Klasyczny strzał w stopę. O tym jak nieodpowiedzialność zniweczyła porozumienie

17-10-2012 22:36,

A było już tak blisko... Na początku tygodnia wydawało się, że porozumienie między zarządem klubu Vive Targi Kielce, Klubem Kibica Vive i Stowarzyszeniem Kibiców Piłki Ręcznej Iskra Kielce wreszcie zostanie podpisane. Długie i trudne pertraktacje, które prowadzone były od dobrych kilku tygodni, zostały jednak zniweczone jednym skrajnie nieodpowiedzialnym, jeśli nie głupim artykułem...

Przyznam szczerze. Nigdy nie byłem zagorzałym fanatykiem Iskry Kielce, a potem kontynuatora jej tradycji, czyli Vive Targów Kielce. Raczej zawsze przemawiał ze mnie lokalny patriotyzm, bo trzymam kciuki za każdy klub, który reprezentuje nasze miasto. Ale może to dobrze... Może dzięki temu mogłem spojrzeć na spór między Klubem a Stowarzyszeniem w najlepszy możliwy sposób, czyli obiektywnie.

Z dużym zaciekawieniem obserwowałem kolejne etapy tej „telenoweli”, w której jedna i druga strona popełniła wiele błędów. Ciągle jednak miałem w pamięci tą wspaniałą atmosferę, która była znakiem rozpoznawczym Hali Legionów. Bo kto nie wspomina takich spotkań jak finał Turnieju o Dziką Kartę Ligi Mistrzów. To był szał na trybunach, euforia, wielkie sportowe uniesienie zarówno kibiców, zawodników, jak i władz klubu. Nie mogłem sobie wytłumaczyć jak można było popsuć coś tak wspaniałego.

Nie chcę się rozwodzić czyja to wina. Tak jak napisałem wcześniej, odpowiedzialność za taki stan rzeczy jest po dwóch stronach, a teraz już nawet po trzech licząc Klub Kibica Vive.  Był jednak ten promyk nadziei, że niedługo wszystko wróci do normy. Wydawało się, że długie rozmowy w końcu pozwolą wypracować tak długo oczekiwany kompromis.

No ale jak zwykle musiał nastąpić zgrzyt... Najpierw na meczu z Gorenje, gdzie w ostatniej chwili zmieniono „ustne” ustalenia. Przez kogo? Zarząd? Nowy klub kibica? Nie dziwiłem się wtedy zachowaniu „starego” młyna. Też bym czuł się oszukany. I chwała im za ten doping od 40. minuty, którym przypomnieli tą starą atmosferę. Zachowanie prezesa Bertusa Servaasa po meczu, te machanie rękami z dezaprobatą w kierunku sektora E oraz obraźliwe gesty z nowego młyna przyjąłem z dużym niesmakiem. Po uzupełnieniu wiadomości doszedłem jednak do wniosku, że sternik kieleckiego klubu mógł być nie do końca zorientowany w sytuacji, do której doszło przed spotkaniem ze Słoweńcami.

Cieszyłem się, że mimo tego incydentu pertraktacje nie zostały przerwane. Baaa! Wiele wskazywało na to, że na początku tygodnia wreszcie osiągnięto porozumienie. Jak widać jednak było to zbyt piękne, żeby było prawdziwe... Ktoś zawsze musi zaprzepaścić cały wysiłek...

Gdy we wtorek zobaczyłem TEN tekst na nieoficjalnej stronie Iskry Kielce po prostu oniemiałem... Co to sabotaż? Te zwroty do Servaasa, Urbana, czy Dziedzica? Czasami mam wrażenie, że komuś zależy na tym, aby do tej zgody nie doszło. I udało mu się... Brawo! Autor może czuć dumę…

A może to nie sabotaż, a po prostu nieodpowiedzialne, a wręcz głupie zachowanie jednego z redaktorów tej strony... W sumie nie wiem co gorsze. Głupota czy sabotaż...

Niemniej jednak cały czas zadaje sobie pytanie. Jak taki artykuł w ogóle mógł pojawić się na stronie w dzień podpisania oficjalnego porozumienia? Na portalu, który przecież był monitorowany przez władze klubu... Przecież jego istnienie było jednym z głównych punktów sporu. Ktoś myślał, że ten tekst nie dostanie się do rąk władz klubu? Piękny strzał w stopę...

Dlatego nie dziwie się Klubowi, że zerwał pertraktacje. Bo jak można rozmawiać ze stroną, w której nie ma jedności. Gdzie jedni debatują z zarządem i są bliscy porozumienia, a drudzy psują cały wysiłek idiotycznymi zwrotami w artykule...

Dlatego jest mi po prostu przykro. I myślę, że nie tylko mi... Wygląda na to, że atmosfera dawnej Hali Legionów jest już daleką przeszłością. Teraz będziemy mieli albo jedno, albo drugie – świetną drużynę lub wspaniałą atmosferę. Już nigdy nie będziemy grali razem. Chyba, że ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy lub po prostu dorośnie...

Mateusz Kępiński
fot. Patryk Ptak, Grzegorz Tatar

------------

Dziękujemy, że jesteś z nami i wspierasz twórczość dostępną na CKsport.pl. Kliknij w link poniżej i postaw naszej redakcji symboliczną kawę.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wasze komentarze

ochujek2012-10-17 22:49:40
Prawda jest taka,jakby Iskrowcy nie obrażali i dzielili kibiców którzy nie myślą jak oni nie byłoby obecnej szopki
ISKRA KIELCE2012-10-17 22:51:08
Jakby doszło do porozumienia to znowu o coś inngo by się przyczepili.. i tak no stop.


Każdy kibic wie,
Że w Kielcach ISKRA jest,
Tradycja trwa wiecznie,
Nigdy nie zmieni się,
Hej ISKRA nasz KS!
aaa2012-10-17 22:52:07
100% racji, tak samo zareagowałam jak przeczytałam ten tekst, można było sobie dać na wstrzymanie, a tak dupa zbita i porozumienie poszło w pi.....
Marzyciel2012-10-17 22:55:36
Do autora: Pokaż mi choć jeden zwrot atakujący Klub i jego zarząd. Czemu Bertus miał prawo do wyjaśnień na antenie Radia Kielce, a my - kibice na których wylano wiadro pomyj - nie możemy obronić się od oskarżeń i przedstawić swojej wersji wydarzeń? A po 2 jeśli zarząd Klubu jest gotów zerwać porozumienie i taką błahą sprawę jak jeden (neutralny) artykuł to ja dziękuję za takie porozumienie.
do redaktora2012-10-17 23:00:04
Piszesz jakbyś musiał a nie chciał! To jest ich sprawa. A jeśli chcesz coś zmienić w dopingu to dołącz do KKV i dopinguj razem z nimi.
Tomasz2012-10-17 23:01:43
Chcą nas skłócić i tyle w tym temacie. I wylewaj wszędzie gorzkie żale jakie to kibice Iskry, jakie to skpr itp. Mnie na pewno nie kupicie.
POPATRZCIE2012-10-17 23:06:36
http://www.youtube.com/watch?v=v_Tdrpe4uL0&feature=related

TAK BYŁO KIEDYŚ!!! MAM NADZIEJĘ ŻE TA ATMOSFERA JEDNAK WRÓCI!
pepe2012-10-17 23:07:21
sami się skłóciliście lżąc od vivioków i smalcożercó
Tylko Iskra!2012-10-17 23:08:25
100% poparcia dla postu Marzyciela. I tyle.
POPATRZCIE2012-10-17 23:11:05
https://www.youtube.com/watch?v=sc3-_a-Z3bE

