? Na wyjeździe mozna dopingować i Iskra i Vive i Kielce. Dyskutantów wielu a na wyjeździe, jak zwykle, te same osoby. Kto jeździ, to wie nie ma siedzenia tylko doping na stojąco, podskoki i zdieranie gardła.
majek2013-10-01 14:55:14
SKY TECH Nowe Miasto !!!
IP2013-10-01 14:57:15
ck-proszę przeczytaj sobie znaczenie słowa paszkwil.
rychu taksi drajwer2013-10-01 15:46:49
Ja z lamósami z KKV nie jade
crissCK2013-10-01 15:54:27
czy ktoś zawsze musi spieprzyć coś co dobrze działało.......
tyle2013-10-01 16:30:22
Korona MKS, Iskra KS
Zofia2013-10-01 18:11:00
A dlaczego na Koronie nie spiewacie Błękitni?! Pzreciez to jest to samo!
do Zofii2013-10-01 20:49:43
Błękitni to klub odrębny niż Korona. Poczytaj historię, Błękitni zostali włączeni do KP Korony. Po drugie Vive jest sponsorem i właścicielem, ale jakim prawem zakupiło prawa do herbu i nazwy po czym zmieniło ją?
KIBOL2013-10-01 21:24:05
weź nie ośmieszaj się tym komentarzem. GóWno czytasz gówno wiesz. !
g2013-10-01 21:53:11
A niby z jakiej paki mieliby śpiewać? Bo kiedyś przejęli piłkarzy z KKP? Idiotyzm jakiś.
KIBOL2013-10-01 21:53:49
do Zofii !
g2013-10-01 22:02:21
Do Korony został włączony KKP Kielce, a nie Błękitni. Gwardyjski klub wtedy już nie istniał od kilku miesięcy, moi drodzy napinacze. ;)
jkp2013-10-02 10:20:52
prościej by było gdyby Bertus zmienił nazwę swojej firmy z Vive na Iskra, da się? da się!
Wilk2013-10-02 10:41:27
Zróbcie sobie Iskrowcy swój klub i tam rządcie. Teraz nie ma Iskry jest VIVE TARGI Kielce. Nie rozumiecie tego???? Tak bardzo chcecie wykurzyć piłkę ręczną z Kielc???
czwarty2013-10-02 12:25:07
Ja mam prośbę. Chciałbym poznać dokładną listę postulatów kibicowskich, z którymi nie zgadza się klub oraz listę postulatów klubowych, z którymi nie zgadzają się kibice. Proszę o udzielenie takich informacji tylko osoby kompetentne w tym temacie. Z moich obserwacji wynika, że cała ta dyskusja opiera się na domniemaniach, a nie na faktach i tak naprawdę tylko kilka osób je zna. Sprawa jest bardzo publiczna i najwyższy czas upublicznić wszystko to co z nią związane. Na pewno łatwiej będzie nam o tym rozmawiać jak poznamy prawdziwe powody konfliktu. Czekamy...
czapka2013-10-02 13:31:23
Na dziś konflikt jest tylko o miejsce prowadzenia dopingu - kibice, zarówno SKPR, jak i niezrzeszeni, którzy spotkali się z przedstawicielami Klubu, ustalili, że doping zza bramki, jaki prowadzono w całym zeszłym sezonie, wypada słabo, zarówno jeśli chodzi o akustykę hali, jak i o psychologię prowadzenia dopingu. KKV przyłączył się do prośby, deklarując jednocześnie, że będzie prowadził doping bez względu na miejsce.

Ustalono wspólnie z zawodnikami i przedstawicielami Klubu, że raz jeszcze Klub zwróci się do Prezesa z prośbą o powrót "młyna" na sektor E, a jeśli nie ma takiej możliwości, kibice zgodzili się na dopingować z zaproponowanego im przez Pawła Papaja i zawodników sektora D.

Na spotkaniu z kibicami stanęło na tym, że czasu jest mało, więc kibicom wystarczy sygnał dany przez Klub na oficjalnej stronie: zgadzamy się na sektor E lub zgadzamy się na kompromisowy sektor D.

Tymczasem nic takiego nie ukazało się, Gazeta Wyborcza zaś, pytając o to Prezesa usłyszała, że odesłał Grzegorza Tkaczyka, który reprezentował zespół na spotkaniu z kibicami, do domu.

