Daszkiewicz nie jest już trenerem Farta. Zastąpi go Wagner

15-04-2011 00:12,

Zarząd klubu Fart Kielce postanowił odsunąć od drużyny walczącej o utrzymanie w PlusLidze trenera Dariusza Daszkiewicza. Nowym szkoleniowcem kieleckiego zespołu został Grzegorz Wagner, który poprowadzi drużynę w najbliższym meczu z Pamapolem Wieltonem Wieluń.

Daszkiewicz to niewątpliwy ojciec dotychczasowych sukcesów Farta, który wprowadził zespół z drugiej ligi do siatkarskiej elity. Fart pod jego wodzą w fazie zasadniczej uplasował się na ósmym miejscu. W play-offach kielczanom idzie już jednak słabiej – odpadli w starciu z Indykpolem AZS UWM Olsztyn, a w rywalizacji z Pamapolem przegrywają 0:1.

Na razie nie wiadomo, czy i ewentualnie w jakim charakterze Daszkiewicz będzie dalej pracował w Kielcach.

Jego następca, Wagner (syn legendy polskiej siatkówki, Huberta Wagnera), to były trener AZS-u Częstochowa i kobiecego Aluprofu Bielsko-Biała, który prowadził do marca bieżącego roku. Ten 45-letni szkoleniowiec swoją bogatą karierę zawodniczą zakończył w 2005 roku. Był wielokrotnym reprezentantem kraju.

„Kto był winny, a kogo powiesili”, czyli losy trenera - co się stało i dlaczego (czytaj więcej)

------------

Dziękujemy, że jesteś z nami i wspierasz twórczość dostępną na CKsport.pl. Kliknij w link poniżej i postaw naszej redakcji symboliczną kawę.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wasze komentarze

szwagier2011-04-15 00:22:07
odpowiedni czlowiek na odpowiednim stanowisku....dawno o tym marzylem ! sorki Daszek!!
volley2011-04-15 00:37:46
Nie rozumiem tej decyzji... Oczywiście, Daszkiewicz przegrał najważniejsze mecze w sezonie - z Olsztynem, ale poza tym nie można mu nic zarzucić. To on budował ten zespół, on awansował do Plusligi,on zajął 7 miejsce po rundzie zasadniczej. Co Wagner zmieni przez tydzień, czy dwa? To, ze zawodnikom się będzie bardziej chciało grać? Jak tak, to ja dziękuje za takich zawodników, którzy przy tym trenerze będą "zapierdzielać", a przy tym udawać, ze zapomnieli jak się gra w siatkówkę. Taktyki na pewno w tak krótkim czasie ich nie nauczy. Przyjęcia, obrony, ataku - też nie. A Daszkiewiczowi za to co osiągnął wypadałoby dać szansę do końca. I jak tu się później dziwić, ze niektórym zawodnikom/trenerom na awansie do wyższej ligi nie zależy, skoro nagrodą za zrobienie czegoś ponad stan, jest zwalnianie po kilku pierwszych potknięciach. Wagnerowi życzę powodzenia, ale decyzji nie rozumiem.
...2011-04-15 07:25:41
voley masz racje, ja nie widze druzyny Farta bez Daszkiewicza !, juz nie mam ochoty chodzic ne mecze jak i polowa moich znajomych...
opo2011-04-15 07:51:07
Tak naprawde to Daszkiewicz przegrał przez organizacje śmiesznego klubu FART 1 trener , asystent i maser a ambicje wielkie popatrzmy na inne kluby tam pracują ogromne sztaby kazdy wie co ma robic i czym ma sie zajmować a tu chyba wszystkim zajmował się Daszkiewicz. Więc organizacja na 1 lige i nie obwiniajmy Daszkiewicza
eve2011-04-15 07:52:17
Dziękujemy, Panie Trenerze, za wszystko, co Pan zrobił dla kieleckiej siatkówki. A zrobił Pan bardzo dużo! ŻYCZYMY POWODZENIA.