POPATRZCIE TEŻ NA TEN FILM... NIE JEST WAM SZKODA TEJ ATMOSFERY?!
spadam2012-10-17 23:26:10
co to za farsa po meczu??? Dlaczego dzisiaj właśnie po meczu roamawialiście z przedstawicielami klubu? Tak się składa, że zostaliście zauważeni. To klepanie po plecach też miało swoją wymowę, masa ludzi jest z a Iskrą. I co? Czyżby znowu kombinacje były o których rzekomo nikt nic nie wiedział? A może coś wam się zapomniało jak z artykułem \\\"bitwa na głosy\\\", tak miało to wyglądać? I co teraz co niektórzy próbują się po cichaczu jakoś tam wyślizgać, że nie wiedzieli i nie poinformwali i nie uzgodnili. Qórby zapiał. To tak teraz z nam chcecie postępować? Ja już dziękuję, nie mam zamiaru się więcej wstydzić, bo gówniarze znowu zaczynają podskakiwać
a2012-10-17 23:26:11
a ja uważam, że klub vive ma racje.dają pieniądze na ten klub, zawodników itp a dzieci z młyna myślały i ciągle myślą, że to oni są najważniejsi i bez nich doping nie będzie istniał.Będzie istniał, może nie od razu taki jak kiedyś ale będzie istniał i bez nich też.Dostali za swoje za brak szacunku do innych kibiców.Tylko jak to jest że bilety za darmo chcą brać, chcieli żeby im dokładać lub fundować wyjazdy na mecze ale żeby uszanować nazwe obecnego klubu to już nie.I gdzie ta konsekwencja w "iskrowym" fanatyzmie?już nie wspominając o nie wpuszczaniu na młyn ludzi w koszulkach z napisem "vive".ja szanuje nowy kk, starają się, mimo nieprzychylności ludzi.ja śpiewam vive i iskra a jakby klub nazywał się dupa to też nie byłby to dla mnie problem.śpiewam po ty by dodać chłopakom otuchy i być dodatkowym wsparciem.mam nadzieje, że Bertus nie popuści staremu kk, nie zasługują na to przez swoje zarozumialstwo i pyche...
TYLKO ISKRA!2012-10-17 23:26:43
TYLKO ISKRA! Wy piszecie a my trwamy i karawana jedzie dalej! Była, będzie, jest!
szczery2012-10-17 23:28:50
chcesz kibicować Iskrze to na Mielczarskiego!
OMG2012-10-17 23:29:01
@Popatrzcie - atmosfery szkoda ale dzielenia kibiców już nie.
spadam2012-10-17 23:29:36
co to za farsa po meczu??? Dlaczego dzisiaj właśnie po meczu roamawialiście z przedstawicielami klubu? Tak się składa, że zostaliście zauważeni. To klepanie po plecach też miało swoją wymowę, masa ludzi jest z a Iskrą. I co? Czyżby znowu kombinacje były o których rzekomo nikt nic nie wiedział? A może coś wam się zapomniało jak z artykułem \\\\\\\"bitwa na głosy\\\\\\\", tak miało to wyglądać? I co teraz co niektórzy próbują się po cichaczu jakoś tam wyślizgać, że nie wiedzieli i nie poinformwali i nie uzgodnili. Qórby zapiał. To tak teraz z nam chcecie postępować? Ja już dziękuję, nie mam zamiaru się więcej wstydzić, bo gówniarze znowu zaczynają podskakiwać
orzech2012-10-17 23:38:04
no nara i nie wracaj.
jerseyus2012-10-17 23:43:26
Prawda jest taka, że w artykule na stronie Iskry nie ma nic strasznego i obraźliwego. Jest po prostu relacja. Prezesi muszą być naprawdę bardzo wrażliwi, albo może zwyczajnie prawda w oczy kole. To chyba z powodu tego braku porozumienia dziś na sektorze E stał ochroniarz, w miejscu w którym nigdy go nie było. Może miał rozkaz wyprowadzić niepokornych.
kokos2012-10-17 23:51:27
pewnie. Wszystkich wywal zaraz, bo masz takie widzi mi się. Dlatego, że są inteligentniejsi od ciebie i nie dadzą się robić w wała...
Kurdele2012-10-17 23:57:50
Kurdele bele, na mecze chodze od roku 1992. Nie bylo tak latwo jak dzis, bo przed kluczowymi spotkaniami trzeba bylo pojawic sie jakies 4 godziny, odstac blisko drzwi, wejsc i pilnowac miejsc...na schodach. Ryk byl taki (bez wielkiego klubu kibica), ze atmosfera na bocznej ma sie NIJAK. Generalnie najczesciej goscie z takich klubow kibica sa obrazeni, dotknieci itp Jesli nie beda bruzdzic, to moze nie w tym sezonie, ale w nastepnym doczekamy porzadnego dopingu. Zycie nei znosi prozni. Budujcie, nie psujcie. Jesli bedziecie psuc atmosfere wokol tego, co jest powodem do dumy w Kielcach-zamiast odrobiny zrozumienia,dostaniecie od innych kibicow tylko pogarde.
arcior2012-10-18 00:16:00
Panie autorze .K...i ,bzdury pan wypisujesz.Obserwuje całe zajście od dawna .( Przykład dobrej woli)Na antenie radia wypowiedział się Pan Bertus , dlaczego nikt nie zaproponował drugiej stronie podobnej możliwości .Całe podejście do sprawy Pan Prezes miał (w tym dniu) takie ,że na pytanie redaktora, co miały oznaczać i do kogo były adresowane jego gesty po meczu ,odpowiedział że do tych co darmowe bilety dostali MACHAŁ do paru setek ludzi, , rozumiem po meczu, emocje, nerwy ale po takim okresie czasu ,powinien przeprosić tą resztę , która poczuła się urażona. To był akt dobrej woli ???Kto tu kogo atakuje drogi Panie, przeczytaj jeszcze raz ten tekst, ja tam nie znalazłem Pana argumentów.Chcą nas skłócić i tyle,nagle wszystko stało się złe, do reorganizacji się zabrali..., a nieobiektywni redaktorzy często dolewają oliwy do ognia.Mam prawie 50 lat pamiętam wzloty i upadki tego klubu nigdy nie należałem do stowarzyszeń kibiców kibicowałem Iskrze i tak będzie dalej, będę siedział jak najbliżej starego młyna, płacił bilety , darł się ISKRA KIELCE a i na oprawę od czasu do czasu coś wrzucę (oczywiście jak wróci stary młyn). A PAN NIE PISZ BZDUR !!!
M_M2012-10-18 00:19:18
Popieram post Marzyciela.
arcior.2012-10-18 00:22:40
do .a. jeb...j się w pałę chłopie , najlepiej natychmiast i czymś ciężkim!!!!
Adam2012-10-18 00:24:44
Iskra była minęła nawet mecze odbywają się w innej hali nie należącej do Iskry. Iskra była minęła klub zmienił nazwę i tyle.
adk2012-10-18 00:26:42
Przykro było żurawiowi,
Że samotnie ryby łowi.
Patrzy - czapla na wysepce
Wdzięcznie z błota wodę chłepce.
Rzecze do niej zachwycony:
"Piękna czaplo, szukam żony,
Będę kochał ciebie, wierz mi,
Więc czym prędzej się pobierzmy."
Czapla piórka swe poprawia:
"Nie chcę męża mieć żurawia!"
Poszedł żuraw obrażony.
"Trudno. Będę żył bez żony."
A już czapla myśli sobie:
"Czy właściwie dobrze robię?
Skoro żuraw tak namawia,
Chyba wyjdę za żurawia!"
Pomyślała, poczłapała,
Do żurawia zapukała.
Żuraw łykał żurawinę,
Więc miał bardzo kwaśną minę.
"Przyszłam spełnić twe życzenie."
"Teraz ja się nie ożenię,
Niepotrzebnie pani papla,
Żegnam panią, pani czapla!"
Poszła czapla obrażona.
Żuraw myśli: "Co za żona!
Chyba pójdę i przeproszę..."
Włożył czapke, wdział kalosze,
I do czapli znowu puka.
"Czego pan tu u mnie szuka?"
"Chcę się żenić." "Pan na męża?
Po co pan się nadweręża?
Szkoda było pańskiej drogi,
Drogi panie laskonogi!"
Poszedł żuraw obrażony,
"Trudno. Będę żył bez żony."
A już czapla myśli: "Szkoda,
Wszak nie jestem taka młoda,
Żuraw prośby wciąż ponawia,
Chyba wyjdę za żurawia!"
W piękne piórka się przybrała,
Do żurawia poczłapała.
Tak już chodzą lata długie,
Jedno chce - to nie chce drugie,
Chodzą wciąż tą samą drogą,
Ale pobrać się nie mogą.
ręczny2012-10-18 01:57:39
Ja również popieram wpis, którego autorem jest "Marzyciel". Jeśli o taką pierdołę klub bez mrugnięcia okiem pozbawia zespół wsparcia na jakie swoją grą zasłużyli to ja nie mam więcej pytań. Gdyby faktycznie zespół był dla zarządu najważniejszy to zrobiliby wszystko, żeby stało za nimi jak najwięcej osób i żeby mieli doping najlepszy z możliwych.
"Kosa"2012-10-18 02:11:59
Ten artykuł to jest tylko pretekst. Już 2 czy 3 razy porozumienie było praktycznie dogadane a nagle okazywało się, że jednak nic z tego. Jak się chce to powód zawsze się znajdzie. Wystarczy odrobina wyobraźni. Na prawdę... nawet jeśli byłoby porozumienie to za jakiś czas komuś znowu by się nie spodobało, że ten tak stanął a tamten inaczej i znowu o BZDURĘ byłoby zamieszanie. Dlaczego tak jest? Tak jest zawsze gdy biznesmeni zabierają się za sprawy kibiców i doping. Takich sytuacji było już dużo na polskiej scenie kibicowskiej. To ZAWSZE kończy się tak samo - rozwaleniem atmosfery na meczach.
kibiCK2012-10-18 02:21:57
Powiem tak: prawdziwi przeciwnicy i ciężkie boje dopiero przed zespołem w tym sezonie. Jak przyjedzie zespół pokroju Veszprem czy Barcelony to będą apele trenera i zawodników o to, żeby był jak najlepszy doping. Wtedy będą kibice potrzebni... teraz nie są. Ale to do czasu. Każdy zespół w sezonie będzie miał dołek formy i kilka gorszych meczów. Będzie wtedy trzeba pomóc ze zdwojoną siłą gdy przyjedzie Płock m.in. na finały Mistrzostw Polski. I zespół faktycznie mógłby mieć super wparcie! Powiem nawet więcej. Mogłoby być lepiej niż dawniej jeśli dobrze zgrałoby się dwie grupy (sektor E i ten za bramką). Byłoby głośniej niż kiedykolwiek. Stresujące, zacięte mecze dopiero przed nimi. Wtedy taki doping jak w drugiej połowie meczu z Gorenje byłby bezcenny. Klub mógłby to zespołowi zapewnić.
video2012-10-18 02:23:18
http://www.youtube.com/watch?v=T2yAIqY6ifY
poirytowany2012-10-18 02:26:25
"Moda na sukces", odcinek 5862 ...
za Iskrą od 94'2012-10-18 02:39:28
