Servaas: Bo w mym sercu tylko Vive!!!

22-07-2012 19:45,

W związku z nieporozumienieniami na linii klub Vive Targi Kielce, a SKPR „Iskra Kielce” prezes mistrzów Polski wystosował specjalne oświadczenie. - Chcę podkreślić, że ja naprawdę bardzo szanuję naszych kibiców Iskry i co więcej – myślę, że oni wiedzą o tym doskonale – napisał Bertus Servaas.

Jako Prezes Zarządu Klubu Sportowego Vive Targi Kielce po prostu muszę osobiście wyrazić swoją opinię – dla tych wszystkich, którzy kochają piłkę ręczną w Kielcach. Chciałbym przekazać swoje odczucia związane ze wszystkim, co dzieje się w naszym kochanym klubie od kilku miesięcy.

Z jednej strony mamy kibiców, którzy kochają Iskrę Kielce i nie są w stanie zaakceptować niczego innego niż – jak sami mówią – „tylko Iskra” ponieważ to jest historia naszego klubu i to jest coś, co powinno być szanowane zawsze. Ja mogę jedynie powiedzieć, że w pełni zgadzam się z faktem, że zawsze powinniśmy szanować Iskrę, ponieważ jeżeli nie szanujemy historii, to nie szanujemy niczego… Chcę też podkreślić, że ja naprawdę bardzo szanuję naszych kibiców Iskry i co więcej – myślę, że oni wiedzą o tym doskonale. Wielokrotnie w przeszłości śpiewałem razem z nimi i nie wstydzę się tego, a raczej jestem z tego dumny. Jeszcze raz powtarzam – historia naszego klubu jest dla mnie bardzo ważna.

Z drugiej strony mamy „nową” kategorię kibiców – kibiców Vive, którzy nie akceptują nazwy Iskry, a chcą zmienić wszystko na Vive. Dla nich wszystko, co mamy teraz w klubie wiąże się z Vive i moją osobą, jak również z ludźmi, którzy mnie otaczają, a którzy przyprowadzili wielu sponsorów i wprowadzili klub do najlepszej dwudziestki w Europie. Szanuję także tę grupę kibiców, ponieważ oni wierzą w piłkę ręczną w Kielcach i chcą ją wspierać całymi swoimi sercami. Także wielu sponsorów chciałoby, by klub był szanowany jako Vive Targi Kielce.

Taka sytuacja występuje już od kilku lat, jednak nigdy nie była tak trudna jak teraz. W ostatnim roku kibice Iskry zmienili swoją taktykę i zadecydowali, że chcieliby doprowadzić do sytuacji „Tylko Iskra”. W praktyce oznacza to, że jeżeli ktoś myśli inaczej niż oni, to jest ich „wrogiem”. Powodowało to sytuacje, że kibice Iskry nie wpuszczali innych kibiców na swoją część trybuny, sprawiali im trudności podczas meczów wyjazdowych albo na przykład gwizdali, kiedy prezentowaliśmy nową piosenkę rapową o naszym klubie (w której zresztą między innymi jest wzmianka o Iskrze). Także – kibice Iskry zaprezentowali nową stronę, po otwarciu której prezentowane jest hasło „Tylko Iskra”. Strona podaje, że jednym z celów stowarzyszenia jest powrót do starej nazwy klubu (pomimo, że wielokrotnie mówiłem w ostatnich latach, że nie jest to możliwe). Mógłbym podać wiele więcej przykładów, jednak już po wymienionych wyżej nasuwa się wniosek, że bardziej przypomina to sytuację, w której mamy dwie różne grupy kibiców, dopingujące dwa różne kluby piłki ręcznej... Jako Zarząd nie możemy dłużej akceptować takiego stanu rzeczy, by nie pogarszać sytuacji. Jesteśmy za to odpowiedzialni. Dlatego też postanowiliśmy porozmawiać z Prezesem Stowarzyszenia Kibiców Iskra i przekonać go, że musimy osiągnąć kompromis i połączyć obydwie grupy we wspólnym interesie piłki ręcznej w Kielcach. Jedyna rzecz, czego tak naprawdę chcemy, to szacunek dla tradycji i historii naszego klubu, w połączeniu z obecną sytuacją. Sponsor od dziesięciu lat udowadnia, że nie jest tutaj tylko na jeden dzień, ale angażuje się całym swoim sercem i kocha piłkę ręczną. Dlaczego nie możemy w tym przypadku stworzyć klubu, który mocno szanuje historię, ale także szanuje sponsora, który jest już tutaj od dziesięciu lat? Rozmawialiśmy o tym z Prezesem i przedstawicielami Iskry podczas wielu spotkań. Mówiliśmy im bardzo wyraźnie, że chcemy zaakceptować ich grupę kibiców i połączyć obydwie grupy by stworzyć jeden duży klub kibiców, który będzie śpiewał zarówno o Iskrze, jak i o Vive . Mówiliśmy, jakie mamy plany, w jaki sposób chcemy zmienić kibicowanie, jak również, że chcemy znaleźć kompromis. To samo powiedzieliśmy kibicom Vive – że chcemy, by zaakceptowali historię klubu i by śpiewali także o Iskrze. Ostatecznie zaakceptowali to, choć niektórzy mieli odmienne zdanie na ten temat.

Niestety, dla kibiców Iskry kompromis nie jest możliwy w najważniejszej kwestii – połączenia kibiców Iskry i Vive, by śpiewali razem. Nie chcą także zaakceptować, że klub nosi nazwę Vive Targi Kielce a tego nie zmienimy (i na przykład na stronie internetowej kibiców Iskry nasz klub wymieniany jest jako Iskra Kielce a już pięć minut po zdobyciu tytułu Mistrza Polski w Płocku noszone były koszulki z napisem Iskra Mistrz 2012).

Po trzech lub czterech spotkaniach znalazłem się w punkcie, w którym chciałem zrezygnować z pełnienia funkcji Prezesa Zarządu klubu, ponieważ miałem dość i byłem zmęczony tym, że jestem cały czas „pomiędzy” i ciągle wysłuchuję pretensji to ze strony kibiców Iskry, to ze strony kibiców Vive. Z powodu tych problemów nawet chodzenie na mecze nie dawało mi żadnej satysfakcji. Nie mogłem (i nadal nie mogę) zrozumieć, dlaczego wszystko musi być tak skomplikowane i dlaczego chcemy zniszczyć coś, co jest tak piękne i ma tak ogromne możliwości na przyszłość!!!

Szczególne podziękowania należą się w tym miejscu mojej żonie i Viceprezesom: Marianowi i Tadkowi, którzy przekonali mnie, że zrobiłem tak dużo i jest tak wielu wspaniałych ludzi, którzy kochają piłkę ręczną, którzy liczą na to, że będę

Dlatego też podjęliśmy decyzję, że istnieje tylko jedna droga – założenie naszego własnego Klub Kibica, który będzie nosił nazwę Vive Kielce. W tym klubie wszyscy, którzy chcą zaakceptować jego zasady (a zostaną one opublikowane w internecie w tym tygodniu), są mile widziani. Każdy, kto chciałby do nas dołączyć, może wysłać swoje zgłoszenie na adres mailowy ania.kasperek@vive.com.pl lub przyjść do klubu i złożyć swoją deklarację.