Wszystkie inne nazwy, poza tym, nie stanowią istoty sporu, choć wypływają od czasu do czasu przy różnych okazjach. Konflikt o nazwę, który zdominował ostatnio fora internetowe, praktycznie nie istnieje: zarówno SKPR jak i KKV w dopingu używają określenia "Iskra". Natomiast faktem jest, że różne działania Klubu, w tym głównie powołanie własnego Klubu Kibica, zaogniło różne stare konflikty i skłóciło kibiców w Kielcach.
czwarty2013-10-02 14:17:59
Dzięki czapka. Jak widać można darować sobie prywatne wycieczki i obrażanie się wzajemne, bo nic one nie wnoszą, podsycają konflikt i wszystkim nam przynoszą tylko wstyd. Mam pytanie: czy SKPR jest w stanie i czy ma zamiar spróbować jak wyglądać będzie doping z nowej trybuny, która niebawem ma powstać w naszej hali?
czwarty2013-10-02 14:50:43
Na razie sytuacja wygląda tak, że każdy okopał się na swoich pozycjach i rozmowa nie jest prowadzona na podstawie merytorycznych argumentów, tylko emocjonalnego obrzucania się błotem. Sam jestem kibicem od ponad 20 lat. Zaczynałem jeszcze przed zdobyciem pierwszego dla Kielc Mistrzostwa, nierzadko stojąc na ławce, czynnie uczestnicząc w dopingu prowadzonym jeszcze przez Paczosa, Bidę i innych. Od 10 lat mieszkam poza Kielcami, mimo to zawsze mam karnet i swoje miejsce na hali. Pójście na mecz to dla mnie nie tylko koszt biletu, dochodzi jeszcze wacha w tę i nazad z Krakowa, więc karnet kosztuje mnie nie 500, tylko 1500 na sezon. Nikt nie wmówi mi, że obecna atmosfera ma prawo porównywać się choćby z tym co mięliśmy na hali jeszcze 2 sezony temu i czasem w minionym. Dobry doping nie daje tylko wsparcia w czasie meczu, wywołuje podświadome przywiązanie się zawodników do klubu, ludzi, miasta...Ludziom mającym taki wpływ na zespół należy się szacunek. Z drugiej strony nikt nie ma prawa pomyśleć nawet o tym, że w klubie liczy się tylko kasa, bo porostu z tego sportu tej kasy nie ma. Bertus poświęcił, oprócz pieniędzy, mnóstwo swojej energii, aby Nasz Klub mógł się odnaleźć i zaistnieć w brutalnych kapitalistycznych realiach.
Wiem, że sprawa śpiewanej nazwy klubu nie jest przedmiotem sporu, bo wszystkie przyśpiewki nowego klubu kibica, to wierna kopia tych śpiewanych przez SKPR. Poza tym, umówmy się, to co śpiewają kibice nie ma kompletnie żadnego przełożenia na marketing, ponieważ nazwa Vive Targi Kielce przewija się przynajmniej kilkanaście razy dziennie, w różnych mediach i to tak naprawdę stanowi wartość materialną.
Również uważam, że sektor E jest idealnym miejscem do prowadzenia dopingu, sam siedzę tuż pod dawnym młynem i zawsze dołączałem do dopingu, podobnie jak kupa ludzi siedzących wokoło. Również uważam, że sprzedaż karnetów na te miejsca dla cichych kibiców, była błędem klubu, jednak stało się, mleko rozlane. Obrażanie się nic nie zmieni, bo nie można Bogu ducha winnych ludzi, zmusić do zmiany miejsca. Można tylko pertraktować, aby w przyszłym sezonie sytuacja taka nie miała już miejsca. Cierpią na tym wszyscy. Zawodnicy, inni kibice (tacy jak ja), wizerunek klubu. Doping musi wrócić. Nie można też obrzucać błotem tych młodych chłopaczków i dziewczyny, którzy teraz próbują coś robić. Większość z nich pewnie nawet nie rozumie co się dzieje, próbują jak mogą i mogą być świetnym narybkiem na przyszłość...
tojaaaa2013-10-02 20:07:19
Czwarty masz bardzo dużo racji w tym co piszesz... Tylko problem w tym, że nie ma z kim pertraktować odnośnie sektora i dopingu. Możesz mi wierzyć lub nie ale to co wydawało się już być ustalone i dograne po raz kolejny nie wypaliło w tym sezonie, bo nikt z nami nie rozmawiał... Wręcz przeciwnie uniemożliwiono części z nas zakupu karnetu na sektor E, żeby nie dopuścić, że właśnie z tego miejsca podobnie jak w drugiej części sezonu będziemy prowadzić doping. Rozmowa z Radkiem Wasiakiem wyglądała w taki sposób, że albo przeniesiemy się na sektor za bramką albo na hali nie ma dla nas miejsca...
kibic2013-10-02 21:06:23
Źródłem konfliktu jest przede wszystkim: NAZWA KLUBU, herb, przyśpiewki meczowe, gadżety, koszulki, szaliki, strona internetowa iskrakiele.pl ! Nie żadna tam trybuna czy sektor. Mydlenie oczu z tym sektorem. Osobiście brakuje mi również zdania (oświadczenia) SKPR Iskra Kielce odnośnie oficjalnej nazwy i herbu K.S. Vive Targi Kielce. Wiem tylko,że ją uznają, ale jej nie używają, bo używają tradycyjnej nazwy i herbu. Jest również kilka niedomówień związanych z historią klubu i tzw. kontynuacją tradycji. Dla wielu kibiców nazwa Iskra jest jedyną prawowitą nazwą klubu, a nazwa Vive to nazwa sponsorska.
ja2013-10-02 21:11:22
do rychu taksi drajwer (01-10-2013 15:46)
Ja z lamósami z KKV nie jade