Jeśli Ci ludzie nie odróżniają OFICJALNEGO OŚWIADCZENIA SKPR "ISKRA KIELCE" od zwykłej relacji z meczu pisanej luźnym językiem (jak każda tego tupu relacja) to na prawdę o czym my mówimy? Poza tym gdzie w tej relacji jest jakiś "atak na klub" jak to piszą na klubowej stronie? Nic nadzwyczajnego tam nie ma. Napisane jest, że od 40 minuty ruszył doping z sektora "E"? Tak, bo to prawda. Napisane jest, że kibice na prawdę fajnie się bawili na trybunach? Tak, bo to prawda. Napisane jest, że za ten doping podziękowano im środkowym palcem? Tak, bo to prawda. Przecież tak właśnie było. Od 40 minuty na meczu ze Słoweńcami hala eksplodowała i kulturalnym dopingiem wspierała kielecką siódemkę. Nic więcej... być może ludzie z sektora E i nie tylko (dopingowały również inne sektory) dopingowali za głośno i stąd to pomeczowe niezadowolenie kilku osób. Być może dlatego w kierunku kibiców ktoś z parkietu pokazał środkowy palec, ale co tam. On za pewne nikogo nie chciał obrazić. Wszystkiemu winni są ci źli kibice, którzy od 40 minuty prowadzili głośny i kulturalny doping. No bo jak tak można?! To przecież karygodne!!!
S_C_K2012-10-18 02:43:28
Jeszcze kilka tygodni tego kabaretu i będziemy tematem żartów w całej Polsce podobnie jak po wczorajszym kabarecie na Stadionie Narodowym...
Ostatnio nic nie mówi się o grze drużyny tylko o sztucznie stworzonym "konflikcie"... ludzie opamiętajcie się w końcu!
Owszem jest szansa na dobry wynik w Champions League, ale tylko wtedy jak kieleccy kibice staną na wysokości zadania. Jeśli na meczach będzie robione piekło dla przeciwnika wtedy możemy wygrać z każdym. Zespół potrzebuje dopingu najlepszego z możliwych.
michoCK2012-10-18 07:47:09
Autorze dobry tekst. Nie przejmuj sie gowniastwem z Iskry. To holota, ktora za swoje chore ambicje, zniszczy wszystko jesli tego nie ukrocimy. Jakie oni chcieli porozumienie ? Polegajace na samych ustepstwach ze strony klubu. I jeszcze beda macic ? To won z ta holota !
ckk2012-10-18 08:08:06
ARTYKUŁ 100% racji! ktos tam robi krecią robote! w dniu podpisania porozumienia, TAKI artykul, szkoda gadac...jedni pertraktują a inni nie chcąc porozumienia piszą cos innego. Ale dobrze skoro nie chcieli porozumienia KK to z kazdym rokiem bedzie ich coraz mniej az w koncu zostana calkowicie zmarginalizowani.
omc2012-10-18 08:33:43
Ja w tym wszystkim nie dziwię się właścicielowi VIVE...
Facet wkurza się że kibice chcą skandować nazwę firmy która od dawna nie daje kasy na klub... Klub którego pierwotna nazwa przecież jest jeszcze inna! To tak jakby kibice Korony teraz się buntowali że nie mogą dopingować "Kolporter, Kolporter..."
master of music2012-10-18 08:43:03
@a - przez takich jak ty chorągiewki ten sport schodzi na psy! Rozumiem że jak ktoś wykupi ten klub, hipotetycznie i nazwie go "ch.. nam w d..e" to też będziesz to śpiewał? I o co wam chodzi z tą relacja "Bitwa na głosy" prawda w oczy szczypie co? Jak się nie ma czego czepić to się zawsze coś znajdzie!
pelikan2012-10-18 08:46:21
a ja straciłem szacunek do prezesa i vive po tym jak sie zachowali na pogrzebie pana Edwarda Strząbały ! kto był na cmentarzu to wie,że nie było tam preseza vive ani zawodników
inna sprawa to rzekomy profesjonalizm tego klubu , zobaczcie co oni mają w swoim sklepiku , czemu nie ma porządnych koszulek z nazwiskami zawodników ?
a mnie nikt nie zmusi do krzyczenia vive ! ważne są Kielce !!
kibic2012-10-18 08:49:32
Co za problem żeby w dopingu była i Iskra która zawsze zostanie i Vive które jest sponsorem od dlugiego czasu i zasluguje na to, bo bez Bertusa nie było by nowej hali, ligi mistrzów i wielkich sukcesów. Dlaczego nie może być Vive Iskra Targi Kielce albo jakieś inne połączenie, dlaczego nie można dopingować na przemian, raz Iskra a po chwili śpiewać Vive, czuje się jakbym obserwował sprzeczke w piaskownicy, aczkolwiek rozumiem i popieram Bertusa, nie popuszczaj.
sektor D2012-10-18 09:13:03
Skoro tak lezy na sercu doping dla druzyny i atmosfera na meczu to czemu z Piotrkowianinem Stowarzyszenie nie dopingowało? chyba dlatego ze nie dopieli swego z klubem, nie wymogli całkowitego respektowania ich żądań, a moze wiedziel ze na takim meczu trudno poderwac publicznosc i juz nie bedzie takiego efektu jak na LM. Za pierwszym razem to oni nie podpisali porozumienia, teraz wielce zdziwieni ze klub stracił zaufanie. Sami protestowali ze ktos próbuje upublicznić tekst (Reakcja na wpis tampona ze skanami porozumienia ) a teraz sami otwarcie pisza kto do kogo itp. I prawdopodobnie mocno mijaja sie z prawda, bo gdyby relacja z tych negocjacji była w 100% prawdziwa to klub nie miałby podstaw do tego zeby miec jakies zarzuty. Zarząd SKPR chciał podpisac porozumienie we wtorek a ktoś z ich otoczenia wbija im nóż w plecy tuz przed podpisaniem. Bo niektórzy z nich - nie wszyscy bo sporo w Stowarzyszeniu jest ludzi rozsądnych , lecz sa zdominowani przez pewna jego część - chce władzy absolutnej na hali, tak by nikt nie mógł im w niczym przeszkadzac i o nic poprosic. Nigdy nie chcieli i nie chca zakceptowac na trybunach Vivioków i potrzebowali tylko pokazówki i uległosci ze strony Zarzadu zeby utwierdzic siebie i wszystkich ze to oni są prawdziwymi kibicami, i tylko oni. A cała reszta to tylko kibice sukcesu. Ale Bert to inteligentny facet - i za to mu WIELKI SZACUNEK ze nie dał sie zdominować!!!
supreme leader2012-10-18 09:13:12
Gadasz tak jak by ta nowa hala już stała od kilku lat... Mi jako starego kibica Iskry żadne vive czy targi przez gardło nie przejdzie, bo nie jestem marionetką prezesa X czy Y który może sobie nazwę klubu zmieniać co roku. Bertus dobrze wiedział że przejmuję kawał historii a nie zakładał klubu od początku, czyli 3 ligi.
kokos2012-10-18 09:13:50
"TEN tekst ukazał się na nieoficjalnej stronie iskry"? To która jest oficjalna??? Pewnie jeszcze dzisiaj będzie podana informacja, że to był atak na stronę iskry zorganizowany przez rosyjskie służby specjalne we współpracy z Tuskiem
zero polityki2012-10-18 09:31:52
dopóki w Iskrze i jego zarządzie będziemy mieć popaprańców, których interesuje kariera polityczna a nie dobro stowarzyszenia to tak właśnie będzie wyglądało wsparcie drużyny. Ja pierdziele, lansować się na plecach niczego nieświadomych kibiców i wmawiać im, że zarząd VTK jest wszystkiemu winien
do zero polityki2012-10-18 10:01:10
widzę ze znasz temat od podszewki.
qiqo2012-10-18 10:32:58
nie rozumiem co takiego jest złego w wyrażaniu swoich opinii w artykule "bitwa na głosy", to nie Białoruś, każdy może wypowiadać to co myśli, jakby mi jakiś okularnik pokazał faka na meczu to dostałby w beret i wyszedł ze złamanym paluchem z meczu, jak komuś się nie podoba krytyka i czyjeś zdanie to może faktycznie niech zabiera swoje zabawki do innej piaskownicy, innym kibicom odpowiada doping i chcą drzeć koparę a nie słuchać wuwuzeli, nie będzie dopingu to nie przyjdziemy więcej na mecz tylko do teatru z żoną, tam jest cicho i kulturalnie, a taka nachalna nagonka sortowników na forach i w komentarzach nakazuje jedno: albo zostajesz sortownikiem w ciucholandzie albo sp.... na Krakowską do japończyków, idiotyzm w czystej postaci, dla mnie Iskra to tylko nazwa klubu nie kojarząca się z żadnymi japończykami, dla sortowników: mówisz Iskra - wkręcasz święcę w polonezie
do "do zero pol2012-10-18 11:05:26
Wystarczy się trochę tym tematem zainteresować
XXX2012-10-18 11:11:08
ALE GŁĄBY, NIE ROBI SIĘ TAKICH TEKSTÓW W DNIU PODPISANIA UGODY... JESTEŚCIE ŻAŁOŚNI.
c.k2012-10-18 11:14:53
Caps Lock ci się zaciął? Sam jesteś żałosny klaunie! Takie teksty tylko utwierdzają w przekonaniu że prawda was bardzo boli!
Ja2012-10-18 11:26:51
I bardzo dobrze.
Ekstrim2012-10-18 11:45:39
Tradycje to ty masz w kiblu jak co rano idziesz srać Jak dla mnie to nie wiem czemu w ogóle zarząd dyskutuje z ludźmi którym tak na prawdę nie zależy na dobru klubu na jego poziomie rozwoju tylko na samych sobie by się pokazać by coś zamieszać Dziwi mnie że taka dyskusja jest prowadzona czy jeden z drugim będzie się darł Iskra czy Vive Tradycja jest taka jaka jest każdy o tym wie Kiedyś była nazwa Iskra teraz jest Vive i tyle Proste jeśli komuś się to nie podoba to niech nie przychodzi na mecze Po prostu to jest robienie zamętu przez ludzi którzy się w inny sposób spełnić nie mogą i nie warto z nimi rozmawiać
zaprawdę powiadam ..2012-10-18 11:46:21
@qiqo - dla mnie vive - to tylko nazwa klubu, dla ludzi z Iskry - mówisz Vive to sortownia i kibice z pajdami chleba
walet®2012-10-18 11:57:37
Jak się ma za dużo to się w d... przewraca!!!
przyprawa2012-10-18 11:59:45
mi się vive jeszcze kojarzy z fanatycznym dopingiem za bramką hahaha
GoonerCK2012-10-18 12:33:57
@walet a ty nie masz co robić? teraz się zacząłeś ręczną interesować buraczku podkielecki?