Proszę z całego serca kibiców Iskry, by jeszcze raz przemyśleli swoją decyzję i aby zmienili zdanie, ponieważ wykonali ogromną pracę w przeszłości i myślę, że wspólnie możemy wykonać jeszcze większą pracę w przyszłości. Mam nadzieję, że zrozumiecie, że nikt nie chce zapomnieć o Iskrze (co podkreślaliśmy wielokrotnie podczas rozmów z Wami) i że jedynie razem możemy być silni i możemy zrealizować cel, jakim jest wygranie Ligi Mistrzów. Dodam jeszcze jedną rzecz, która może Was przekona, a może nie...: w moim sercu jest tylko Vive, ale to nie przeszkadza mi śpiewać o Iskrze, więc dlaczego ktoś, kto ma w sercu tylko Iskrę, nie mógłby śpiewać o Vive? Tym, którzy zadecydują, że nie chcą się do nas dołączyć, także chcę podziękować za wszystko, co zrobili dla klubu. Mam jednak nadzieję, że takich osób nie będzie…

Pierwsze spotkanie nowego klubu kibica odbędzie się w drugim lub w trzecim tygodniu sierpnia o dokładnym terminie Was poinformujemy.

 

Dziękuję za Waszą uwagę.

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Wasz Prezes,

Bertus Servaas

------------

Dziękujemy, że jesteś z nami i wspierasz twórczość dostępną na CKsport.pl. Kliknij w link poniżej i postaw naszej redakcji symboliczną kawę.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wasze komentarze

eldo2012-07-22 19:56:28
Z jednej strony zgadzam się z Prezesem, a z drugiej strony - ruch kibicowski to specyficzna subkultura, która zawsze była, jest i pozostanie niezależna ;)
zizou2012-07-22 20:01:47
a dla mnie to jednak są skrzydlate świnie...
czykita2012-07-22 20:40:08
Dla paru szympansów nie warto zmieniać całej strategii klubu-tylko VIVE TARGI KIELCE!
lppoo2012-07-22 20:42:42
To Korona powinna si e nazywać UM Kielce
abc2012-07-22 20:46:10
Stanowisko prezesa jest oczywiste i trzeba je szanować, problem w tym, że nazwa 'Vive' jest przede wszystkim nazwą hurtowni odzieży używanej i została wstawiona do nazwy klubu w celach marketingowych, by promować firmę na parkietach piłki ręcznej i to się nie zmieniło. Zmuszanie do skandowania 'Vive' jest zmuszaniem do robienia darmowej reklamy firmie, co jest sytuacją absurdalną. Klubem była i jest Iskra, Vive to sponsor, który używa nazwy klubu jako pola reklamowego (oczywiście p.Servaasowi należą się słowa uznania i wdzięczności, ale nie poprzez siłowe zmuszanie do dopingu firmie).
:/2012-07-22 20:58:27
no to w Kielcach będą skrzydlate świnie
kulfon z knajpy2012-07-22 21:11:00
Bertus, nas brudnych dresow z Checin nigdy nie kupisz...
scyzor2012-07-22 21:12:02
wtrącanie się w sprawy kibicowskie jest błędem, ale o tym zarząd dopiero się przekona...
Jihad Iskra2012-07-22 21:18:13
Bertus nas nie kupisz! TYLKO ISKRA zaakceptuj to i nie pal tyle zielonego bo kazdy wie ze masz najlepszy holenderski towar w piwnicy...
mistrzCK2012-07-22 21:55:26
Pieniądze to nie wszystko. Są kibice vivy targi peugeot rity motorsport wir łopuszno i ludzie z zasadami. Chłopaki trzymam za Was kciuki. Nie dajcie się! KORONA KORPS
niko2012-07-22 22:00:44
Chyba ktoś zapomniał, że kiedyś klub nazywał się Korona, a Iskra to też nazwa firmy, która zaczęła go sponsorować. Teraz tylko Japońce ściskają kciuki bo mają darmową reklamę i panie "abc" jak piszesz o hurtowni odzieży używanej to napisz też o fabryce łożysk tocznych a raczej NSK. Takie są czasy, że bez sponsorów sport nie istnieje i czy się komuś podoba czy nie tak pewnie już będzie. I coś się też Bertusowi należy za tyle poświęconych lat bo inaczej pewnie byśmy się gdzieś dyndali w I lidze. Scyzor nie strasz nie strasz bo się.... W końcu Bert się wkurzy i będziesz kibicował sobie klubikowi w I lidze zamiast tego co jest. A kulfonie załóż sobie klub w Chęcinach wtedy będziesz happy, bo kupować nikt cię nie ma zamiaru. Niespotykane, żeby parę ludzi robiło zamieszanie i jeszcze było z tego dumnych, jak w kopanej... A już najśmieszniejsze dla mnie jest śpiewanie "precz z komuną" a wielu z was nawet za czasów komuny nie żyło, więc dzieci nie wypowiadajcie się na ten temat...
no tak2012-07-22 22:15:01
Skandujcie sobie ISKRA NSK na cześć i chwałę skośnookim. Przecież ten klub też kiedyś nazywał się KORONA, można też tak skandować.
Gdyby nie Bertus to dziś być może mielibyśmy w Kielcach klub pokroju Techtrand Darad Elbląg, Viret Zawiercie, Metalplast Oborniki.
czwarty2012-07-22 22:40:54
a czym k... jest Iskra??? Iskra to nazwa fabryki, która utworzyła przyzakładowy klub sportowy, zatrudniając przy okazji zawodników i ich rodziny. czym ona w takim razie był jak nie sponsorem (specyficznym, bo takie były czasy)??? to nie jest nazwa typu Wisła, Pogoń, Polonia itp. - neutralna odnosząca się do jakiegoś regionalizmu, jak nazwa rzeki, czy coś tam. Tym bardziej, że firma ISKRA istnieje! wykrzykiwanie nazwy firmy, która nie daje na klub ani grosza to jest dopiero darmowa reklama.
Vive to nie Strzelec Lider Market, to nazwa pod którą zespół zdobywał tytuł mistrza Polski czterokrotnie, więc prawie połowę zdobytych w ogóle!!! Sam krzyczę podczas meczu Iskra, krzyczę również Vive, jestem czynnym kibicem od 20 lat i prowadzenie takiej wojenki jest dla mnie buraczanym poszukiwaniem pola, na którym można czuć się ważnym. Sory Panowie i Panie, ale tak to właśnie widzę ja i wielu, wielu nieprzypadkowych kibiców. Doceniam waszą ogromną pracę i zawzięcie w prowadzeniu dopingu, jednak wasze kozaczenie postrzegam, jako min. pokazówkę w kierunku roposmarków. Z tą różnicą, że nazwa ich klubu to nazwa rzeki jaka przepływa przez ich miasto, a nasza "tradycyjna" to nazwa prywatnego przedsiębiorstwa, które ch.... ma wspólnego od wielu już lat z kieleckim handballem. Pozdro
Cyanomod2012-07-22 23:28:16
"Hasło przewodnie kibiców brzmi ,,Wierni tradycji’’ i aby wszystko zrozumieć pierw należy sięgnąć i zajrzeć do historii naszego klubu. Czytając ją możemy zauważyć, że już przed II wojną światową w Kielcach istniało Towarzystwo Sportowo - Oświatowe "Granat", działające przy ówczesnych Zakładach Zbrojeniowych o tej samej nazwie. Po wojnie w 1952 roku zakłady te zmieniły nazwę na "Zakłady Metalowe Kielce" i utworzono Klub Sportowy Stal ZMK. W roku 1957 klub ten przyjął nazwę K.S. Iskra identyczną jak zakłady Zakłady Precyzyjne ,, Iskra", które powstały w miejsce "Zakładów Metalowych Kielce" . W 1965 roku, wielosekcyjny Klub Sportowy ,,Iskra’’, przejął zawodników drużyny TKKF-u działającą przy KZWM ,, SHL’’ i utworzył z nich sekcje piłki ręcznej. Ten rok stał się więc początkiem oficjalnej działaności Klubu Sportowego "Iskra" w zakresie szczypiorniaka.