eve2011-04-15 07:55:45
Dziękujemy, Panie Trenerze, za wszystko, co Pan zrobił dla kieleckiej siatkówki. A zrobił Pan bardzo dużo! ŻYCZYMY POWODZENIA.
eve2011-04-15 08:03:05
Dziękujemy, Panie Trenerze, za wszystko, co Pan zrobił dla kieleckiej siatkówki. A zrobił Pan bardzo dużo! ŻYCZYMY POWODZENIA.
eve2011-04-15 08:03:15
Dziękujemy, Panie Trenerze, za wszystko, co Pan zrobił dla kieleckiej siatkówki. A zrobił Pan bardzo dużo! ŻYCZYMY POWODZENIA.
Drak2011-04-15 08:25:33
Trochę tego nie rozumiem, dwa awanse, wywalczenie 7 miejsca w lidze i gdyby nie debi... system zafundowany nam w tym sezonie to byśmy już mieli pewne utrzymanie. Uważam trenera Daszkiewicza za dobrego trenera, nie wiem czy Pan Wagner coś zmieni. Dodajmy do tego że za chwile nie będziemy mieli libero i Kapfera i daje nam to nie ciekawą sytuację w której będzie ciężko o utrzymanie.
mistrzCK2011-04-15 08:29:21
Vágner Love? A co on ma pojęcie o siatkówce? Takie jak ja :)
Iza2011-04-15 08:52:51
*opo - zgadzam się z tobą. Dołożyć do tego brak poważnego kierownika i dyrektora sportowego i już jest kolejna lipa. Klub, który chce być profesjonalny, musi mieć profesjonalną organizację.
qwe2011-04-15 09:25:22
Darku! Zostań w Kielcach. Potrzebujemy kogoś, kto podniesie nasze miasto z dna. Tutaj nie ma siatkówki.
xxx2011-04-15 09:57:25
Bez Daszka to już nie jest ten sam klub :((((
xxx2011-04-15 09:58:04
Bez Daszka to już nie jest ten sam klub :((((
Kibic2011-04-15 09:59:08
Znam trenera Daszkiewicza osobiście mialem ta przyjemnosc trenowania pod okiem tego fachowca! Nie rozumiem totalnie decyzji zarzadu. I zgadzam sie ze wszystkimi opiniami dotyczacymi zlej organizacji calego klubu. Tam powinniscie szukac błedow a nie w osobie trenera Daszkiewicza. To on zbudował cała profesjonalna siatkówke w kielcach poprzez swoje znajomosci dobrych i wartosiowych zawodnikoów. To on rozpoczynał od drugiej ligi i bez zadnych znanych nazwisk stworzył prawdziwa druzyne ktora byla rewelacja I ligi. To on pop[rzez niesamowita prace na treningach wprowadził tych młodych chłopaków do grania na swiatowym poziomie w plus lidze. Gratuluje panu Szczukiewiczowi tego wyrazu wdzięcznosci wobec trenera Daszkiewicza w postaci zwolnienia. Ja ze swojej strony moge tylko powiedzieć DZIEKUJE za to co pan Trenerze zrobił dla Kielc.
jo2011-04-15 10:03:42
W Kielcach nie ma siatkówki?! A to co się dzieje we Farcie od kilku lat to jest nic? Wiele polskich miast marzy o pierwszej lidze, a tymczasem w wy macie Plus Ligę i pada takie stwierdzenie?! A co do zmiany trener to myślę, że to dobra decyzja. Daszek jest świetnym trenerem i doskonale poprowadził II i I ligę ale Plus Liga to za wysokie progi dla niego. Musi się jeszcze wiele nauczyć. Zauważcie, że zawodników też zmieniono na początku sezonu bo było wiadomo,że poprzednia ekipa nie da sobie rady. Może za kilka lat znowu zobaczymy Daszka w Plus Lidze świętującego swoje sukcesy
ewka2011-04-15 10:05:40
Hehe... Farta za kilka lat może nie być. Potrzebni są młodzi - wtedy powiem, że w Kielcach jest siatkówka.