To czemu bezmózgowcu przychodzisz na Boczną na mecze i wyciągasz łapy po darmowe wejściówki dla KK.
-jedż do Końskich
arcior2013-10-02 21:20:30
http://m.youtube.com/watch?v=iGjOj0FN-XQ&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DiGjOj0FN-XQ Ten film wyjaśnia dużo !!!
Nie można powiedzieć że kibice nie chcieli porozumienia .fajnie by było żeby decyzja o zorganizowanym dopingu zapadła przed Płockiem.Tak się zastanawiam po co było ruszać ten sektor E .Klimaty na hali buduje się latami. ludzie pod tym względem maja zaufanie do starego młyna.Od paru lat gdy Vive weszło do Hali Legionów to miejsce należało do kibiców , nie jest moralne tak po prostu kazać im iść za bramkę . Ludzie kupowali karnety żeby mieć miejsce obok ula, bo to miejsce żyło podrywało zawodników i kibiców żeby dali z siebie wszystko.Szacunek dla zarządu i Prezesa za to co zrobili , ale na boga Panowie o te parędziesiąt biletów warto było...
Kibic2013-10-03 22:06:17
Ale bylo super....
http://www.youtube.com/watch?v=V5qfed5v3xw ;
http://www.youtube.com/watch?v=EIfyFrDRGMY ;
http://www.youtube.com/watch?v=1NlImo1KBVQ (0:58 i dalej )
mały2013-10-05 11:15:18
Czytam i nie mogę uwierzyć. Iluż my mamy patriotów. G ... prawda, jak nie wiesz o co chodzi to chodzi o pieniądze. Sektor, darmowe bilety i inne profity. Można boki zrywać, jak jeden z dyskutantów mówi o społeczności lokalnej. Look, czasy się zmieniły i to trzeba zrozumieć. Za zawodników się płaci pieniądze, a nie utrzymuje na etatach w zakładach pracy. Masz pieniądze to masz klub, My mamy szczęście, że zjawił się człowiek, który lubi piłkę ręczną. Gdyby nie to co by było z "Iskierką". Trochę wiedzy by się przydało. Ja wierzę, że wygra zdrowy rozsądek poparty wiedzą.
arcior2013-10-05 17:29:44
Zaczynamy mieć wszyscy dość zaistniałej sytuacji . Jeśli są jakieś dowody o winie kibiców powinny być opublikowane. Jakieś listy z pogróżkami , chodzą słuchy.Kto chce zmiany klubu , to absurd.Komu zależy na utrzymywaniu obecnej atmosfery , tyle lat było OK, nagle klops.Kibice mogą być niezadowoleni z faktu chęci przeniesienia młyna, z E za bramkę . Trudno żeby byli po tylu latach poinformowano ich ,że te miejsca nie dla nich .Część kibiców garnęła się na E żeby być bliżej kotła , tam się dopiero odbiera mecz inaczej. Kupili karnety na te same miejsca i co KICHA.
Jeszcze raz jeśli są dowody na winę kibiców trzeba to opublikować , jak do tej pory wszystko na gębę , ktoś coś słyszał , w ten sposób nic z rozwiązania problemu nie będzie. Tak czytam ten list i nie mogę zrozumieć , co ma pożegnanie Rastko do nowych sponsorów. Czyli My im nie pozwalamy. Znam ludzi z klubu 100 szalejących na młynie.Kibice sami zrobią porządek jeśli zostaną ujawnione dowody na wrogą działalność wobec Vive.
Tadeusz Dziedzic
Paweł Papaj
Sławomir Szmal
Grzegorz Tkaczyk
Marian Urban
Radosław Wasiak
Bogdan Wenta"