Pozwoliłem sobie przytoczyć fragment historii naszego klubu, ponieważ często na forach i w komentarzach słychać pytania: ,,Dlaczego nie identyfikujemy się z nazwą Granat?’’ Odpowiedź jest bardzo prosta. W herbie naszego klubu, na gadżetach widnieje datą 1965 i to z tą datą identyfikujemy się zarówno my, jak i klub. Ta data to początek przygody Kielc z piłką ręczną na profesjonalnym poziomie."
z iskrakielce.pl

Mam nadzieję, że teraz skończą się pytanie czemu Iskra a nie Korona itp...
xyz2012-07-22 23:32:14
NIE kupujcie karnetów !!!! Baw się sam
airwaves2012-07-22 23:39:18
Kurczę, jakby to wszystko trzymało się tak jak powinno - od początku - KORONY KIELCE, to teraz nie mielibyśmy podzielonych fanów a wiernych fanatyków i solidną ekipę chodzącą oprócz na sekcję nożnej również na ręczną. Nie chcę nawet sobie wyobrażać jaki ryk mógłby być teraz na tej hali, chyba kibicowsko zmietlibyśmy każdą ekipę na ręcznej gdyby tak obydwie drużyny nazywały się KORONA KIELCE. To byłoby coś pięknego! A tak - teraz musimy męczyć się jakimiś sporami i kłótniami spowodowanymi dwoma nazwami sponsorów... szkoda, bo cierpimy na tym MY, KIBICE, ale także będą cierpieć na tym zawodnicy, bo z pewnością to się odbije na dopingu i atmosferze podczas meczów. Oprawy wykonywane przez grupę Ultras to także już przeszłość a zawsze jak tylko podczas meczu na nie patrzyłem - serce rosło a duma, że jestem kielczaninem narastała. Nawet jeśli klub będzie przygotowywał coś na wzór opraw - to nie będzie to samo, tego skopiować się nie da. Jeszcze raz powtórzę - CIERPIMY NA TYM MY, KIBICE, CIERPIĄ ZAWODNICY. Pozdrawiam normalnych kibiców.
marioCK2012-07-23 00:09:18
Tzw kibice "Iskry" szukają dziury w całym. Zgadzam się w zupełności z tym co pisze Czwarty. Rozumiem też Bertussa, który chce dobrze dla piłki ręcznej w CK i szuka kompromisu, wszak wiekszość z was drodzy kibice, gdyby miała taki szmal nie łozyłaby go na cele publiczne, tylko kupowałaby sobie kolejne drogie bryki etc. Ale cudzą kasą jak wiemy najłatwiej zarządzać, stąd tylu doradców. Można przecież założyć drugi klub piłki ręcznej w CK i nazwać go Iskra Kielce? Czemu tego nie zrobicie?
Iskra była sponsorem i nie przeszkadzało to wielbicielom tradycji skandować nazwę sponsora wówczas, dziś przeszkadza. Może wróćmy też do skandowania "Korona Kielce" przecież to też część tradycji tego klubu i do tego jak dobrze pamietam pierwszy medal mistrzostw Polski - wówczas w kolorze brązu. Osobiście ta historyczna nazwa podoba mi się najbardziej :)
za Iskrą od 94'2012-07-23 00:21:13
czwarty - słowo ISKRA ma wiele znaczeń choćby "odmiana wyładowania elektrycznego w atmosferze lub innym gazie o podobnym ciśnieniu lub cieczy". Dla mnie osobiście pod tym słowem kryje się klub oraz kibice. Jeśli o mnie chodzi firmy o takiej nazwie mogą w ogóle nie istnieć. Kompletnie mnie to nie interesuje. Klub powstały w Kielcach w roku 1965 to KS ISKRA KIELCE i tak zawsze będzie. Nazwa w przyszłości jeszcze nie raz się zmieni i to jest pewne, ale dla nas to zawsze będzie ISKRA KIELCE. Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam
jaco2012-07-23 00:33:18
Penie prezesie!
Na prawdę szanuję Pana i doceniam to ile Pan robi dla kieleckiej i polskiej piłki ręcznej, ale dla mnie to nie do pomyślenia żeby klub zmuszał kibiców do określonych okrzyków. Świat kibicowski jest niezależny i taki pozostanie.