jo2011-04-15 10:08:54
W Kielcach nie ma siatkówki?! A to co się dzieje we Farcie od kilku lat to jest nic? Wiele polskich miast marzy o pierwszej lidze, a tymczasem w wy macie Plus Ligę i pada takie stwierdzenie?! A co do zmiany trener to myślę, że to dobra decyzja. Daszek jest świetnym trenerem i doskonale poprowadził II i I ligę ale Plus Liga to za wysokie progi dla niego. Musi się jeszcze wiele nauczyć. Zauważcie, że zawodników też zmieniono na początku sezonu bo było wiadomo,że poprzednia ekipa nie da sobie rady. Może za kilka lat znowu zobaczymy Daszka w Plus Lidze świętującego swoje sukcesy
jo2011-04-15 11:09:56
W Kielcach nie ma siatkówki?! A to co się dzieje we Farcie od kilku lat to jest nic? Wiele polskich miast marzy o pierwszej lidze, a tymczasem w wy macie Plus Ligę i pada takie stwierdzenie?! A co do zmiany trener to myślę, że to dobra decyzja. Daszek jest świetnym trenerem i doskonale poprowadził II i I ligę ale Plus Liga to za wysokie progi dla niego. Musi się jeszcze wiele nauczyć. Zauważcie, że zawodników też zmieniono na początku sezonu bo było wiadomo,że poprzednia ekipa nie da sobie rady. Może za kilka lat znowu zobaczymy Daszka w Plus Lidze świętującego swoje sukcesy
mary2011-04-15 11:15:14
volley masz świętą rację
bez Daszka Fart nie będzie już taki sam, a Wagnerowi życzę powodzenia
krzak2011-04-15 11:27:22
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
gość2011-04-15 11:50:38
Wy ubolewacie a zapytajcie Farta czy widzą zespół bez Daszkiewicza,bo to pytanie do nich.Ocena trenera z perspektywy kibica nie jest wymierna.Treningów mało i słabe na tym etapie,relacje między trenerem a zawodnikami żadne i stało się co się stać musiało.Jak się pnie do góry to trzeba podnosić poprzeczkę.Treningi na niższą ligę owszem,ale na plus już za mało.Jezeli zawodnicy podnoszą poziom i się od nich wymaga więcej niż dotychczas, to trener też musi o poziom wyżej wskoczyć.Na początku jeszcze siły były,ale w końcu się odbiło.Kupowanie sław nie załata dziur na dłuższą metę.Oni też w końcu muszą trenować na miarę,nie mówiąc już o młodych.Pani niby fizjoterapeutka też powinna pójść się podszkolić.
gość2011-04-15 11:51:50
Wy ubolewacie a zapytajcie Farta czy widzą zespół bez Daszkiewicza,bo to pytanie do nich.Ocena trenera z perspektywy kibica nie jest wymierna.Treningów mało i słabe na tym etapie,relacje między trenerem a zawodnikami żadne i stało się co się stać musiało.Jak się pnie do góry to trzeba podnosić poprzeczkę.Treningi na niższą ligę owszem,ale na plus już za mało.Jezeli zawodnicy podnoszą poziom i się od nich wymaga więcej niż dotychczas, to trener też musi o poziom wyżej wskoczyć.Na początku jeszcze siły były,ale w końcu się odbiło.Kupowanie sław nie załata dziur na dłuższą metę.Oni też w końcu muszą trenować na miarę,nie mówiąc już o młodych.Pani niby fizjoterapeutka też powinna pójść się podszkolić.
gość2011-04-15 12:11:43
Wy ubolewacie a zapytajcie Farta czy widzą zespół bez Daszkiewicza,bo to pytanie do nich.Ocena trenera z perspektywy kibica nie jest wymierna.Treningów mało i słabe na tym etapie,relacje między trenerem a zawodnikami żadne i stało się co się stać musiało.Jak się pnie do góry to trzeba podnosić poprzeczkę.Treningi na niższą ligę owszem,ale na plus już za mało.Jezeli zawodnicy podnoszą poziom i się od nich wymaga więcej niż dotychczas, to trener też musi o poziom wyżej wskoczyć.Na początku jeszcze siły były,ale w końcu się odbiło.Kupowanie sław nie załata dziur na dłuższą metę.Oni też w końcu muszą trenować na miarę,nie mówiąc już o młodych.Pani niby fizjoterapeutka też powinna pójść się podszkolić.
