ŚZPN zaczyna dbać o wizerunek
Świętokrzyski Związek Piłki Nożnej powołał do życia Komisję ds. Mediów. Ma ona promować świętokrzyski futbol oraz dbać o wizerunek związku.
Przewodniczącym Komisji został Tomasz Domaradzki, najmłodszy, bo 39-letni członek zarządu ŚZPN. W skład Komisji weszli m.in. dziennikarze najpopularniejszych kieleckich mediów tj. Radia Kielce, Gazety Wyborczej czy TVP Kielce oraz przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego i Urzędu Miasta. Łącznie 9 osób.
- Wiemy jaka atmosfera panuje ostatnio wokół piłki nożnej. Chcemy pokazać, że związek piłkarski to nie tylko negatywy, ale też dużo pozytywów. Nie mamy nic do ukrycia. Chcemy się otworzyć, pokazać futbol od tej lepszej strony. Organizujemy Świętokrzyską Ligę Firm, turnieje młodzieżowe czy Puchar Polski. Piłka nożna to najpopularniejsza w regionie dyscyplina i zależy nam na mocnej, medialnej promocji - mówi Domaradzki.
Wasze komentarze