Korona Kielce drugim najbardziej medialnym klubem w Fortuna 1. Lidze
Korona Kielce jest drugim najbardziej medialnym klubem Fortuna 1. Ligi - wynika z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Przeprowadzona przez agencję analiza popularności klubów sportowych opiera się się na analizie ponad 1100 tytułów prasowych i wybranych stron internetowych, a także mediów społecznościowych.
Kielecki klub uplasował się na drugiej pozycji, przegrywając tylko z Widzewem Łódź. Dalej w Fortuna 1. Lidze są Arka Gdynia, Resovia i Miedź Legnica. Pierwszą dziesiątkę na zapleczu ekstraklasy zamyka Skra Częstochowa.
Najbardziej medialnym klubem w Polsce jest Legia Warszawa. Za plecami mistrza Polski uplasowali się pozostali pucharowicze: Lech Poznań, Śląsk Wrocław i Pogoń Szczecin.
Niezmiennie, najbardziej medialnym polskim piłkarzem pozostaje Robert Lewandowski.
„Piłka w grze”, dawniej „Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com, Instagram.com, Wykop.pl). Badanie prowadzone jest cyklicznie począwszy od 1 marca 2010 roku.
fot: Mateusz Kaleta