gość2011-04-15 12:15:15
Wy ubolewacie a zapytajcie Farta czy widzą zespół bez Daszkiewicza,bo to pytanie do nich.Ocena trenera z perspektywy kibica nie jest wymierna.Treningów mało i słabe na tym etapie,relacje między trenerem a zawodnikami żadne i stało się co się stać musiało.Jak się pnie do góry to trzeba podnosić poprzeczkę.Treningi na niższą ligę owszem,ale na plus już za mało.Jezeli zawodnicy podnoszą poziom i się od nich wymaga więcej niż dotychczas, to trener też musi o poziom wyżej wskoczyć.Na początku jeszcze siły były,ale w końcu się odbiło.Kupowanie sław nie załata dziur na dłuższą metę.Oni też w końcu muszą trenować na miarę,nie mówiąc już o młodych.Pani niby fizjoterapeutka też powinna pójść się podszkolić.
gość2011-04-15 12:20:05
Wy ubolewacie a zapytajcie Farta czy widzą zespół bez Daszkiewicza,bo to pytanie do nich.Ocena trenera z perspektywy kibica nie jest wymierna.Treningów mało i słabe na tym etapie,relacje między trenerem a zawodnikami żadne i stało się co się stać musiało.Jak się pnie do góry to trzeba podnosić poprzeczkę.Treningi na niższą ligę owszem,ale na plus już za mało.Jezeli zawodnicy podnoszą poziom i się od nich wymaga więcej niż dotychczas, to trener też musi o poziom wyżej wskoczyć.Na początku jeszcze siły były,ale w końcu się odbiło.Kupowanie sław nie załata dziur na dłuższą metę.Oni też w końcu muszą trenować na miarę,nie mówiąc już o młodych.Pani niby fizjoterapeutka też powinna pójść się podszkolić.
Młody2011-04-15 12:29:26
jo- ty chyba nie wiesz jaki jest poziom młodzierzowej siatkówki w świętokrzyskim , poziom jest żenujący !
rastaman2011-04-15 12:53:42
w kielcach 5 lat temu nie było siatkówki ale powoli to wszystko sie zmienia na lepsze powstała gimnazjum , liceum sportowe o profilu siatkowka teraz nie dawno tworza sie grupy młodzierzowe w farcie a nie tylko w salosie nie od razy Rzym zbudowano , a co do daszka to lubiłem go i bede lubił ale moze to dobrze wyjdzie zespołowi , nowy trener , wagner ma wieksze doswiadczenie itp ale to troche fenomen ze daszek jak był jeszcze trenerem to był jedynym w historii :) powodzenia grzesiu
krzak2011-04-15 12:54:56
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
krzak2011-04-15 13:02:07
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
gość2011-04-15 13:22:09
Wy ubolewacie a zapytajcie Farta czy widzą zespół bez Daszkiewicza,bo to pytanie do nich.Ocena trenera z perspektywy kibica nie jest wymierna.Treningów mało i słabe na tym etapie,relacje między trenerem a zawodnikami żadne i stało się co się stać musiało.Jak się pnie do góry to trzeba podnosić poprzeczkę.Treningi na niższą ligę owszem,ale na plus już za mało.Jezeli zawodnicy podnoszą poziom i się od nich wymaga więcej niż dotychczas, to trener też musi o poziom wyżej wskoczyć.Na początku jeszcze siły były,ale w końcu się odbiło.Kupowanie sław nie załata dziur na dłuższą metę.Oni też w końcu muszą trenować na miarę,nie mówiąc już o młodych.Pani niby fizjoterapeutka też powinna pójść się podszkolić.
