Z Ekstraklasy do Eredivisie. Elia Soriano podpisał kontrakt w Holandii

21-05-2019 12:43,
Marcin Długosz

Najskuteczniejszy zawodnik Korony Kielce w dopiero co zakończonym sezonie, Elia Soriano, znalazł sobie nowego pracodawcę. Włoch będzie kontynuował karierę w klubie z najwyższej ligi holenderskiej – VVV Venlo. Napastnik podpisał tam kontrakt roczny z opcją przedłużenia o kolejne dwanaście miesięcy.

REKLAMA

Dla Soriano to z pewnością spory awans sportowy. W Eredivisie 2018/2019 nowa drużyna byłego gracza kielczan zajęła 12. miejsce w tabeli – znalazła się w połowie drogi pomiędzy strefą spadkową a barażami o Ligę Europy, które w Holandii zdecydowano się wprowadzić.

- Ostatnim razem, gdy mieliśmy kontakt, nie udało się. Cieszę się, że teraz już podpisaliśmy umowę – powiedział piłkarz w rozmowie z klubowym mediami VVV.

Soriano w latach 2017-2019 rozegrał w Koronie 58 meczów, w których zdobył 20 bramek. Jego kontrakt w Kielcach wygasł, wobec czego zawodnik trafił do Holandii na zasadzie wolnego transferu.

fot. VVV Venlo

Wasze komentarze

As2019-05-21 13:08:02
a forumowi krzykacze, wielcy znawcy pisali, ze to szrot z niemiec, ze juniorzy lepsi itd. i co teraz... łyso wam, czy wg was w VVV tez bedzie gral po znajomosci?
Soriano2019-05-21 13:47:14
14 goli 1 asysta ponad 2 500 min na boisku jeden gol na 180 min, 35 miejsce pod tym względem w ekstraklasie. Korona 42 gole Soriano 14 - 33% wszystkich goli. To już wiemy dlaczego Korona tak słabo stoi. Skoro nasz jedyny ofensywny zawodnik zdobywa 14 goli i jest na 35 miejscu w ekstraklasie pod względem regularnosci, a zarazem jest nie do doścignięcia przez kolegów z drużyny, to wszystko jasne
@Soriano2019-05-21 14:03:00
kolejny statystyk sie znalazl. Chlop podspiuje kontrakt z 12 druzyna ligi holenderskiej, a ten bedzie analizowal cyferki, co ty chcialbys zeby mial staystyki na poziomie Messiego? poza tym bramki to nie wszystko, ale co ty mozesz o tym wiedziec. jakbys byl selekcjonerem i opieral sie na tych swoich wyliczeniach, to Lewadnowskeigo w kadrze juz dawno bysmy pozegnali.
Soriano2019-05-21 15:14:38
Chyba sobie żartujesz. Jeśli porównujesz rolę Lewandowskiego do roli Soriano w Koronie xd nie wiem co bierzesz ale zmień dilera, bo Twój Cię oszukuje. W piłce liczą się punkty i statystyki. Bo na jakiej podstawie chcesz niby ocenić zawodnika
Dario2019-05-21 15:29:23
Po co analizowac cokolwiek, po co fakty i statystyki, po co nam mozgi, po co dyskutowac, mamy konformistycznie przyjmowac przekaz dnia dyktowany przez dobrodziei Korony. Lubu dubu lubudu niech nam zyje trener naszego klubu!!! Niech zyyjeee nam!
@Soriano2019-05-21 15:34:16
Tak czytam to co Ty piszesz i jak odpowiadasz i dochodzę do wniosku że powinieneś pomoc naszej Koronie
Wiedzę masz ogromną
Ujawnij się
Pomóż Koronie
To że podpisał z Venlo to już znaczy że to wielki zawodnik?
Mamy za nim płakać?
Co On pokazał w meczu z Górnikiem?
Już dawno Koronę zlal taki to pan pilkoz. Szrot bez honoru
Himeryczny ciągle a to rączka a to nóżka boli
Dupa nie napastnik
Więc zamknij się i przestań tu ludzi do pionu ustawiać bo każdy ma oczy i widzi jak jest
O:-)
Dżyno2019-05-21 16:35:31
spoko wraca inny snajper - Zlatko! Prezes obiecał ,a wiadomo ,że słowa dotrzymuje! Miał ruszyć z Koroną z 5 miejsca i ruszył! Na 10 !!!
do @Soriano2019-05-21 17:54:30
widzisz co chcesz widziec cymbale. On bedzie gral w Holandii, a ty kmiocie dalej bedziesz lamentowal na forum ale za to z honorem
bednarek2019-05-21 20:17:47
Elia, all the best. Good luck. KORONA
Micek2019-05-22 09:21:32
Rymaniak to solidny obronca,jak nie znajdzie klubu za granica,warto by pozostal.
Kopacz2019-05-22 09:23:25
Malarczuk moglby grac jako pomocnik,swietnie sie spisywal.Na jego miejscu bym nie odchodzil.
kk2019-05-22 15:31:19
Soriano wypromował się dzięki Koronie i e-klasie. Co tu dużo mówić, pomógł Koronie. Szkoda, że nie podpisano z nim 3. letniego kontraktu, wówczas Korona zarobiłaby na Soriano. Teraz jest pytanie, czy będzie podstawowym piłkarzem w VVV??? A po jego odejściu, Gino powinien częściej dawać szansę młodym zdolnym juniorom naszego klubu.

Projekt i wykonanie: CK Media Group