Galeria Korona wspomoże młodych piłkarzy Korony
Korona Kielce podpisała umowę sponsorską z powstająca dopiero Galerią Korona. Kontrakt, który będzie obowiązywał przez półtora roku, dotyczy wsparcia finansowego dla wszystkich drużyn młodzieżowych. Czy w przyszłości istnieje szansa na większą pomoc dla klubu? – Nie – ucina Michał Tur, menedżer ds. marketingu Galerii Korona.
Logo galerii pojawi się na koszulkach zawodników Młodej Ekstraklasy oraz na sprzęcie sportowym wszystkich drużyn młodzieżowych – dresach, kurtkach, torbach itp. – Właściciel spółki, pan Dariusz Miłek, od dawna wspiera grupy młodzieżowe w całej Polsce, nie tylko w Kielcach. W imieniu wszystkich pracowników i piłkarzy Korony, chciałem mu serdecznie podziękować za to, że postanowił wspomóc nasz klub – mówi Tomasz Chojnowski, prezes Korony.
Przedstawiciele Galerii, która zostanie otwarta na przełomie kwietnia i maja, wierzą, że to wsparcie się opłaci. – Zbieżność nazw daje nam wiele pola do popisu. Cieszę się bardzo, że doszliśmy do porozumienia. W tym mieście stoją dwie Korony. Jedna jest już bardzo dobrze znana, ma wielu kibiców. Druga dopiero powstaje, ale to też będzie gigant. Wierzę, że współpraca będzie owocna na przyszłe lata – mówi Michał Tur.
Nie oznacza to jednak, że Galeria planuje większe zaangażowanie się w sponsoring klubu. – Biorąc pod uwagę nasz cel marketingowy, muszę powiedzieć nie. Chcemy kierować ofertę do młodzieży, bo to szerokie grono naszych odbiorców. Uważamy, że wspomaganie lokalne jest zdecydowanie ważniejsze od ogólnopolskiego. Co nam przyjdzie z tego, jeśli nasza reklama pojawi się na terenie Warszawy, skoro galeria jest w Kielcach? – tłumaczy Tur.
Przedstawiciele klubu i galerii na środowej konferencji prasowej przekonywali jednak, że liczą na dłuższą współpracę. – Na razie został sprecyzowany okres półtora sezonu. O kwotach nie chcę mówić, ale to wsparcie w znaczący sposób pomoże nam jeśli chodzi o ubiór młodych zawodników Korony. Współpracujemy z firmą Hummel, lecz mimo to stroje dla wszystkich piłkarzy kosztują bardzo dużo. A przecież w każdym sezonie je zmieniamy. Pamiętajmy też, że w tym roku nie otrzymaliśmy żadnych środków z Ekstraklasa S.A. na funkcjonowanie Młodej Ekstraklasy – dodaje Chojnowski.
Niewykluczone za to, że w Galerii Korona pojawi się sklep kibica Korony. – Chcemy zaistnieć w tym punkcie handlowym, ale na ten temat wciąż dyskutujemy. Dodam tylko, że rozmawiamy o współpracy na wielu płaszczyznach – przekonuje Chojnowski. Co ma na myśli sternik złocisto-krwistego klubu? Chociażby prezentację drużyny przed kolejnym sezonem 2012/2013 właśnie w Galerii Korona.
Jednocześnie klub zaprezentował dzisiaj specjalny napój kibica – Koroniarz, który od kilkunastu dni jest dostępny w sprzedaży. – Póki co w sieci Lewiatan oraz w kilku innych dobrych sklepach spożywczych, ale zachęcamy sprzedawców do kontaktowania się z firmą Alma-Alpinex. A kibiców oczywiście do zakupu. Cena jest atrakcyjna, bo wynosi 2,49 zł, a każdy zakup wspomoże budżet klubu, bo kilkanaście procent wędruje do nas – przekonuje rzecznik prasowy, Paweł Jańczyk.
Wasze komentarze