krzak2011-04-15 13:23:20
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
krzak2011-04-15 13:23:35
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
krzak2011-04-15 13:30:34
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
krzak2011-04-15 13:36:03
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
krzak2011-04-15 14:00:52
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
mieczu2011-04-15 14:09:14
w Farcie grupy młodzieżowe powstają tylko po to żeby kasę mieli z miasta bo muszą mieć jakieś dzieci...gimnazjum sportowe o profilu siatkarskim- śmiech na sali bo generalnie to nie są dzieci które coś umieją ani nawet wysokie żeby je czegoś nauczyć , pan Makaryk prowadził taką klasie i nic z tego nie wyszło...
poldek2011-04-15 14:12:28
z tym Wagnerem to będzie z deszczu pod rynnę..
poldek2011-04-15 14:17:44
z tym Wagnerem to będzie z deszczu pod rynnę..
gość2011-04-15 14:27:18
Wy ubolewacie a zapytajcie Farta czy widzą zespół bez Daszkiewicza,bo to pytanie do nich.Ocena trenera z perspektywy kibica nie jest wymierna.Treningów mało i słabe na tym etapie,relacje między trenerem a zawodnikami żadne i stało się co się stać musiało.Jak się pnie do góry to trzeba podnosić poprzeczkę.Treningi na niższą ligę owszem,ale na plus już za mało.Jezeli zawodnicy podnoszą poziom i się od nich wymaga więcej niż dotychczas, to trener też musi o poziom wyżej wskoczyć.Na początku jeszcze siły były,ale w końcu się odbiło.Kupowanie sław nie załata dziur na dłuższą metę.Oni też w końcu muszą trenować na miarę,nie mówiąc już o młodych.Pani niby fizjoterapeutka też powinna pójść się podszkolić.
krzak2011-04-15 14:27:34
Pragnę podziękować za trud Darka włożony w prowadzenie klubu oraz pogratulować ogromnych sukcesów osiągniętych w II i I lidze. Niestety potwierdza się reguła, że trener zespołu awansujacego do Plus Ligi, który nie ma doświadczenia w Plus Lidze, nie powinnien zostac I trenerem a co najwyżej drugim. Aby prowadzić klub w najlepszej lidze trzeba zdobyć najpierw w niej doświdczenie. Szczególnie jak się ma pod swoimi skrzydłami doświadczonych siatkarzy z plus ligi. Zabrakło chyba taktycznego rozplanowania sił na cały sezon, aby wytrzmać fazę zasadniczą i później kluczowe mecze play off. Zycze powodzenia nowemu trenerowi!!! Wierzę, że Fart się utrzyma. Zawodnicy potrzebowali jakiegoś kopa.
krzak2011-04-15 15:50:51
poldek - nie nojasne, to wedłg Ciebie lepiej było siedzieć i patrzeć jak klub spada z plus ligi zamiast wprowadzić zmiany
poldek 22011-04-15 16:03:03
Święte słowa!!!!!! popatrzcie na jego trenerską karierę i dlaczego z p.Wagnera "rezygnowano"!!!! Ten człowiek ma nazwisko po ojcu i to wszystko!!!!!!!!!!
krzak2011-04-15 16:24:09
poldek - nie nojasne, to wedłg Ciebie lepiej było siedzieć i patrzeć jak klub spada z plus ligi zamiast wprowadzić zmiany
ona2011-04-15 17:37:34
w koncu prawdziwy FACET w tym zespole ;)
wit2011-04-15 17:49:50
Daszek i tak jest zajebiaszczy i mam nadzieję, że zostanie w Kielcach.
rastaman2011-04-15 18:09:51
wam do sie nie dogodzi co by sie nie działo to zle ogarnijcie sie
Kibol2011-04-15 18:41:26
Zamiast wypisywać komentarze lepiej byście się zebrali i swoich znajomych na następny mecz w Kielcach bo to co się dzieje na trybunach to jest żenada. Zero dopingu. A drużynie trzeba pomóc i trochę wydrzeć ryja żeby im się lepiej grało.