Widziałem dziesiątki meczów gdy drużynie nie szło a młyn ciągnął doping i nie ustawał bez względu na wynik. Widziałem wiele kapitalnych opraw (miny zawodników Czechowskich Niedźwiedzi podczas prezentacji przed decydującym meczem o awans z grupy Ligi Mistrzów gdy zobaczyli oprawę i wielki napis na trybunach:
" It's time to start the teddy bear hunt! " - BEZCENNE). Szkoda, że to zniknie z kieleckiej hali. Jeśli kibice mają być wytresowani i mają tańczyć tak jak ktoś im zagra to źle się dzieje.
Podsumowując mam nadzieję, że przemyślał Pan wszystko. Na braku dopingu straci tylko zespół i nikt więcej. Mam nadzieję, że Pan to rozumie. Atmosfera na hali nie będzie już tak gorąca a Kielce nie będą już tak trudnym terenem do grania jak kiedyś.
jaco2012-07-23 00:35:48
Świat kibiców to środowisko niezależne żyjące własnymi zasadami. Nikt nie może komuś nakazać co ma śpiewać! Czy my żyjemy w Polsce za komuny? Każdy ma swoje własne poglądy! Ja na przykład uważam, że takie rzeczy jak herb, barwy i nazwa klubu to rzeczy NIEZMIENNE, bezcenne i nie na sprzedaż. Ktoś inny może uważać inaczej, ale ja uważam, że pewnymi rzeczami nie powinno się handlować. Za rok czy dwa dojdzie kolejny człon a później kolejny. Do czego do prowadzi? To jest budowanie marki klubu? Jakiego klubu skoro niemalże co dwa lata zmieniana jest nazwa? Jeśli dajmy na to polska firma systemów oświetleniowych o nazwie OSRAM da 2 mln euro i zechce wejść do nazwy to klub się na to zgodzi? Czy na prawdę pieniądze są PONAD WSZYSTKO?
Niektórych rzeczy za pieniądze nie da się kupić. Mam tu na myśli na przykład kibiców. Kibicowanie to coś co płynie z serca a nie z portfela. Dla niektórych to ważna część w życiu i nie ma mowy o przehandlowaniu tego. Szkoda tylko, że drużyna na tym straci.
Złoto_i_Krew_732012-07-23 00:41:16
Jestem kibicem Korony (nigdy Kolportera bez względu na to jakie pieniądze by nam obiecali). Ogólnie nie interesuje mnie piłka ręczna, ale byłem kilka razy na hali na tych lepszych meczach i powiem tak. Młyn może nie powala w porównaniu z młynami ekip piłki nożnej, ale widać tam jakąś chęć działania i spontaniczność. Oprawy jak na polskie hale robili bardzo dobre. Bez tego wszystkiego będzie tam jeden wielki piknik z balonikami i watą cukrową. Zarząd klubu z czasem zrozumie swój błąd.
Iskra_CK2012-07-23 00:45:15
Polecam obejrzeć sobie film pt. "Skrzydlate świnie". Tutaj link: http://www.youtube.com/watch?v=tGEVgGKxuu8
kibic2012-07-23 01:24:40
Kibicowanie to coś co płynie z serca a nie z portfela. Dla niektórych Iskra to wspólnota i coś na czym się wychowali zdzierając gardła na Krakowskiej. To ważna część w życiu wielu kibiców i nie ma mowy o przehandlowaniu tego.
krakowska 722012-07-23 10:45:44
nie mogę sie doczekać już tego pikniku jak na małyszu. bertus jeszcze będzie chciał żeby doping wrócił.
kielec2012-07-23 10:57:11
Ja chodziłem na Koronę ręczną, Iskra to fabryka tak jak i Vive. W Kielcach jest tylko KORONA!
CK2012-07-23 11:01:06
Jestem starym piknikiem, więc na meczach mało śpiewam, trochę poklaskam, a z Ultrasami nie mam nic wspólnego. Rozumiem argumenty przedstawione przez Pana Prezesa, ale pomysł organizowania grupy kibiców (dopingujących na meczach, śpiewających, robiący oprawy itp.) przez Klub wydaje mi sie poronionym pomysłem. Autentyczne grupy kibicowskie przy jakimkolwiek klubie (nie tylko piłki ręcznej) tworzą się oddolnie, dobrowolnie, samodzielnie, spontanicznie, a nie są zakładane odgórnie przez klub. Klub to może co najwyżej założyć i prowadzić grupę czirliderek, a nie grupę kibiców typu "ultras". To się nie uda i najwyraźniej Zarząd Klubu nie rozumie tego, że odgórne zakładanie takiej grupy nie ma sensu, bo skończy się to tak, jak odgórnie nakazana kiedyś przyjaźń polsko - radziecka i TPPR (w czasach mojego dzieciństwa wszystkie dzieci uczęszczające do szkoły musiały być członkami TPPR, ja także). No, ale Pan Prezes jako Holender, który w tamtych czasach miał szczęście nie mieszkać w Polsce, pewnie nawet nie wie, co to było TPPR. Przy całym zrozumieniu dla argumentów Pana Prezesa nie jestem w stanie zaakceptować pomysłu tworzenia przez Klub nowej grupy kibiców do dopingu. Dobrze ktoś wyżej napisał, że szkoda, że nie jesteśmy przez cały czas Koroną. Byliśmy Iskrą, potem przez 17 lat Koroną, potem znów Iskrą, potem Strzelcem Lider Market, potem Vive, teraz Vive Targi, Bóg wie, co będzie w przyszłości, ale z tych wszystkich nazw tylko Korona jest neutralna (nie jest nazwą żadnej firmy, żadnego sponsora), więc gdyby tak w 1990 r. Korona nie rozpadła się na kilka sekcji, to może dziś nie mielibyśmy tego problemu.