Co do konfliktu to szkoda gadać. I jedni i drudzy aniołkami nie są...
kleofas2012-10-18 12:35:05
Ja tam od kilku sezonów siedzę sobie na sektorze A (jestem karnetowcem) i kibicuje. W sobotę jak była akcja z młynem, to czym prędzej pobiegłem na sektor E co by wziąć udział w prawdziwym dopingu i udało się nam!. Nie miałem zielonego pojęcia o jakiś wejściówkach i przepychankach z zarządem. Członkiem SKPR nigdy nie byłem i nie jestem, ale jestem kibicem który zawsze wspiera dobry zorganizowany doping. Z KKV nie mam zamiaru dopingować, bo to co oni wyprawiają za bramką to nie jest żaden doping tylko walenie w bębny jak w transie. Na pewno nie jest to dobrze zorganizowany doping i daleka przed nimi droga. I niech mi tu ktoś nie wyjeżdża, że potrzebują czasu jeśli się nie ma drygu do dopingowania to nawet jakby mieli miliard lat świetlnych przed sobą to i tak nie dadzą rady. Tu trzeba mieć charyzmę i pewne poważanie wśród kibiców aby pociągnąć całą halę. A u nich z charyzmą jakoś kiepsko i poważania wśród kibiców też nie mają. Na takie coś pracuje się latami. Popieram też kilku przedmówców, którzy napisali swoje komentarze wcześniej. Zobaczymy jak będzie szedł nowy lepszy doping na hali jak drużyna będzie miał spadek formy lub przyjedzie mocniejsza ekipa np. Veszprem, THW Kiel itp.. Na razie lejemy wszystkich jak chcemy, kiedy chcemy i ile chcemy doping raczej tu mało pomaga, ale przyjdzie taki czas że będzie potrzebne porządne pier***cie, a wtedy będzie za późno.
CKzDaleka2012-10-18 14:31:40
Smieszy mnie ten konflikt. Zupełnie jak dzieci w piaskownicy. Arturek ma siu.rka, a Zosia pip.kę i kogo mamsuia kocha bardziej. Najbardziej dziwi mnie rola Prezesa w tym wszystkim. Kto jak kto, ale on nie powinien zaniżać poziomu do gówniarskich pyskówek jednej czy drugiej grupki kibiców.
Iskra i Vive to nazwy sponsorów. Pierwszy już nie sponsoruje piłki ręcznej, drugi kasę łoży jak nikt do tej pory. Ale mimo wszystko obie nazwy to NAZWY SPONSORÓW. O tradycjach w nazwie można mówić jeśli nazwa jest uniwersalna i nie jest nazwą sponsora..jak np Korona, Pogoń, Zagłębie Legia, Lech etc...
P.S. Zaraz jak się konflikt po mieście rozniesie to odnajdą się fani Kolportera Korony Kielce i będą się przekrzykiwać z fanami Korony, a potem do głosu dojdzie frakcja Strzelca Lider Market i Iskry Ceresitu Kielce... proponuję mediom by nie nagłasniały już więcej takich pyskówek, nie komentowały. Prawdziwi kibice będą kibicować piłkarzom i ręcznym i nożnym. Reszta tzw konfliktowców będzie szukała gierki żeby ugrać coś dla własnej dup.y mając w nosie sport kielecki. AMEN.
japa2012-10-18 14:34:51
@kleofas Ja tam od kilku sezonów siedzę sobie na sektorze A (jestem karnetowcem) i kibicuje. W sobotę jak była akcja z młynem, to czym prędzej pobiegłem na sektor E co by wziąć udział w prawdziwym dopingu i udało się nam!.