sLir2011-04-15 21:10:50
pieknie napisane :)
...sledze poczynania Farta od samego poczatq, tak jak napisali wyzej chlopaki na nastepny poziom trener tez, a tym czasem slabo to wygladalo, organizacja tez lezy, zadne zaplecze zdrowotne, bylem na meczu farta z czestochowa i przyuwazylem ze drzyzga po meczu od razu na masaz, a w Farcie do domu ;/ zmiana trenera hmmm moze wlasnie zadziala komunikacja i podejscie bo z poprzednim trenerem to szfankowalo niestety, szanuje p. Daszkiewicza za caloksztalt ale tak jak pisalem juz kiedys to druzyna wzniosla go na wyzyny a nie odwrotnie, chlopaki zaczeli slabiej grac no i pojawil sie problem, nikogo nie chcialem obrazic swoja wypowiedzia ale tak jak w/w na p. Dzaszkieiwcza przyjdzie jeszcze czas w PL i mocno w to wierze :) PEACE
know-all2011-04-15 22:43:42
a skąd wiesz, że podejście i komunikacja szwankowały?szpiegów tam masz??
nr 12011-04-15 23:19:42
COALA :)))3 maj się wiesz, że najważniejsze to...... ptasie mleczko:)))))))taki psikus od nas:)))
pure2011-04-15 23:22:08
szkoda pana Darka, ale Grzesiek jest fantastyczny!
rewe2011-04-16 11:46:13
jak go tak szanujecie to juz nie piszcie ze sie nie nadawał bo się nadawał co udowodniło to siódme miejsce po rundzie zasadniczej, a ze potem nie szło... "gwiazdy" w naszym zespole pewnie tez nie sa bez winy...
bctlozphhfx2011-08-29 20:48:25
IZrpQ1 <a href="http://zjjjtygcnbkh.com/">zjjjtygcnbkh</a>, [url=http://pqvyjdaqbecc.com/]pqvyjdaqbecc[/url], [link=http://mdalufkzvudw.com/]mdalufkzvudw[/link], http://eqjepaklwgua.com/

Ostatnie wiadomości

Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Nie wiem, co stało się w ostatniej akcji, czy to był faul, czy o co tam chodziło – powiedział po spotkaniu Dani Dujszebajew, rozgrywający „żółto-biało-niebieskich”.
Industria Kielce po dramatycznym meczu odpadła z Ligi Mistrzów. – Uważam, że sędziowie w tej sytuacji powinni pójść z duchem gry i puścić akcję – powiedział po spotkaniu Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Mecz pełen zwrotów akcji przyszło nam oglądać podczas rewanżowego starcia Industrii Kielce z Magdeburgiem w ramach ćwierćfinału Ligi Mistrzów, którego stawką było Final4 w Kolonii. Kielczanie walczyli bardzo zaciekle doprowadzając do rzutów karnych. Tutaj lepsi okazali się gospodarze.
Ponad 600 fanów Industrii Kielce pojawiło się w Magdeburgu, aby wspierać drużynę w ćwierćfinałowym starciu Ligi Mistrzów. Kibice „żółto-biało-niebieskich” przemaszerowali przez miasto.
Przed Koroną Kielce najważniejszy miesiąc w sezonie. Czy maj okaże się szczęśliwy i „żółto-czerwoni” pozostaną w PKO BP Ekstraklasie?
Industria Kielce zgłosiła sześciu młodych zawodników do decydujących starć w Orlen Pucharze Polski. Są to wychowankowie klubu, którzy przed kilkoma tygodniami świętowali znaczący sukces.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy pojedynek z Puszczą Niepołomice 1:1. – Nie jesteśmy zadowoleni z tego meczu, ponieważ musimy walczyć o zwycięstwa – powiedział po spotkaniu Dominick Zator, obrońca „żółto-czerwonych”.
W poniedziałek nie udało się wykonać milowego kroku w stronę utrzymania. Korona Kielce zremisowała w Krakowie z Puszczą Niepołomice 1:1 i wciąż znajduje się w strefie spadkowej. Kto Waszym zdaniem zasłużył na miano najlepszego piłkarza żółto-czerwonych w tym meczu?
