Frekwencja 21. kolejki PKO BP Ekstraklasy
Łącznie 104 228 widzów obejrzało z wysokości trybun spotkania 21. kolejki PKO BP Ekstraklasy.
Największą frekwencję zanotowano w piątkowy wieczór podczas hitu, czyli starcia Lecha z Rakowem. Na Enea Stadionie przy ulicy Bułgarskiej zjawiło się 28 247 osób.
Blisko bariery 20 tysięcy sprzedanych wejściówek była potyczka Legii Warszawa przeciwko Puszczy Niepołomice (18 406). Z kolei frekwencyjne podium uzupełnia konfrontacja Śląska Wrocław z Widzewem Łódź (13 096).
Granica dziesięciu tysięcy fanów przekroczona została jeszcze w meczach Jagiellonia Białystok – Motor Lublin (12 439), a także Górnik Zabrze – Radomiak Radom (10 833).
Z kolei na spotkaniu Cracovia – Korona Kielce na stadionie przy ulicy Kałuży zjawiło się 7 719 osób. Kibice „żółto-czerwonych” zameldowali się zaś w grupie 250 fanów. Blisko bariery siedmiu tysięcy był mecz GKS-u Katowice z Piastem Gliwice. Małe derby śląska zebrały bowiem 6 753 kibiców.
Najniższe frekwencje odnotowano natomiast na meczach Stali Mielec z Pogonią Szczecin (4 239), a także KGHM Zagłębia Lubin przeciwko Lechii Gdańsk (2 496).
Frekwencja 21. kolejki PKO BP Ekstraklasy:
Cracovia – Korona Kielce 7 719
Lech Poznań – Raków Częstochowa 28 247
Śląsk Wrocław – Widzew Łódź 13 096
Górnik Zabrze – Radomiak Radom 10 833
Legia Warszawa – Puszcza Niepołomice 18 406
Stal Mielec – Pogoń Szczecin 4 239
GKS Katowice – Piast Gliwice 6 753
Jagiellonia Białystok – Motor Lublin 12 439
KGHM Zagłębie Lubin – Lechia Gdańsk 2 496
Fot. Mateusz Kaleta