I co, dopiero w sobotę podłączyłeś sie pod PRAWDZIWY doping? A w poprzednich sezonach prawdziwie nie dopingowałeś? ;)
Z ciebie taki karnetowiec z sektora A jak z koziej ... ;)
miskow2012-10-18 14:34:52
Ej Iskrowcy na waszej stronie szaleje jakiś wirus. Zainteresujcie się tym zamiast pisać kolejne łupie teksty.
DZIAD2012-10-18 14:35:44
MISKOW - LUBIĘ TO!
antyVir2012-10-18 14:43:07
Zarząd go tam wrzucił, nazywa się trojan.ciuchlex
Koroniarz2012-10-18 15:23:36
Ten artukuł napisany przez kibica Iskry jest raczej łagodny i obiektywny wiec nie wiem o co tyle krzyku. Jak wy mozecie strzalem w stope nazwac to ze walcza o swoje i nie godza sie na to co sobie wymyslil Bertus i jakies chlopaczki co spiewaja od miesiaca i to piosenki ktore im kaze prezes. Kibice to nie chorek Rubika ze ma klaskac jak wodzirej chce tylko niezalezna grupa która spiewa i zywiołowo reaguja w zaleznosci od sytuacji. TO NIE MARIONETKI ! Wiec dajcie sobie siana z opiniami ze powinni sie zachowywac tak jak chce Holender bo wtedy bedzie fajnie dla was.
fan2012-10-18 15:36:06
A traci na tym tylko zespół...
mate2012-10-18 15:40:15
kleofas popieram Twoje zdanie. PS: Też nie jestem ze Stowarzyszenia.
Mateusz Kępiński2012-10-18 15:42:46
Moim zdaniem teksty typu: "Tej reakcji Panie Prezesie Servaas, tego pierdo****cia Panie Urban, tej radości na pozostałych sektorach Panie Dziedzic, nikt nam i innym nie odbierze". To coś w rodzaju stwierdzenia: "i co? wygraliśmy! łyso wam?" Myślę, że nie tak powinno budować się porozumienie... Ja wiem, że to prawda, że tak wtedy było w hali. Przecież ja nie ujmuje tego stowarzyszeniu, że potrafi stworzyć FANTASTYCZNĄ atmosferę. Jak jednak chcecie być szanowani, to szanować musicie też innych. Po co było też to wtrącenie zdania o prezesie w wątku z biletami? Nie można było napisać o tym fakcie nie wspominając o Servaasie? Po prostu napisać jak było. Nie można było się ugryźć w język dla dobra porozumienia? To jest właśnie sztuka kompromisu. Przecież te rzeczy pewnie były wyjaśniane w czasie pertraktacji. Po co mieszać do tego prezesa w tekście, jak pewnie on już to wiedział po wcześniejszym spotkaniu w cztery oczy?
do kibiców2012-10-18 15:56:30
@kleofas taki z Ciebie kibic? Z tymi to będę dopingował a z tamtymi nie. Komu ty kibicujesz? drużynie czy Stowarzyszeniu? Dziecinada... może i nie ma rewelacji, ale jak narazie to tylko Ci ludzie robią cokolwiek, żeby ten doping był... a reszta (nie wszyscy oczywiście) no cóż nasłuchali się opowieści członków stowarzyszenia jacy to oni pokrzywdzeni, sama kilkakrotnie słyszałam takie przekonywania, i jest tego efekt. A i o jakim dobrze zorganizowanym dopingu Ty piszesz... teraz chcieli coś udowodnić to doping był nieziemski, ale pamiętasz zeszłoroczny mecz z Coprem, w ostatnich minutach meczu doping leżał, kilka osób podśpiewywało coś pod nosem i gdyby nie wkroczył wtedy Papaj to w końcowych najważniejszych minutach dopingu bym nie było. Druga rzecz tak im leży na sercu doping i dobro drużyny, to czemu większość młodych po turnieju o "Dziką Kartę" stali z boku? Bo im się nie podobało, że "dziadki" są na klubie i się ich czepiają... więc się obrazili... i jak małe dzieci "na złość mamusi odmrożę sobie uszy". Na tych wszystkich meczach ATMOSFERĘ TWORZYLI LUDZIE KTÓRZY BYLI NA HALI A NIE ONI, bo sory ale w takim meczu jak finał dzikiej kart nikt nikogo do niczego nie musiał przekonywać, to były emocję i radość eksplodowała... a co do artykułu, który ukazał się na stronie SKPR, to co tam najbardziej mnie rozśmieszyło to to że poprowadzenie dopingu to była spontaniczna decyzja. Skoro była spontaniczna tzn podjęta na w trakcie meczu, to w takim razie skąd nagle wziął się bęben i megafon, bo nie uwierzę, że ktoś nacodzień wozi sobie w bagażniku takie gadżety
Tylko Iskra!2012-10-18 16:01:44
Dokładnie tak jak mówi Koroniarz. Klub też strzelił sobie w stopę, że nie upewnił się przed meczem z Gorenje czy SKPR aby na pewno zaakceptował zmienioną przez KKV wersję porozumienia. A było tak blisko porozumienia! I co, w tamtej sytuacji Prezes nie zawiódł się na KKV? Może im dalej ufać?
CKCK2012-10-18 16:07:41
Smieszy mnie ten konflikt. Zupełnie jak dzieci w piaskownicy. Arturek ma wiaderko, a Zosia łopatkę i kogo mamsuia kocha bardziej. Najbardziej dziwi mnie rola Prezesa w tym wszystkim. Kto jak kto, ale on nie powinien zaniżać poziomu do dziecinnych pyskówek jednej czy drugiej grupki kibiców.
Iskra i Vive to nazwy sponsorów. Pierwszy już nie sponsoruje piłki ręcznej, drugi kasę łoży jak nikt do tej pory. Ale mimo wszystko obie nazwy to NAZWY SPONSORÓW. O tradycjach w nazwie można mówić jeśli nazwa jest uniwersalna i nie jest nazwą sponsora..jak np Korona, Pogoń, Zagłębie Legia, Lech etc...
P.S. Zaraz jak się konflikt po mieście rozniesie to odnajdą się fani Kolportera Korony Kielce i będą się przekrzykiwać z fanami Korony, a potem do głosu dojdzie frakcja Strzelca Lider Market i Iskry Ceresitu Kielce... proponuję mediom by nie nagłasniały już więcej takich pyskówek, nie komentowały. Prawdziwi kibice będą kibicować piłkarzom i ręcznym i nożnym. Reszta tzw konfliktowców będzie szukała gierki żeby ugrać coś dla własnej du..p.y mając w nosie sport kielecki. AMEN.
walet®2012-10-18 16:34:49
Mam to gdzieś, skończy się tak że holender odleci i problem zniknie!!!
norma2012-10-18 16:39:50
No to zagwozdkę mają kibice koszykówki we Włocławku. Obecnie Anwil Włocławek a swego czasu Nobiles-Anwil a jeszcze wczesniej Anwil-Nobiles Włocławek
zniesmaczona2012-10-18 17:29:11
Będziecie qrna wszyscy płakać jak odejdzie Bertus i nie będziecie mieli żadnych darmowych biletów bo klubu nie będzie na to stać. Także Stowarzyszenie, dalej unoście się honorem, miejcie nowy klub kibiców za dno, uważajcie się za wybrańców, lansujcie i obnoście się ze sobą, bo przecież jesteście celebrytami już praktycznie... Za doping Wam chwała, ale tak powinno być zawsze a nie tak jak wcześniej mobilizacja tylko na LM i Wisłe, może Stal czy Kwidzyn, a na reszte nie bo i po co, żaden przeciwnik. Teraz jak możemy osiągnąć naprawdę poważny sukces to się uśmiechajcie i czekajcie aż piłkarze poproszą Was o wsparcie...
latający holender2012-10-18 17:45:01
zajmij się lepiej czymś pożytecznym kobito a nie pouczaj innych jak nie wiesz o czym piszesz.
zniesmaczona2012-10-18 18:11:02
hmm zabolało ?
zniesmaczony2012-10-18 18:12:43
no właśnie na tym polegają wasze gierki. Jak ktoś chce powiedzieć to co myśli ma się zamknąć. Głos mają tylko karierowicze z SKPR lansujące się z partiami politycznymi i ich przydupasy. Wymiotować mi się chce jak sobie pomyślę, jaki jest wasz cel
Bicu2012-10-18 18:32:53
wy to myślicie, że to jest obowiązek kibiców robić atmosfere? Każdy to robi bo to kocha, bo to fanatyzm, poświeca swój wolny czas, zaniedbuje czasem rodzine i jeszcze ku*wa pretensje bo nie dopingują, bo za głośno bo nie te okrzyki. Paranoja...
:)2012-10-18 18:55:01
Dokładnie,jak dzieci :)
kasia2012-10-18 18:57:10
Przeciec naszym hasłem jest to że Gramy Razem wię dlaczego teraz kibice stoja po jednej stronie barykady a władze klubu po drugiej. Naszym wspólnym celem jest to żeby dopingowac nasz wspaniały zespół który odnosi teraz tak wspaniałe sukcesy czy nie powinniśmy się zmobilizowac i dla nich zrobić prawdziwy kocioł na hali.
A jak to będzie wyglądało na meczak z Płockiem to oni będą głośniejsi od nas. NIE MOŻE SIĘ TAK STAC.
Zróbmy coś, kibicujmy razem dla naszych chłopców dla naszych wojowników a nie dla prezesa!!
kibic2012-10-18 19:04:50
jak czytam te komentarze poziomu piaskownicy i rynsztoka, lżenie, nasmiewanie i chore dysputy SKPR to wcale się nie dziwię że Bertowi nawet już nie chce się z wami gadać. A stuknijcie sie wreszcie w te puste dynie zejdźcie na ziemię i dajcie sobie spokój weźcie się w kupę bo mamy szansę stworzyć historię i nową jakość w tej dyscyplinie w Polsce a niewiele chyba brakuje żeby to wszystko pryslo jak bańka mydlana. Bert też ma swoją cierpliwość
latający holender2012-10-18 19:06:11
O czym ty do mnie piszesz dziewczynko? Co miało by mnie niby zaboleć? Ja nie jestem z żadnego SKRP czy SJFZ, wiec ochłoń, bo ci się chyba beret zagotował zbytnio!
Gosia2012-10-18 20:52:08
Dojdźcie do porozumienia!!!! Bardzo o to proszę....
Gosia2012-10-18 20:56:22
Troszkę dobrej woli i uda się....
co tam2012-10-18 21:41:04
Człowieku o czym ty piszesz... stek kłamstw i bzdur niby artykuł na stronie Iskry wszystko zniszczył?? To chyba nie jesteś w temacie... więc powyższe wypociny są nie na miejscu...