Mam jedno pytanie do zwolenników "nowego" i do władz Klubu: posiadam karnet na nowy sezon oraz posiadam zółtą koszulkę od Ultrasów "Iskra 1965" i w związku z tym czy wolno mi będzie przychodzić na mecze w takiej koszulce (czy mnie wpuszczą na halę) ? Proszę o odpowiedź.
ISKRA2012-07-23 11:20:41
Coś ty. Teraz tylko w koszulkach z napisem Vive Textile Recycling można wejść ja hale...
Leśny Dziad2012-07-23 11:25:10
To Marian z Tadkiem teraz będą kręcili doping?
noma2012-07-23 12:29:45
Ale k...a macie problem, nieważne mistrzostwa, niewazne puchary, niewazna LM, wazna jakaś stara, zardzewiała nazwa iskra. Chcecie iskry to zapierniczać do Odincowa, tam jest oficjalna nazwa klubu. Paru zionących alkoholem ojszczymurków nie będzie rządzić klubem. Nie podoba się to wynocha z hali. Juz widzę jak Kiel, Barcelona, Atletico i inni wielcy robią w portki przed wami. Juz w jednym mieście wmówili sobie gówniarze, że mają najlepszych kibiców w Europie. Taaaaaaaa mają, a ich drużyna w marnej polskiej lidze dostaje 6-0 od mistrza kraju, o Europie już nie wspomnę.
Małysz miał pikników, siatkartze mają pikników. Jakoś pikniki im nie przeszkadzali i nie przeszkadzają aby być najlepszymi na świecie. Kibolstwa ze stadionów nie wolno przenosić do hal.
MIFUNE2012-07-23 12:43:03
@abc
Jaka darmowa reklama?? czlowieku.. Vive łoży na klub duże pieniądze co w tym dziwnego, że oczekuje za to reklamy?
A FŁT ISKRA, nie była kiedys sponsorem tego klubu?
Herod2012-07-23 13:27:14
"To NASZA PASJA, TO NASZE ŻYCIE, CHOĆBYŚCIE CHCIELI NAS NIE ZMIENICIE"
giovinco2012-07-23 14:26:36
niech teraz janusze z pajdą w gębie kręcą doping. pośmiewisko na całą Polske bedzie jak złoto.
OMG2012-07-23 14:48:12
Giovinco chyba coś Ci się pomieszało. Liczą się wyniki drużyny i jej osiągnięcia a nie to czy Ty będziesz darł japę przez cały mecz czy nie. Bez januszy może byłoby Was na hali ze 100 i też by się cała Polska śmiała. Naucz się szacunku dla ludzi i dopiero się wypowiadaj. Każdy kibicuje jak potrafi. Nie ma żadnych wytycznych co do oceny czy walenie w wachlarz jest mniej kibicowskie od klaskania. Powinno się liczyć tylko to że oba te działanie mają na celu zdopingowanie drużyny do lepszej gry. Nie rozumiem po co ta napinka. Co do sporu to dawno pisałem żeby skandować na meczach Kielce i nie byłoby żadnego problemu z nazwą klubu. EOT
kibiCK2012-07-23 14:59:56
MIFUNE - ITI czy firma sponsorująca Lecha Poznań łoży na klub kilka razy więcej niż Vive na ręczną w Kielcach i jakoś do nazwy nie wchodzą także są też inne sposoby promocji. W ręcznej także jest wiele takich klubów np. HSV Hamburg i wiele innych. Jest BARDZO DUŻO sposobów promocji swojej firmy przez klub sportowy. Wejście z buciorami w nazwę i w tradycje klubowe jest najłatwiejsze jednak to kibiców zawsze najbardziej boli. Takie coś zawsze psuje atmosferę między kibicami, którzy daliby się pokroić za klub a zarządem. Niektórzy myślą tylko o pieniądzach. To jest dla nich tylko i wyłącznie biznes a dla nas to coś więcej niż tylko klub. Tym się różnimy.
kibic2012-07-23 15:03:11
KORONA KIELCE (p.nożna) i ISKRA KIELCE (p.ręczna) - to są dwa główne kluby sportowe w Kielcach i nic tego nie zmieni. Żadne Kolportery czy inne wynalazki...
jerseyus2012-07-23 15:05:58
Czuję się jakbym trafił na Wiejską. Weście wy się wszyscy pieprznijcie w te durne łby. To przez was nie będzie normalnego dopingu. Przez tych co są za i przez tych co są przeciw. Jesteście żałosnymi ludzikami, którzy nie potrafią docenić tego co mają. Wstyd i hańba. A później się dziwicie, że się w Polsce śmieją z głupich scyzorów.
prorok2012-07-23 15:14:32
Kiedy z hali zniknie wszelki blask przyjdzie taki czas, że docenicie nas.
giovinco2012-07-23 15:45:34
wole 100 fanatycznych niz 4000 januszów z klepakami
hbll2012-07-23 16:20:56
jerseyus - śmiali by się bardziej gdyby się dowiedzieli, że klakierzy z Kielc śpiewają tylko to na co im pozwoli zarząd klubu. Możesz mi wierzyć, że Płock i inne grupy kibicowskie miałyby ubaw po pachy. Nie damy im takiej okazji. Zresztą nie mamy wyjścia.
gnom2012-07-23 18:04:11
Czy to znaczy, że w hali słowo Iskra będzie zakazane? Jak prezes chce wprowadzić zakaz? A może obie grupy będą się przekrzykiwać (bo przecież kibice Iskry nie przestaną przychodzić dopingować swój klub bo jakiś koleś im tego zabrania:)? Zapowiada się ciekawy sezon.
CK2012-07-23 19:04:00
A ja w dalszym ciągu czekam na to, że ktoś odpowie na moje pytanie zadane wcześniej: czy wolno będzie w nowym sezonie wchodzić na halę i być na meczu w zółtych koszulkach z napisem "Iskra Kielce 1965" nabytych onegdaj od Ultrasów ? Może ktoś związany z Klubem raczyłby odpowiedzieć staremu piknikowi, który kupił już karnet na nowy sezon i nie wie, czy będzie mógł przychodzić na mecze w swojej ulubionej koszulce ? Może odpowiedziałby np. ten Pan, który jeszcze nie tak dawno pod każdym tematem na cksport.pl, nawet takim o kolarstwie górskim lub łucznictwie, przekonywał nas wszystkich, że "nie ma takiego klubu jak Iskra" ? Czekam do jutra (tj. do 24.07.2012 r. do godz. 23.55) na odpowiedź kogoś z Klubu, a jak się nie doczekam, to oddam karnet a Wy (tj. Klub) będziecie mi musieli oddać 450 zł, a jak nie oddacie, to Was podam do Sądu.
Nika2012-07-23 19:13:18
Mam wrażenie,że czasem sami się wbijamy w jakieś etosy. Teraz u nas jest etos "młyna". Chodziłam na mecze już w czasach Korony, Iskry LM itd itp Nie było zorganizowanego dopingu. Od pewnego momentu pojawił się bęben, a publiczność i tak dopingowała tak, że po meczach wychodziło się przygłuchym, z wyplutymi płucami itp Bez jakiegokolwiek wodzireja. Czasy się zmieniają, ludzie są coraz wygodniejsi, standardy coraz "zachodniejsze", to i kibicowanie ku temu zmierza. Trzeba się z tym pogodzić. Nie należy zaprzedawać się i tracić wszystkiego, ale uszanować to co się ma. Ilu tych kibiców powiedziałoby,że będa chodzić na mecze nawet gdy będziemy o ligę niżej, na krawędzi bankructwa itp Ale najpierw najszczerzej niech odpowiedzą sobie.
Tylko Iskra!2012-07-23 19:51:48
@gnom
W oświadczeniu SKPR możemy przeczytać, że SKPR nie będzie bombardować działań nowo powstającego Klubu Kibica. Nie będziemy się przecież wpieprzać w konkurencyjnym dopingiem gdzieś, gdzie nas nie chcą :) Dlatego też nie rozumiem oświadczenia Prezesa. Przecież kibice Iskry nie chcą wojny :) Powiedzieli wprost, że jeśli Klub chce to niech robi własny KK. Pozdrawiam
handballfan2012-07-23 20:53:23
To Mr Bertus, you are a wise man, and you do not need all those people who are supposedly loyal but think only of cash, which they can take out from your pocket. Please decide yourself and everything will be ok. All the best in this season and successfully terminated the case with the fans of Iskra.
IK 19652012-07-23 23:19:23
Tak samo jak sympatyk CK mama identyczne pytanie "Czy jako kibic Iskry Kielce mam zakaz wchodzenia na halę od nowego sezonu?". Również posiadam koszulkę z napisem "Iskra Kielce", zakupiłem karnet na nowy sezon. Trochę obawiam się września, czy zostanę zaakceptowany na hali?. Proszę o odpowiedź?
k242012-07-23 23:48:42
Z całym szacunkiem, ale tego nie da się już czytać... życzę powodzenia w tworzeniu nowego, całkowicie poddanego klubowi stowarzyszenia... Cieszę się, że stowarzyszenie Iskra Kielce podjęło jedyną, słuszną decyzję i że nie robi z siebie pośmiewiska i nie tłumaczy się z tego na każdym kroku... Żyjemy w wolnym kraju póki co i dzięki Bogu możemy podejmować własne decyzje i bronić swoim poglądów i racji. Nie da się budować przyszłości nie znając swojej przeszłości...
toja0002012-07-24 09:20:44
jeśli to wolny kraj to dlaczego kibice w żółtych koszulkach z napisem Vive nie byli wpuszczani na młyn, dlaczego nie mogli jeździć autokarem na mecz, dlaczego nie mogli z własnej, nie przymuszonej woli krzyknąć na meczu Vive? Może ktoś odpowie na te pytania?
ckpaw2012-07-24 09:21:41
Szkoda, bo chciałem kupić karnet na ten sezon. Ale w tej parodii kibicowani nie będę brał udziału. Wpadnęczsami na jakiś meczyk, ale sorry przez gardło mi nie przejdzie wydzieranie się Vive.
k242012-07-24 11:22:17
Odpowiedzi na te pytania było mnóstwo... Po pierwsze celem stowarzyszenia Iskra Kielce było i będzie do tej pory poszanowanie i kultywowanie tradycji.Jeżeli stowarzyszenie bez udziału klubu organizuje wyjazd na mecz ma prawo stworzyć swój własny regulamin i wymagać jego przestrzegania. To samo tyczy się sektora... regulamin jest jeden dla wszystkich i każdy ma wybór, albo go zaakceptuje, albo na hali jest 4 tysiące miejsc i nie widzę problemu aby tak krzyknąć Vive... I tu właśnie rodzi się największy problem. Zastanówcie się o co Wam tak naprawdę chodzi? Czy ktoś ze stowarzyszenia bronił Wam śpiewać Vive? Czy zabraniał Wam organizować wyjazdów czy zapisywać się na wyjazdy klubowe( tu faktycznie może pojawić się problem, bo odkąd zespół wygrywa według klubu nie ma potrzeby organizowania wyjazdu, bo bez kibiców i tak wygrają)? O co Wy tak naprawdę walczycie? Może ktoś odpowie na te pytania?
giovinco2012-07-24 11:49:12
W tak na poważnie z tymi koszulkami? Chyba normalne że będziesz mógł w niej chodzić, nie rozumiem co to za pytanie w ogóle? Bo jakiś janusz sie spruję? Hehe bardzo bym chciał.
do toja2012-07-24 12:08:06
nie jestem kibicem Vive, tylko Korony, ale Ci odpowiem. jak chciałeś/aś na meczu Vive to czemu nie krzyknęlaś? stał ktoś obok z nożem i trzymał ci go przy gardle?

