Wyborne otwarcie sezonu w Łodzi. Frekwencja 3. kolejki PKO Ekstraklasy
Kibice stanęli na wysokości zadania w 3. kolejce PKO Ekstraklasy, licznie zapełniając niemal każdy obiekt, goszczący drużyny w miniony weekend.
Kapitalne otwarcie sezonu na własnym stadionie urządzili kibice Widzewa Łódź. Obiekt po czerwonej stronie miasta zapełnił po brzegi, goszcząc 17 202 widzów. Do takiego widoku trzeba się będzie przyzwyczaić, bowiem fani beniaminka wykupili pełną pulę karnetów na trwającą rundę jesienną.
Na liczne wsparcie mogli również liczyć w Poznaniu, czy Krakowie. Przegrany mecz Lecha z Wisłą Płock oglądało ponad 14 tysięcy kibiców, natomiast wygraną Cracovii nad Legią, oklaskiwało 13 tysięcy widzów.
Poniżej dobrego poziomu nie zeszli także kieleccy sympatycy. Pierwsze zwycięstwo zespołu w bieżącej kampanii widziało na żywo 9 940 kibiców, którzy zwłaszcza w końcówce meczu stworzyli przy Ściegiennego świetną atmosferę. - Kibice pomagali nam, gdy cierpieliśmy w drugiej połowie. W końcówce fani wykrzesali z nas dodatkowe siły i niesieni dopingiem zdobyliśmy gola na koniec zamykając ten mecz - docenia trener Korony, Leszek Ojrzyński.
Frekwencja na stadionach PKO Ekstraklasy w 3. kolejce:
Widzew Łódź - Lechia Gdańsk (17 202 widzów)
Lech Poznań - Wisła Płock (14 131 widzów)
Cracovia - Legia Warszawa (13 128 widzów)
Korona Kielce - Śląsk Wrocław (9940 widzów)
Pogoń Szczecin - Jagiellonia Białystok (8981 widzów)
Raków Częstochowa - Stal Mielec (4438 widzów)
Miedź Legnica - Warta Poznań (4061 widzów)
Radomiak Radom - Górnik Zabrze (3701 widzów)
Piast Gliwice - Zagłębie Lubin (3412 widzów)
fot. Grzegorz Ksel