Śledczy2012-10-18 21:59:42
@co tam - jak jesteś w temacie to się podziel szczegółowymi informacjami a nie ogólnikami.
obiektywny2012-10-18 22:06:13
Powiem szczerze,że portal cksport.pl coraz bardziej zaczyna mi sie nie podobać i schodzi na "pudelka.pl"...
Iskra Kielce 19652012-10-18 22:35:31
Jeżeli nie masz pojecia o kibicowaniu to lepiej daj sobie na wtrzymanie. Kibicem/ fanatykiem trzeba się urdzodzić. Jeżli ktoś takim się nie ur. to tego nie zrozumie.
Tradycja trwa wiecznie.
Z pokolenia na pokolenie - Iskra Kielce 1965
Do redakcji2012-10-18 22:44:37
Panie Kępiński dla Pana wiadomości na poniedziałkowym spotkaniu w sprawie porozumienia Pan prezes Servaas się nie zjawił więc ciężko było z nim "porozmawiać" w cztery oczy...
do redaktora2012-10-19 06:14:06
"Nie chcę się rozwodzić kogo to wina" - chyba "czyja wina" ale to tak tylko się mnie wydaje... ;)
CK2012-10-19 07:40:18
Do ISKRA Kielce 1965 - z pokolenia na pokolenie? Też krzyczałeś Iskra Kielce jak klub nosił nazwę KORONA?
Spiewanie Vive jest tak samo głupie jak spiewanie Iskra.Obie to nazwy sponsorów. Jedna nazwa sponsora który już kasy nie daje, druga sponsora który kasę daje. Ale obie to nazwy sposnora, wiec przestan pitolic o tradycjach tylko powiedz co z koleszkami tak naprawde chcecie ugrać. Klub kibica Vive i klub kibica Iskra... HIPOKRYCI i KONFLIKTOWICZE. Piłka ręczna sobie bez Was poradzi..
i know2012-10-19 08:39:50
Tylko że za Iskry były największe sukcesy o których żaden targowiec nie słyszał bo go w planach nie było bądź nie widział że istnieje takie cos jak piłka ręczna.I jaki ta Iskra to sponsor? Mało to się klubów w Polsce Iskra nazywa? A jakoś ich sponsorem nigdy nie była. Ja bym wolał żeby była jedna sekcja piłki nożnej jak i ręcznej o nazwie KORONA, wtedy by każdy był happy a i doping był by kosmiczny, w połączenie Korony i Iskry. O oprawach nie wspomnę...
Paw_CK2012-10-19 10:22:45
Prawda jest taka, że nikt ie wie jak ten klub powinien sie nazywac zgodnie z historią jego powstania, bo ta historia jest dosc zawiła. Iskra była niby najdłuzej ale to też w jakims stopniu nazwa od sponsora. Vive Targi - wiadomo...Jakby klub sie nazywał od początku normalnie to nie byłoby zamieszania i tyle, taka prawda...
Kron2012-10-19 10:45:59
Jakby zaczęli od 3 ligi to mieliby kibiców Vive (przykład: Mitex w koszykówce miał kibiców i co śpiewali ? Mitex, można ?). Przejęli kibiców i tradycje pod nazwą Iskra z całym dobrodziejstwem inwentarza a teraz świrują że im się publika nie podoba. Ryży wymienia publiczność na stadionach a Bertus wymienia w halach. Chcą halę na 9 tysięcy wybudować a teraz wyganiają połowę publiczności. Życzę powodzenia. Podpowiem sortownikom, że zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych każda zmiana miejsca wiąże się z otrzymaniem zakazu wstępu na 2 lata i karą grzywny. Zamiast machać rękami niech zgłosi na policję i będzie miał już spokój na zawsze.
WISHMASTER2012-10-19 12:05:55
Nie mogę oprzeć się wrażeniu, że pomimo zapewnień red. Kępińskiego o obiektywizmie powyższy artykuł jest tendencyjny a czułą struną okazała się krytyka skierowana w stronę redakcyjnego kolegi. Hmmm...
Mateusz Kępiński2012-10-19 12:11:53
Do WISHMASTER: To bzdura. Żaden artykuł na naszym portalu nie był i nigdy nie będzie narzucony przez kogokolwiek. Powyższy tekst wyraża jedynie rozczarowanie całą sytuacją.
WISHMASTER2012-10-19 13:04:04
Która cześć mojej wypowiedzi sugeruję, że artykuł był narzucony? Ja również żałuję, że zaistniała taka a nie inna sytuacja ale OBIEKTYWNIE stwierdzam, że u obu stron jest zarówno wola porozumienia jak i urażone ambicje. Do tego swoje 3 grosze dorzucił KKV. Korzystając z okazji chciałbym napisać, że bardzo podobała mi się reakcja KKV na zachowanie wiadomej osoby. Miło by było gdyby w przerwie na reprezentacje gorące głowy ostygły i doszło do kompromisu, który nie będzie podważany. Wracając do meritum odpowiedzi - nie twierdze, że artykuł był pisany z inspiracji poza redakcyjnej, po prostu między wierszami da się wyczytać solidarność z kolegą, dlatego trudno mówić o obiektywizmie do końca skoro widać wyraźne emocje spowodowane osobistymi wycieczkami osoby która napisała relację z trybun.
P.S. Zawsze ceniłem CKsport za niezależność więc jestem ostatnią osobą, która będzie insynuować w tym kierunku. Pozdrawiam ;)
włodek2012-10-19 16:13:28
słyszałem, że Prezes Stowarzyszenia zrezygnował ze swojej funkcji. Powodem jest ponoć artykuł, który ukazał się we wtorek na naszej stronce bez wiedzy i akceptacji Prezesa SKPR. Jeśli tak to szanuję jego decyzję nie można swoimi nazwiskiem firmować czegoś nad czym nie ma sie kontroli. Czy będzie jakieś oficjalne info?
A w ogóle nic z tego nie rozumiem. Miało być porozumienie a go nie ma ( ponoć było prawie klepnięte). Czy do cholery komuś z nas zależy na tym by konflikt trwał jak najdłużej? Chcę przychodzić na mecze i kibicować mojej ukochanej drużynie. Jeśli wszystko było dogadane to o co tu chodzi. A może ktoś z tylnego siedzenia steruje tym wszystkim? może komuś zależy żebyśmy w Kielcach kłócili się ze sobą? Z tego co się orientuje ( rozmawiałem z kilkoma osobami) to duża część ludzi chce końca tego konfliktu. W końcu robimy wszystkim na złość. Sobie, Zawodnikom i Klubowi a cieszą się nasi wrogowie
ja2012-10-19 17:05:41
Nie wiem, nie moge wejśc na strone Iskry przez wirusy
kibic2012-10-19 17:37:39
że tak zacytuję ze statutu SKPR Iskra>> Celem Stowarzyszenia jest: -propagowanie rozwoju piłki ręcznej, postaw otwartości i tolerancji oraz rywalizacji sportowej wg zasad fair play, -propagowanie pozytywnych postaw w zakresie kibicowania, -podejmowanie działań integrujących środowisko sympatyków piłki ręcznej<< I jak to się ma do negowania przez was nazwy Vive, prób wymuszenia zmiany nazwy na gościu który daje na to wszystko kasę, negowaniu KKV i wyzywaniu ich od pikników sortowni i smalczyków oraz robieniu wszystkiego żeby porozumienie nie doszło póki co do skutku? Jacy z was kibice? Może pora się zastanowić i pójść po rozum do głowy? Mam wielką nadzieję że po tej przerwie na reprezentację nastąpi opamiętanie i razem z Bertem na kolejnych meczach będziecie śpiewać Iskiereczka ale szanując przy tym człowieka ,jego firmę i jego niemałe pieniądze dzięki którym wszystko zmierza ku potędze w światowym handbalu!
no tak2012-10-19 17:43:16
To co się dzieje to GÓWNIARZERIA.
Chyba nie chcecie aby skończyło się jak w MONTPELIER? Ptasiego mleka tam nie brakowało a przez paru debili klub się rozsypuje. Tak się kończy jak się czegoś co się ma nie ceni.
Na klub powinniśmy chuchać, dmuchać a nie siać nikomu niepotrzebny zamęt. Opamietajcie się ludzie z obu stron póki nie jest za późno
do kibic2012-10-19 18:21:18
A nie jest to przypadkiem tak,że Klub VTK "namieszał" z dopingiem, zmienił speakera, utworzył KKV i teraz gdy okazało sie, że atmosfera na meczach padła to szuka się winnego czyli...SKPR. Nikt nie jest tutaj bez winy i nie czepiaj sie Statutu SKPR, bo Statutu Klubu VTK pewnie nie czytałeś. Najwięcej szkody tutaj narobił Klub VTK sam sobie.
kibic2012-10-19 19:01:19
Ja nie neguję że KKV dołożył do tego swoje 3 grosze ale głównym sprawcą zamieszania i od was się zaczęło jesteście wy. Zrozumcie wreszcie. Trafił nam się gość którego zazdroszczą nam inne kluby. Wszedł ze swoimi marzeniami aby mieć zespół jak to powiedział swoją Barcelonę, co roku łoży niemałe pieniądze, ma taką charyzmę że potrafił namówić do wspólnego tworzenia potęgi masę ludzi nawet z odległej Afryki, ale jest też genialnym biznesmenem i chce obok marzeń przełożyć to na dobrą reklamę dla swojej firmy, która może zaowocować zyskami a te pozwolą mu być może dołożyć do tego klubu kolejny milion. Razem z wami cieszył się z każdego kolejnego sukcesu, razem z wami śpiewał Iskierka, Iskierka, na waszą prośbę pozostawił barwy żółto biało niebieskie, i logo klubu nawiązuje do tego historycznego. Ale wam było mało. Wasze chore ambicje zaczęły żądać powrotu do starej nazwy, wyskakiwaliście z hasłami Tylko Iskra, zaczęliście negować wszystko i wszystkich co ma na sobie nazwę Vive. Więc nie dziwcie się że Bert miał już tego dość. Obecna sytuacja jest chora i brnie coraz dalej. Od was się zaczęło i pora chyba powiedzieć przepraszam a nie "każdy jest winny tylko nie my", pójść w końcu po rozum do głowy, nabrać trochę pokory i przyjść grzecznie na sektor za bramką (nie wybrzydzać, stać was na poprowadzenie dopingu z tego miejsca, tak jest np. w Veszprém, a KKV - nie walczcie z nimi pozasportowo sami się wykruszą są po prostu słabi. Jeszcze raz apeluję do was o odrobinę pokory i mądrości, nie słuchajcie kilku zamroczonych podżegaczy. Przeczytajcie sobie kilka razy to co napisałem ze zrozumieniem i zastanówcie się, jeżeli dalej tego nie zrozumiecie jesteście po prostu tępymi debilami i szkoda z wami więcej polemizować. Mam nadzieję że do zobaczenia wkrótce na hali.