CI PANOWI SIĘ PODPISALI POD LISTEM MUSZĄ MIEĆ DOWODY...Ja jako niezrzeszony , ale jednak kibic od 1965 r ,oczekuję po zamieszczeniu w internecie takiego listu FAKTÓW. KIBICE DADZĄ SOBIE RADĘ.

Ostatnie wiadomości

Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Nie wiem, co stało się w ostatniej akcji, czy to był faul, czy o co tam chodziło – powiedział po spotkaniu Dani Dujszebajew, rozgrywający „żółto-biało-niebieskich”.
Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Uważam, że sędziowie w tej sytuacji powinni pójść z duchem gry i puścić akcję – powiedział po spotkaniu Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Mecz pełen zwrotów akcji przyszło nam oglądać podczas rewanżowego starcia Industrii Kielce z Magdeburgiem w ramach ćwierćfinału Ligi Mistrzów, którego stawką było Final4 w Kolonii. Kielczanie walczyli bardzo zaciekle doprowadzając do rzutów karnych. Tutaj lepsi okazali się gospodarze.
Ponad 600 fanów Industrii Kielce pojawiło się w Magdeburgu, aby wspierać drużynę w ćwierćfinałowym starciu Ligi Mistrzów. Kibice „żółto-biało-niebieskich” przemaszerowali przez miasto.
Przed Koroną Kielce najważniejszy miesiąc w sezonie. Czy maj okaże się szczęśliwy i „żółto-czerwoni” pozostaną w PKO BP Ekstraklasie?
Industria Kielce zgłosiła sześciu młodych zawodników do decydujących starć w Orlen Pucharze Polski. Są to wychowankowie klubu, którzy przed kilkoma tygodniami świętowali znaczący sukces.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy pojedynek z Puszczą Niepołomice 1:1. – Nie jesteśmy zadowoleni z tego meczu, ponieważ musimy walczyć o zwycięstwa – powiedział po spotkaniu Dominick Zator, obrońca „żółto-czerwonych”.
W poniedziałek nie udało się wykonać milowego kroku w stronę utrzymania. Korona Kielce zremisowała w Krakowie z Puszczą Niepołomice 1:1 i wciąż znajduje się w strefie spadkowej. Kto Waszym zdaniem zasłużył na miano najlepszego piłkarza żółto-czerwonych w tym meczu?
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. – Wszystko zależy od tego jak gramy po stracie gola, a wtedy najczęściej tracimy kontrolę nad meczem – powiedział po spotkaniu Martin Remacle, pomocnik „żółto-czerwonych”.
W 30. kolejce mecze najwyższej klasy rozgrywkowej obejrzało 144 475 osób.
Lider oraz wicelider na tarczy. Czy seria Hutnika doprowadzi krakowian do 1 ligi?
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. „Żółto-biało-niebiescy” rozegrają wówczas rewanżowy mecz 1/4 finału z SC Magdeburg.
Po 139 dniach zawodnicy Bruk-Betu Termaliki Nieciecza doczekali się kolejnego zwycięstwa w sezonie. Podbeskidzie coraz bliżej spadku do 2 ligi.
Kolejny przegrany mecz mają za sobą zawodnicy Radomiaka Radom. Na szczycie tabeli robi coraz ciaśniej.
Puszcza Niepołomice z kolejną zaliczką punktową prowadzącą do utrzymania. Klub grający ten sezon na stadionie Cracovii zremisował z Koroną 1:1, ma 33 punkty na koncie i kosztem żółto-czerwonych plasuje się nad strefą spadkową.
Korona Kielce wciąż w dramatycznym położeniu. Kielczanie zremisowali z Puszczą 1:1. Gola na wagę jednego punku zdobył Martin Remacle. Żółto-czerwoni aktualnie plasują się na 16. miejscu w tabeli. – Spodziewaliśmy się tego, co możemy zastać w Krakowie i rzeczywiście rywal postawił nam trudne warunki – mówi trener Kamil Kuzera.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. Bramkę dla „żółto-czerwonych” zdobył Martin Remacle, a dla gospodarzy Roman Yakuba.
