Nowi sponsorzy w Koronie? „Cierpliwości”
Jak wyglądają sprawy sponsorskie w Koronie Kielce przed rozpoczęciem nowego sezonu? – Mamy trzy świadczenia do zaoferowania: na górnej i dolnej części koszulki oraz właśnie nazwy stadionu – powiedział w rozmowie z naszym portalem Karol Jakubczyk, pełniący obowiązki prezesa Korony Kielce.
Wczoraj (8 lipca) klub poinformował o przedłużeniu umowy z firmą 4ECO. – Codziennie ogłaszamy kolejne przedłużenia, tak jak sobie to założyliśmy. Przed sezonem ogłosimy tych wszystkich sponsorów, z którymi podpisaliśmy umowy. Z niektórymi podpisujemy też w tym tygodniu, więc podchodzimy do tego na spokojnie – wskazał tymczasowy włodarz „żółto-czerwonych”.
Na jakim etapie są poszukiwania sponsora głównego? Z końcem czerwca wygasła bowiem umowa z firmą Suzuki, która przez ostatnie lata pełniła tę rolę. – Jak podpiszemy, to ogłosimy. Negocjujemy, sponsorzy mniejsi to nie problem, ponieważ te świadczenia są bardziej ograniczone. Gdy wchodzi większy sponsor z dużymi pieniędzmi to musimy wówczas te umowy zabezpieczać tak samo jak druga strona. Cierpliwości, jak się uda nam dograć to przed rozpoczęciem sezonu to super, jak będzie to chwilę później, to też nic się nie dzieje. Patrzymy na cały budżet, a nie na to, żeby coś wziąć już na teraz – zaznaczył.
Jak wygląda sprawa sponsora obecnego w nazwie stadionu? Przypomnijmy, że wcześniej obiekt przy Ściegiennego 8 nosił nazwy Kolporter Arena czy też ostatnio (od 2018 do czerwca 2024 roku) Suzuki Arena. – To samo tyczy się nazwy. Mamy trzy świadczenia do zaoferowania: na górnej i dolnej części koszulki oraz właśnie nazwy. Wcześniej przy umowie z Suzuki część dolna nie była wykorzystywana. Jeśli ktoś chce np. trzy, dwa czy jedno ze świadczeń musimy zdecydować, co bardziej nam się opłaca – zakończył Karol Jakubczyk.
Sezon PKO BP Ekstraklasy Korona rozpocznie wyjazdowym spotkaniem w Szczecinie z miejscową Pogonią. Początek tego spotkania w sobotę (20 lipca) o godzinie 17.30.
Fot. Mateusz Kaleta