od kibica2012-10-19 19:04:03
taż mi się obiło o uszy, że prezes SKPR nie chce już być na tej funkcji. I chyba nawet mu się nie dziwię. Z tylnego fotela napiera banda oszołomów, których nic nie intersuje poza lansowaniem swoich nazwisk żeby lepiej medialnie wyglądali przy swoich partiach. Rozpacz. Ale w sumie to sam sobie jest winien. Pozwolił żeby głowy podnisła banda idiotów, która zaczęła robić to co chce i teraz nie może z nimi dać sobie rady.
MVP2012-10-19 19:49:56
Ludzie ale wy piszcie o faktach a nie co wam się o uszy obiło albo ktoś coś gdzieś powiedział. Dziwi mnie tylko czemu zarządowi VTK od tego roku dopiero zaczęło przeszkadzać śpiewanie Iskra (co sam prezes robił) a nie od same początku jak przejmował ten klub? Musiała minąć dekada żeby sobie o tym przypomnieć? Po co się mieszać w trybuny jak było wszystko dobrze.
kibic2012-10-19 20:07:14
MVP przeczytaj sobie to co napisałem 2 posty wyżej i zastanów się komu co przeszkadzalo, tylko tak ze zrozumieniem fragment ci zacytuję: .... Razem z wami cieszył się z każdego kolejnego sukcesu, razem z wami śpiewał Iskierka, Iskierka, na waszą prośbę pozostawił barwy żółto biało niebieskie, i logo klubu nawiązuje do tego historycznego. Ale wam było mało. Wasze chore ambicje zaczęły żądać powrotu do starej nazwy, wyskakiwaliście z hasłami Tylko Iskra, zaczęliście negować wszystko i wszystkich co ma na sobie nazwę Vive i odpowiedz sobie na pytanie co było dobrze? O.K.?
set2012-10-19 20:40:15
kibic, szacun. Lepiej tego nie da się ująć
MVP2012-10-20 10:10:14
No dzięki ci o wielki prezesie że zostawiłeś barwy żółto biało niebieskie... To chyba normalna sprawa że się nie ingeruję w takie rzeczy gdy się przejmuje gotowy produkt! Bo ten "produkt" czyli Iskra to jest historia i tradycja. Wyobraź sobie że nowy właściciel który jest w PSG, zmieni im barwy nazwę i logo? Wiesz co by się działa na ulicach Paryża? Dlatego żaden właściciel nie powinien ingerować w sprawy kibicowskie i wszystko z nimi związane. Co innego założyć swój nowy klub od podstaw a co innego przejąć czyjąś historie i tradycje, bo trzeba ją uszanować tak jak i ich jej wyznawców czyli kibiców.
murek2012-10-20 11:41:24
Nic złego nie widzę w artykule na nieoficjalnej stronie.
Nie jest członkiem zadnej ekipy.
do murka2012-10-20 12:09:29
Jest to oficjalna strona Niezależnego Zrzeszenia Kibiców K.S Iskra Kielce
realista2012-10-20 12:28:25
Już wiem dlaczego nie wygramy tych 3tys EUR dla kibiców z EHF/Para idzie w gwizdek zamiast razem zagłosowac za VTK.A nawet gdyby to nam sie jakimś cudem to udało to EHF przekaże te pieniądze do SPR?Na stronie SPR prowadzi w tabeli ISKRA KIELCE.NIe ma takiego Klubu w rozgrywkach LM EHF!
kibic2012-10-20 22:01:59
MVP postaraj się jeszcze raz na spokojnie, powoli przeczytać zdanie po zdaniu to co napisałem powyżej, jeżeli dalej nic nie zrozumiesz uświadom sobie że dzięki takim jak ty i waszemu prymitywnemu myśleniu mamy obecną sytuację
do kibic2012-10-20 23:06:43
to Ty dalej nic nie rozumiesz, przestań pisać takie farmazony. podaj którą stron ęw konflikcie reprezentujesz. wtedy możemy pogadać. byłeś na ostatnim spotkaniu albo chociaż jednym z tych, któe miały do tej pory miejsce? jeśli nie to się ucisz, bo Twoje rady są o kant wiesz czego rozbić
OMG2012-10-21 00:01:32
@do kibic - typowy dla Was dialog. Jak coś nie po Waszej myśli to się ucisz. Poza tym czy ktoś musi zaraz reprezentować którąś ze stron ? Powinieneś poszerzyć swój okrojony światopogląd o możliwość istnienia takiej sytuacji że ktoś jest bezstronny i stara się ocenić sytuację na podstawie przedstawionych faktów. Teksty: nie byłeś, nie widziałeś nic nie wnoszą bo tak może sobie napisać każdy. Jeśli byłeś i widziałeś to możesz zawsze napisać że wyglądało to tak i tak, chyba że było to dla Ciebie zbyt traumatyczne przeżycie .... i sobie z tym nie radzisz ?!
kibic2012-10-21 08:14:32
więc jeszcze raz. post (19-10-2012 19:01) myślę że rzeczowy oparty na konkretach i nie zamierzam dalej polemizować z idiotami bo póki co nikt się nie odnosi rzeczowo do tego co napisałem a jak czytam:
przestań pisać takie farmazony. podaj którą stron ęw konflikcie reprezentujesz. wtedy możemy pogadać. to z kim tu rozmawiać. Po prostu stoję obok i na chłodno obserwuję to co się wyprawia i to co piszę to są moje bezstronne wnioski a wy skaczecie do gardła zamiast może się zastanowić nad tym co napisane. typowe metody prostaków albo ktoś jest be albo cacy, albo albo z nami albo wypad. Tylko debile i żądni wladzy nie zoszą krytyki
MVP2012-10-21 10:56:11
Tak oczywiście to dzięki mnie i mojemu prymitywnemu myśleniu jest ten cały spór... Jak zawsze widzicie tylko jedną stronę medalu, z resztą róbcie co chcecie, obudzicie się niebawem z ręka w nocniku to może zmądrzejecie albo będziecie dalej szukać winnego. Napisze jeszcze raz i ostatni. Nie ingeruję się w trybuny ani historie jak i idącą z nią tradycją klubu! Chyba największy ignorant potrafił by to zrozumieć!
kibic2012-10-21 13:41:17
MVP nie strasz nie strasz bez was też się będzie świat kręcił. Nie ingeryje się również w marketing sponsora, nazwę bo to nie jest wasza brocha, Bert nie miał nic do dopingu dopóki nie przegięliście pały jeszcze raz ci powtórzę to co parę postów wyżej >>Ale wam było mało. Wasze chore ambicje zaczęły żądać powrotu do starej nazwy, wyskakiwaliście z hasłami Tylko Iskra, zaczęliście negować wszystko i wszystkich co ma na sobie nazwę Vive. Więc nie dziwcie się że Bert miał już tego dość. Obecna sytuacja jest chora i brnie coraz dalej.<< i tyle w temacie. I widzę że szkoda z wami dalej dyskutować bo i tak do was pewne rzeczy nie dotrą
do kibic2012-10-21 14:43:17
zachowujesz się nieetycznie, skoro nie znasz faktów i nie masz o czymś pojęcia to nie wypowiadaj się, trzeba mieć odrobinę oleju w glowie, są to "typowe metody prostaków", "tylko debile i żadni władzy" próbują zaistnieć dolewając oliwy do ognia, tak jak to robisz Ty. Nie możesz być obiektywny nie znając faktów, media nie podają informacji prawdziwych, nie chce nikogo bronić czy oskarżać, ale klub robi wszystko by zdyskredytować Stowarzyszenie.
SKPR2012-10-21 15:16:58
Stowarzyszenie nie ma aktualnie swojego prezesa, ktory moglby rozmawiac z Zarzadem Klubu VTK. Nowy prezes SKPR zostanie prawdopodobnie wybrany dopiero na najblizszym zebraniu. Mozliwe rowniez ,ze SKPR zawiesi całkowicie swoja dzialalnosc.
OMG2012-10-21 16:42:26
@do kibic - czy ustalenia z grudnia 2011 podjęte przez SKPR nie są faktami http://iskrakielce.pl/stowarzyszenie/ogoszenia/46-stowarzyszenie/249-ustalenia-po-zebraniu-nadzwyczajnym-skpr-wane ? Czy mam rozumieć że to klub Was dyskredytuje w ten sposób ? Czy to klub zaczął konflikt od dyskryminacji kibiców i dzielenia ich ? Dla mnie osobiście prowadzicie chorą politykę. Zamiast łączyć kibiców, zyskiwać coraz więcej sympatyków to Wasze działania doprowadziły tylko i wyłącznie do podziałów. Jeśli są jakieś fakty o których wszyscy kibice powinni wiedzieć to powinniście je opublikować. Samo pisanie nie znasz faktów nie możesz być obiektywny nic nie wnosi bo jeśli nikt tych faktów nie ujawnia to znaczy że ich po prostu prawdopodobnie nie ma.
OMG2012-10-21 16:42:26
@do kibic - czy ustalenia z grudnia 2011 podjęte przez SKPR nie są faktami http://iskrakielce.pl/stowarzyszenie/ogoszenia/46-stowarzyszenie/249-ustalenia-po-zebraniu-nadzwyczajnym-skpr-wane ? Czy mam rozumieć że to klub Was dyskredytuje w ten sposób ? Czy to klub zaczął konflikt od dyskryminacji kibiców i dzielenia ich ? Dla mnie osobiście prowadzicie chorą politykę. Zamiast łączyć kibiców, zyskiwać coraz więcej sympatyków to Wasze działania doprowadziły tylko i wyłącznie do podziałów. Jeśli są jakieś fakty o których wszyscy kibice powinni wiedzieć to powinniście je opublikować. Samo pisanie nie znasz faktów nie możesz być obiektywny nic nie wnosi bo jeśli nikt tych faktów nie ujawnia to znaczy że ich po prostu prawdopodobnie nie ma.