NAPISZE TAK: SERVAS BOI SIE, ZE NIE BEDZIE DOPINGU I ATMOSFERY, bo gdyby bylo inaczej, to nie pisalby zadnych listow, nie naglasnialby sprawy, tylko cieszyl sie, ze pozbyl sie Iskry. Zdaje on sobie sprawe, ze jest na straconej pozycji. Powodzenia ISKRO, jak wrócicie na hale albo bedziecie jakos protestowac, to przyjde was wspomoc dopingiem przez cale 60 min!
jerseyus2012-07-24 13:11:51
hbll - wolałbym żebyście mniej zwracali uwagę na to, co powiedzą w Płocku. Myślę, że ludzie którzy drą się na meczach: nafciarze, nafciarze, już dawno wleźli w tyłek swego odwiecznego sponsora i raczej nie powinni być dla was wyznacznikiem. Tym bardziej jeśli uważacie się za najlepszych kibiców ręcznej w Polsce. Tradycyjną nazwę Wisła też wyrzucili na śmietnik dużo wcześniej niż w Kielcach. To, że do niej wrócili nie znaczy, że jak pojawi się prężny sponsor to znowu jej nie usuną. Rozumiem, że i wy i klub w tym całym sporze zapędziliście się w kozi róg, z którego teraz ciężko wyjść z twarzą. Ale sytuacja nie ulegnie poprawie jeśli będziecie czekać aż Bertus przyjdzie do was na kolanach. Niech ktoś w końcu pokaże jakąś mądrość do cholery. Najlepiej żeby to były obie strony.
jerseyus2012-07-24 13:18:32
I jeszcze słówko do Giovinco - ten konflikt powstał między innymi przez takich półgłówków jak ty i Dico. On pieprzy, że nie ma takiego klubu jak Iskra, a ty dzielisz halę na stu wybrańców i resztę, którą pogardzasz. Jesteście tak naprawdę po jednych pieniądzach, tylko przypadkiem po dwóch stronach barykady. Możecie sobie podać rękę, wspólnie rozpieprzycie wszystko co się da.
mistrzCK2012-07-24 13:37:13
To trzeba przeżyć, żeby to zrozumieć, żeby w to uwierzyć.
BOŻE CHROŃ FANATYKÓW
http://www.portalkibica.pl/images/news-full/2j1v769.jpg
toja0002012-07-24 13:43:05
no to pozostaje się zastanowić komu ten brak dopingu zaszkodzi? Płockowi kiedy tutaj przyjedzie? Kopenhadze w Hali Legionów? Czy może naszym chłopakom z Kielc? Pytanie proste: komu zaszkodzi brak dopingu w Hali Legionów? Naszym, czy przeciwnikom? Dale - czy jest to więc działanie na szkodę naszej Drużyny, czy nie?
jeah2012-07-24 14:56:10
Nie
kielcE2012-07-24 14:57:26
iskrzy, to może ognisko sobie zróbcie w te parę osób chłopaki
qwerty2012-07-24 15:24:28
brak dopingu zaszkodzi głównie interesom servasa, czyli marketingowi, co wiąże sie z wynikami zespolu i atmosferą w klubie.


servas przyjdzie na kolanach do kibicow Iskry, ten list świadczy o tym, bo gdyby mial gdzies ich, to nic by nie naglasnial
giovinco2012-07-24 15:34:44
Tylko nie półgłówku dobra? I nie porównuj mnie do jakiegoś pracownika sortowni który zaciekle broni swojego pracodawcy!
MOLOCK2012-07-24 20:13:41
A JA CHCĘ OBEJRZEĆ PIŁKĘ RĘCZNĄ NA WYSOKIM POZIOMIE A TEN KLUB ZAWSZE BĘDE MIAŁ W SWOIM SERCU JAKO ISKRA !! NIE PRZESZKADZA MI WCALE KLUB KIBICA VIVE ( WSZYSTKO MI JEDNO ALE SKADNOWAĆ TEGO NIE BĘDE ALE NIE MAM TEŻ ZAMIARU TEGO POTĘPIAĆ )
jerseyus2012-07-24 22:00:15
Widzisz giovinco, on ma po prostu swoje zdanie, tak jak ty. Bezsensownie je wyraża i jest niezdolny do jakiejkolwiek pozytywnej refleksji, tak jak ty. Można powiedzieć, że stanowicie dwie części jednej całości, a jeśli dwie części, no to macie czegoś po pół. Nie wiem czy to nie za bardzo skomplikowane dla ciebie.
toja0002012-07-24 23:22:32
no i niesttey, nie doczekałem się jakiejś rzetelnej odpowiedzi....
giovinco2012-07-25 09:04:48
Jakie dwie części jednej całości? Wez może przestań już strugać filozofa bo zaczyna się to robić komiczne. Jak ja stałem w hali na krakowskiej i śpiewałem ISKRA to ta moja rzekoma druga "połówka" nie wiedziała co to jest piłka ręczna, tak jak większość tych wielkich vivioków! Nie za bardzo skomplikowane ?
kibic2012-07-25 09:11:02
do kulfon z knajpy -niedorozwoju z wioski Chenciny.Nikt ci gamoniu nie każe chodzić na mecze.Zawsze możesz jeżdzić do miasta Końskie-tam jest klub z nazwą nie kupioną.
A finał będzie taki,że Bert zabierze zabawki z piaskownicy i pójdzie w pi****u,a wy zostaniecie z Iskrą w 2 lidze i będziecie się podniecać meczami z Pcimiem Dolnym.
do toja2012-07-25 11:22:17
na jakie pytania chcesz odpowiedzi? kto zabraniał Ci spiewac vive na meczu, czy kiedy spiewales tak, to ktos podszedl z nozem i chcial Ci zrobic krzywde? odpowiedz