Pokaźna grupa fanów Korony Kielce po 15.00 wyruszyła spod stadionu przy ulicy Ściegiennego do Krakowa, gdzie na miejscu będą wspierać swoją drużynę podczas walki o trzy punkty. Na arenie Cracovii podopieczni Kamila Kuzery zmierzą się z Puszczą Niepołomice. Początek starcia o godzinie 19.00.
Przed Industrią Kielce rewanżowym mecz ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Kielczanie zagrają na wyjeździe z SC Magdeburg – Najważniejsze natomiast jest serce i charakter. Uważam, że w tym meczu będzie decydowało wiele rzeczy – powiedział przed spotkaniem Artsem Karalek, obrotowy gości.
W rewanżowym meczu ćwierćfinału Ligi Mistrzów Industria Kielce zagra na wyjeździe z SC Magdeburg – Jeśli będziemy robić to samo, co robiliśmy w pierwszym pojedynku, to znów wygramy jedną bramką – powiedział przed spotkaniem Andreas Wolff, bramkarz „żółto-biało-niebieskich”.
To historyczny moment dla kieleckiego klubu. W niedzielę łupem juniorów Polonii Kielce padły dwa medale!
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. Mistrzowie Polski rozegrają wówczas rewanż 1/4 finału z SC Magdeburg. – Jeżeli zagramy kompaktowo i zespołowo jako drużyna, nieszablonowo i nieprzewidywalnie, to właśnie tą jednością możemy ich pokonać – powiedział przed spotkaniem Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Podano dokładny terminarz fazy grupowej turnieju olimpijskiego szczypiornistów. W zmaganiach o medale może wziąć udział nawet ośmiu graczy Industrii Kielce.
To będzie mecz, którego stawką może być utrzymanie na najwyższym szczeblu rozgrywek! Korona Kielce gra dziś wyjazd z Puszczą Niepołomice. Czy żółto-czerwoni dźwigną ciężar gatunkowy tej rywalizacji i zdołają na stadionie Cracovii ograć beniaminka? Zapraszamy na relację tekstową NA ŻYWO!
Orlen Superliga podała dokładne terminy rozegrania meczów finałowych pomiędzy Industrią Kielce a Orlenem Wisłą Płock.
Korona Kielce wraca w tym sezonie na stadion Cracovii, by tym razem zmierzyć się z Puszczą Niepołomice. Stawka meczu jest bardzo duża, gdyż rywalizują ze sobą zespoły pretendujące do spadku z PKO BP Ekstraklasy. Gdzie można obejrzeć to spotkanie?
Bezpieczeństwo to jeden z kluczowych obszarów, na który zwracają uwagę osoby, które aktualnie poszukują pracy. Zgodnie z raportem „Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji” jest to jeden z najważniejszych czynników, który może zaważyć na tym, czy oferta zostanie uznana za atrakcyjną. Nie powinno więc dziwić, że coraz więcej przedsiębiorstw na poważnie analizuje ceny kursów KPP – byle tylko zapewnić pracownikom możliwość rozwoju w tym kierunku. Komu takie szkolenie przyd
Piłkarze Korony Kielce będą mogli liczyć na wsparcie licznej grupy „żółto-czerwonych” kibiców.
W 27. kolejce III Ligi grupy IV świętokrzyskie drużyny zanotowały różne rezultaty. Jakie?
Za nami jeden z ostatnich weekendów handballowych zmagań w niższych ligach. Tylko jeden ze świętokrzyskich zespołów mógł cieszyć się z wygranej.

Copyright © 2024 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group