Ostatnie wiadomości

Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Nie wiem, co stało się w ostatniej akcji, czy to był faul, czy o co tam chodziło – powiedział po spotkaniu Dani Dujszebajew, rozgrywający „żółto-biało-niebieskich”.
Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Uważam, że sędziowie w tej sytuacji powinni pójść z duchem gry i puścić akcję – powiedział po spotkaniu Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Mecz pełen zwrotów akcji przyszło nam oglądać podczas rewanżowego starcia Industrii Kielce z Magdeburgiem w ramach ćwierćfinału Ligi Mistrzów, którego stawką było Final4 w Kolonii. Kielczanie walczyli bardzo zaciekle doprowadzając do rzutów karnych. Tutaj lepsi okazali się gospodarze.
Ponad 600 fanów Industrii Kielce pojawiło się w Magdeburgu, aby wspierać drużynę w ćwierćfinałowym starciu Ligi Mistrzów. Kibice „żółto-biało-niebieskich” przemaszerowali przez miasto.
Przed Koroną Kielce najważniejszy miesiąc w sezonie. Czy maj okaże się szczęśliwy i „żółto-czerwoni” pozostaną w PKO BP Ekstraklasie?
Industria Kielce zgłosiła sześciu młodych zawodników do decydujących starć w Orlen Pucharze Polski. Są to wychowankowie klubu, którzy przed kilkoma tygodniami świętowali znaczący sukces.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy pojedynek z Puszczą Niepołomice 1:1. – Nie jesteśmy zadowoleni z tego meczu, ponieważ musimy walczyć o zwycięstwa – powiedział po spotkaniu Dominick Zator, obrońca „żółto-czerwonych”.
W poniedziałek nie udało się wykonać milowego kroku w stronę utrzymania. Korona Kielce zremisowała w Krakowie z Puszczą Niepołomice 1:1 i wciąż znajduje się w strefie spadkowej. Kto Waszym zdaniem zasłużył na miano najlepszego piłkarza żółto-czerwonych w tym meczu?
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. – Wszystko zależy od tego jak gramy po stracie gola, a wtedy najczęściej tracimy kontrolę nad meczem – powiedział po spotkaniu Martin Remacle, pomocnik „żółto-czerwonych”.
W 30. kolejce mecze najwyższej klasy rozgrywkowej obejrzało 144 475 osób.
Lider oraz wicelider na tarczy. Czy seria Hutnika doprowadzi krakowian do 1 ligi?
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. „Żółto-biało-niebiescy” rozegrają wówczas rewanżowy mecz 1/4 finału z SC Magdeburg.
Po 139 dniach zawodnicy Bruk-Betu Termaliki Nieciecza doczekali się kolejnego zwycięstwa w sezonie. Podbeskidzie coraz bliżej spadku do 2 ligi.
Kolejny przegrany mecz mają za sobą zawodnicy Radomiaka Radom. Na szczycie tabeli robi coraz ciaśniej.
Puszcza Niepołomice z kolejną zaliczką punktową prowadzącą do utrzymania. Klub grający ten sezon na stadionie Cracovii zremisował z Koroną 1:1, ma 33 punkty na koncie i kosztem żółto-czerwonych plasuje się nad strefą spadkową.
Korona Kielce wciąż w dramatycznym położeniu. Kielczanie zremisowali z Puszczą 1:1. Gola na wagę jednego punku zdobył Martin Remacle. Żółto-czerwoni aktualnie plasują się na 16. miejscu w tabeli. – Spodziewaliśmy się tego, co możemy zastać w Krakowie i rzeczywiście rywal postawił nam trudne warunki – mówi trener Kamil Kuzera.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. Bramkę dla „żółto-czerwonych” zdobył Martin Remacle, a dla gospodarzy Roman Yakuba.
Pokaźna grupa fanów Korony Kielce po 15.00 wyruszyła spod stadionu przy ulicy Ściegiennego do Krakowa, gdzie na miejscu będą wspierać swoją drużynę podczas walki o trzy punkty. Na arenie Cracovii podopieczni Kamila Kuzery zmierzą się z Puszczą Niepołomice. Początek starcia o godzinie 19.00.
Przed Industrią Kielce rewanżowym mecz ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Kielczanie zagrają na wyjeździe z SC Magdeburg – Najważniejsze natomiast jest serce i charakter. Uważam, że w tym meczu będzie decydowało wiele rzeczy – powiedział przed spotkaniem Artsem Karalek, obrotowy gości.
W rewanżowym meczu ćwierćfinału Ligi Mistrzów Industria Kielce zagra na wyjeździe z SC Magdeburg – Jeśli będziemy robić to samo, co robiliśmy w pierwszym pojedynku, to znów wygramy jedną bramką – powiedział przed spotkaniem Andreas Wolff, bramkarz „żółto-biało-niebieskich”.
To historyczny moment dla kieleckiego klubu. W niedzielę łupem juniorów Polonii Kielce padły dwa medale!
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. Mistrzowie Polski rozegrają wówczas rewanż 1/4 finału z SC Magdeburg. – Jeżeli zagramy kompaktowo i zespołowo jako drużyna, nieszablonowo i nieprzewidywalnie, to właśnie tą jednością możemy ich pokonać – powiedział przed spotkaniem Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Podano dokładny terminarz fazy grupowej turnieju olimpijskiego szczypiornistów. W zmaganiach o medale może wziąć udział nawet ośmiu graczy Industrii Kielce.
To będzie mecz, którego stawką może być utrzymanie na najwyższym szczeblu rozgrywek! Korona Kielce gra dziś wyjazd z Puszczą Niepołomice. Czy żółto-czerwoni dźwigną ciężar gatunkowy tej rywalizacji i zdołają na stadionie Cracovii ograć beniaminka? Zapraszamy na relację tekstową NA ŻYWO!
Orlen Superliga podała dokładne terminy rozegrania meczów finałowych pomiędzy Industrią Kielce a Orlenem Wisłą Płock.
Korona Kielce wraca w tym sezonie na stadion Cracovii, by tym razem zmierzyć się z Puszczą Niepołomice. Stawka meczu jest bardzo duża, gdyż rywalizują ze sobą zespoły pretendujące do spadku z PKO BP Ekstraklasy. Gdzie można obejrzeć to spotkanie?
Bezpieczeństwo to jeden z kluczowych obszarów, na który zwracają uwagę osoby, które aktualnie poszukują pracy. Zgodnie z raportem „Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji” jest to jeden z najważniejszych czynników, który może zaważyć na tym, czy oferta zostanie uznana za atrakcyjną. Nie powinno więc dziwić, że coraz więcej przedsiębiorstw na poważnie analizuje ceny kursów KPP – byle tylko zapewnić pracownikom możliwość rozwoju w tym kierunku. Komu takie szkolenie przyd
Piłkarze Korony Kielce będą mogli liczyć na wsparcie licznej grupy „żółto-czerwonych” kibiców.
W 27. kolejce III Ligi grupy IV świętokrzyskie drużyny zanotowały różne rezultaty. Jakie?
Za nami jeden z ostatnich weekendów handballowych zmagań w niższych ligach. Tylko jeden ze świętokrzyskich zespołów mógł cieszyć się z wygranej.

Copyright © 2024 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group