ps. do KIBIC, niech idzie, ja plakac nie bede, vive to aka marka, ze znajdzie sie i w Polsce i za granica kilku takich servasow co zainwestuja!
jerseyus2012-07-25 11:38:35
Tak jak myślałem, nic nie zrozumiałeś. Widzisz, wśród tych 4 tysięcy januszów (jak nas nazywasz) jest także wielu takich, którzy chodzili na Krakowską i krzyczeli Iskra. Ale ty wrzucasz wszystkich do jednego wora. Mentalnie jesteś właśnie na poziomie Dico. Potraficie działać tylko destrukcyjnie. Skoro chodziłeś na Krakowską, to znaczy że jesteś w takim wieku, że już ci trochę oleju do głowy powinno nakapać i nie powinieneś wypisywać głupot na forach internetowych. Zamiast myśleć, że piłka ręczna w Kielcach to tylko ty i paru twoich kolesi, pomyśl lepiej co zrobić żeby wyjść z tej durnej sytuacji. Wtedy uznam, że jesteś na wyższym poziomie niż Dico.
Iskra2012-07-25 16:03:34
powinno być tak: każdy ma prawo śpiewać co chce, strona kibiców Iskry jest prywatna więc nie muszą wyrazac zgody na likwidacje jej, natomiast jesli janusze i pikniki wraz z servasem odcinają sie od Iskry, to niech datują powstanie klubu na 2002 rok, wymarzą sukcesy - mistrzostwa i puchary Iskry, zapomą o historii Iskry, wtedy bedzie sprawiedliwie. GDYBY KIBICE ISKRY CHCIELI ZAŁOŻYĆ SWÓJ KLUB ISKRA WSPOMOGĘ WAS DOPINGIEM I PRZYPROWADZE WAM NA MECZ KILKANAŚCIE OSOB I POMOGE NA ILE TO MOŻLIWE
ckapw2012-07-25 16:56:57
tak jak pisałem powyżej, ja wydzierać się Vive na meczu nie zamierzam, najwyzej będę cicho siedzial. I tu bedzie problem bo inni podejrzewam przyjdą, ale też bedą siedziec cicho. Więc ludzie - dogadajcie się. Choć z drugiej strony jezeli w czasie ewentualnych "spotkań negocjacyjnych" naprzeciwko Bertusa ma siedziec paru kolesiów z Chęcin, którzy niestety muszę to powiedzieć wk..li mnie na meczach, to sorry ale to jest śmiech na sali. Tacy to mądrzy byli, napuszali się jak nie wiem co, a na mecze to może chodzą od paru lat. Ok, swoje robicie i za to szacun, ale jak olewacie innych, jak to nazywacie ich januszami, to macie to na co załużyliście. Ja osobiście chodze ne mecze od prawie 20 lat, siedze tam gdzie siedzą wg was "janusze" i naprawde jak widze niektórych z was małolatów mieniących się dumnie kibicami Iskry to mnie śmiech zalewa...Kibicem to jestem ja, że tak nieskromnie dodam...
kibic2012-07-25 17:12:45
Najciekawsze jest to,że wielu tych "kibiców Iskry" to małolaty,którzy jak grała Iskra na Krakowskiej to srała w pieluchy tetrowe a inni nawet na jednym meczu nie byli a teraz wielkie ideowce tradycji /a połowa z nich to z Chęcin/
ckapw i kibic2012-07-25 18:17:28
http://www.youtube.com/watch?v=eTc8HNmDOa0


http://www.youtube.com/watch?v=tNKyIPP7qAg&feature=relmfu
KoronaKielce2012-07-25 18:54:04
co sie tak uczepiliście tych Checin? niech beda skad chca, nawet z Honolulu, to nie ważne. Normalna sprawą jest, ze sa mlodzi i ni pamietają czasów komuny - to logiczne. Ale ten argument wasz jest dziwny - to, ze mam 24 lata i nie pamiętam czasów chrztu Polski zabrania mi walki o korzenie i "niepodleglosc Polski" - walke o barwy, kulture, historie i tozsamosc? Nie wazne czy byli przy zakladaniu Iskry czy nie, kiedy weszli do srodowiska kibicowskiego zostala im pewna pamiec o Iskrze przekazana
fquhmb2012-07-26 20:47:57
tfUKkT <a href="http://bheeyfipyziw.com/">bheeyfipyziw</a>, [url=http://vuxzrqesrlif.com/]vuxzrqesrlif[/url], [link=http://bivpglokdjzy.com/]bivpglokdjzy[/link], http://gwinzfsceyyj.com/
AjPsnkJqlRRyyMNVQA2012-07-27 06:56:25
faXRYB <a href="http://cdlodisrusqm.com/">cdlodisrusqm</a>, [url=http://imjmsbyagipj.com/]imjmsbyagipj[/url], [link=http://gnpawvwktmis.com/]gnpawvwktmis[/link], http://zyzpmcjfjkca.com/
CzFYXnrFOgyND2012-07-27 08:57:19
PhT73Y <a href="http://ekowsbfwhzzk.com/">ekowsbfwhzzk</a>, [url=http://igjrgzmftiar.com/]igjrgzmftiar[/url], [link=http://qrzgwsdmtjgc.com/]qrzgwsdmtjgc[/link], http://uqqcilomxkiq.com/

Ostatnie wiadomości

W drugim meczu półfinału Orlen Superligi Industria Kielce pokonała KGHM Chrobrego Głogów 34:22. – Najważniejszym celem było zwycięstwo, ponieważ są to play-offy i tutaj różnica bramek nie jest potrzebna – powiedział po spotkaniu Artsem Karalek, obrotowy „żółto-biało-niebieskich”.
W drugim meczu półfinału Orlen Superligi Industria Kielce pokonała KGHM Chrobrego Głogów 34:22. – Graliśmy inny handball niż zazwyczaj, było więcej pragmatyzmu w naszej postawie, dzięki czemu spokojnie budowaliśmy akcje w ataku – powiedział po spotkaniu Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Suzuki Korona Handball Kielce wygrała wyjazdowy mecz 20. kolejki Ligi Centralnej Kobiet z PreZero APR Radom 31:27. Najskuteczniejszą zawodniczką kielczanek była Magdalena Berlińska, zdobywczyni dziesięciu bramek.
Mistrzowie Polski, sobotnim zwycięstwem nad KGHM Chrobrym Głogów, przypieczętowali awans do finału mistrzostw Polski. Kielczanie przed własną publicznością ograli głogowian 34:22. MVP spotkania został Dylan Nahi.
W sobotę 7 września w łódzkiej Atlas Arenie mecz o Orlen Superpuchar Polski zagrają mistrz Polski ze zdobywcą krajowego Pucharu. Taką informację podał organizator rozgrywek – Superliga.
Drużyna Jakuba Stolarczyka wywalczyła awans do angielskiej elity. Gracz pochodzący z okolic Chęcin ma na swoim koncie pierwsze tego rodzaju osiągnięcie w karierze.
Igor Karacić i Alex Dujszebajew znaleźli się w najlepszej siódemce pierwszych ćwierćfinałowych potyczek Ligi Mistrzów. Wyróżniony przez EHF został jeszcze jeden zawodnik Industrii.
Poniedziałkowy pojedynek Korony Kielce z Puszczą Niepołomice będzie arcyważny w kontekście walki obu zespołów o utrzymanie. Przeanalizujmy zatem czego możemy się spodziewać po drużynie prowadzonej przez Tomasza Tułacza.
Za nami rozgrywana w środku tygodnia 29. kolejka Fortuna I Ligi. Na zapleczu ekstraklasy sześć klubów walczy o udział w barażach.
Komisja do spraw Licencji Klubowych Polskiego Związku Piłki Nożnej przyznała licencję Koronie Kielce na występy w PKO BP Ekstraklasie w sezonie 2024/2025. Po raz pierwszy od lat kielczanie nie mają nadzoru finansowego.
Na konferencji prasowej przed spotkaniem z Puszczą Niepołomice trener Korony Kamil Kuzera poruszył kwestię Fredrika Krogstada oraz Jacka Podgórskiego. Obu graczom za kilkanaście tygodni skończą się umowy z zespołem.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zagra na wyjeździe z Puszczą Niepołomice. – Mocno na to zapracowaliśmy i musimy iść tą naszą drogą. Jeżeli utrzymamy tę dyscyplinę i konsekwencje, tak jak w ostatnim pojedynku to możemy być optymistami przed kolejnym spotkaniem – powiedział przed potyczką Kamil Kuzera, trener „żółto-czerwonych”.
– Już mecz ze Stalą trochę nas zbudował, jednak po drodze przydarzyła się wpadka z Wartą, bo tak to nazywam, gdzie nie zagraliśmy dobrze i straciliśmy trzy punkty. Wygrana nad Radomiakiem pokazała, że musimy w siebie wierzyć, bo potrafimy grać. Jak jesteśmy zdeterminowani, bezpośredni oraz odważni, to takie taktyczne i typowo piłkarskie rzeczy same przychodzą – mówi przed poniedziałkową rywalizacją z Puszczą Niepołomice Jacek Podgórski, zawodnik Korony Kielce.
W poniedziałek Korona Kielce będzie chciała pokazać, że pogrom Radomiaka nie był dziełem przypadku i wygrać na wyjeździe z Puszczą Niepołomice. Z kogo nie będzie mógł w Krakowie skorzystać trener Kamil Kuzera?
Przed 20-krotnymi mistrzami Polski rewanżowy mecz ćwierćfinału Orlen Superligi z KGHM Chrobrym Głogów. Sobotni (27 kwietnia) pojedynek może zdecydować o awansie do finałów ligowej rywalizacji.
– Piłka ręczna to taka dyscyplina, w której my, skoczkowie narciarscy, zostalibyśmy zmieceni z boiska. Widzę, że ten sport wyróżnia walka i zaangażowanie. I tak to powinno wyglądać – powiedział po meczu Industrii Kielce w ćwierćfinale Ligi Mistrzów z SC Magdeburgiem znakomity polski skoczek narciarski, Dawid Kubacki, który oglądał go z trybun Hali Legionów.
Bartosz Frankowski będzie sędzią meczu 30. kolejki PKO BP Ekstraklasy, w którym Korona Kielce zmierzy się z Puszczą Niepołomice. Spotkanie przy ulicy Józefa Kałuży będzie 25 konfrontacją z udziałem „żółto-czerwonych” prowadzoną przez tego arbitra.
Podczas ćwierćfinałowego starcia Industrii Kielce z SC Magdeburg kontuzji doznał Michał Olejniczak. I choć samo zdarzenie wyglądało dramatycznie, uraz jest zdecydowanie mniej groźny niż spodziewano. To byłoby na tyle jeśli chodzi o dobre informacje, ponieważ kieleckiego szczypiornistę czeka dłuższa przerwa.
Industria Kielce w pierwszym meczu ćwierćfinałowym Ligi Mistrzów pokonała S.C. Magdeburg 27:26. – Trudno określić, jak układają się teraz szanse na awans – powiedział po spotkaniu Alex Dujszebajew, kapitan „żółto-biało-niebieskich”.
Industria Kielce w pierwszym meczu ćwierćfinałowym Ligi Mistrzów pokonała S.C. Magdeburg 27:26. – Na wyjeździe przy takiej grze w ataku pozycyjnym to może skończyć się nawet 10 bramkami straty – powiedział po spotkaniu Tałant Dujszebajew, trener „żółto-biało-niebieskich”.
W trakcie spotkania Ligi Mistrzów między Industrią Kielce, a Magdeburgiem, którego stawką jest awans do Final4 tych rozgrywek, potwornie wyglądające kontuzji nabawił się Michał Olejniczak.
Wielkie emocje w Hali Legionów podczas ćwierćfinałowego spotkania Industrii Kielce z Magdeburgiem w ramach Ligi Mistrzów. Mistrzowie Polski, przy głośnym wsparciu z trybun, walczyli niesamowicie i wygrali 27:26.
Korona Kielce w ostatnim meczu rozprawiła się na własnym terenie z Radomiakiem Radom aż 4:0. Żółto-czerwoni nie dali rywalom szans, zainkasowali komplet punktów i tym samym podtrzymują swoje szanse na utrzymanie w elicie. Kto Waszym zdaniem był najlepszym kieleckim zawodnikiem tego starcia? Ogłaszamy wyniki sondy!
W swoim trzecim sezonie w Lotto Superlidze Global Pharma Orlicz 1924 Suchedniów znalazł się w czołówce, ale tym razem medalu nie zdobył. Suchedniowska drużynę czeka jeszcze finał rozgrywek o Drużynowy Puchar Polski.
W ubiegły weekend na boiskach 1. Ligi rozegrano 28. serię gier. Upłynęła ona pod znakiem świetnego powrotu z zaświatów Wisły Kraków oraz kolejnych triumfów Lechii i Arki, które zdecydowanie uciekły reszcie stawki i pewnie kroczą po Ekstraklasę.
Korona Kielce poznała termin ostatniego meczu na Suzuki Arenie, w którym zmierzy się z Ruchem Chorzów.
Sławomir Szmal ogłosił chęć startu w wyborach na prezesa Związku Piłki Ręcznej w Polsce. Legendarny bramkarz chce zreformować organizację zarządzającą rodzimym handballem, a o swojej decyzji poinformował na specjalnej konferencji prasowej.
Dwóch zawodników Korony Kielce: Piotr Malarczyk oraz Jewgienij Szykawka zostało nominowanych do najlepszej jedenastki 29. kolejki PKO BP Ekstraklasy. Dla Białorusina jest to pierwsze tego typu wyróżnienie w trwającym sezonie.
W 29. kolejce Ekstraklasy padł absolutny rekord frekwencji w XXI wieku. Na Stadionie Śląskim spotkanie pomiędzy zaprzyjaźnionymi Ruchem Chorzów i Widzewem Łódź oglądało przeszło 50 tysięcy osób.
Maciej Giemza z Piekoszowa obok Kielc wraz z pilotem Rafałem Martononem zwyciężyli w pierwszej rundzie Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych – rajdzie Baja Drawsko Pomorskie 2024.

Copyright © 2024 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group