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. – Wszystko zależy od tego jak gramy po stracie gola, a wtedy najczęściej tracimy kontrolę nad meczem – powiedział po spotkaniu Martin Remacle, pomocnik „żółto-czerwonych”.
W 30. kolejce mecze najwyższej klasy rozgrywkowej obejrzało 144 475 osób.
Lider oraz wicelider na tarczy. Czy seria Hutnika doprowadzi krakowian do 1 ligi?
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. „Żółto-biało-niebiescy” rozegrają wówczas rewanżowy mecz 1/4 finału z SC Magdeburg.
Po 139 dniach zawodnicy Bruk-Betu Termaliki Nieciecza doczekali się kolejnego zwycięstwa w sezonie. Podbeskidzie coraz bliżej spadku do 2 ligi.
Kolejny przegrany mecz mają za sobą zawodnicy Radomiaka Radom. Na szczycie tabeli robi coraz ciaśniej.
Puszcza Niepołomice z kolejną zaliczką punktową prowadzącą do utrzymania. Klub grający ten sezon na stadionie Cracovii zremisował z Koroną 1:1, ma 33 punkty na koncie i kosztem żółto-czerwonych plasuje się nad strefą spadkową.
Korona Kielce wciąż w dramatycznym położeniu. Kielczanie zremisowali z Puszczą 1:1. Gola na wagę jednego punku zdobył Martin Remacle. Żółto-czerwoni aktualnie plasują się na 16. miejscu w tabeli. – Spodziewaliśmy się tego, co możemy zastać w Krakowie i rzeczywiście rywal postawił nam trudne warunki – mówi trener Kamil Kuzera.
W 30. kolejce PKO BP Ekstraklasy Korona Kielce zremisowała wyjazdowy mecz z Puszczą Niepołomice 1:1. Bramkę dla „żółto-czerwonych” zdobył Martin Remacle, a dla gospodarzy Roman Yakuba.
Pokaźna grupa fanów Korony Kielce po 15.00 wyruszyła spod stadionu przy ulicy Ściegiennego do Krakowa, gdzie na miejscu będą wspierać swoją drużynę podczas walki o trzy punkty. Na arenie Cracovii podopieczni Kamila Kuzery zmierzą się z Puszczą Niepołomice. Początek starcia o godzinie 19.00.
Przed Industrią Kielce rewanżowym mecz ćwierćfinału Ligi Mistrzów. Kielczanie zagrają na wyjeździe z SC Magdeburg – Najważniejsze natomiast jest serce i charakter. Uważam, że w tym meczu będzie decydowało wiele rzeczy – powiedział przed spotkaniem Artsem Karalek, obrotowy gości.
W rewanżowym meczu ćwierćfinału Ligi Mistrzów Industria Kielce zagra na wyjeździe z SC Magdeburg – Jeśli będziemy robić to samo, co robiliśmy w pierwszym pojedynku, to znów wygramy jedną bramką – powiedział przed spotkaniem Andreas Wolff, bramkarz „żółto-biało-niebieskich”.
To historyczny moment dla kieleckiego klubu. W niedzielę łupem juniorów Polonii Kielce padły dwa medale!
Już w najbliższą środę (1 maja) rozstrzygną się losy Industrii Kielce w Lidze Mistrzów. Mistrzowie Polski rozegrają wówczas rewanż 1/4 finału z SC Magdeburg. – Jeżeli zagramy kompaktowo i zespołowo jako drużyna, nieszablonowo i nieprzewidywalnie, to właśnie tą jednością możemy ich pokonać – powiedział przed spotkaniem Krzysztof Lijewski, drugi trener „żółto-biało-niebieskich”.
Podano dokładny terminarz fazy grupowej turnieju olimpijskiego szczypiornistów. W zmaganiach o medale może wziąć udział nawet ośmiu graczy Industrii Kielce.
To będzie mecz, którego stawką może być utrzymanie na najwyższym szczeblu rozgrywek! Korona Kielce gra dziś wyjazd z Puszczą Niepołomice. Czy żółto-czerwoni dźwigną ciężar gatunkowy tej rywalizacji i zdołają na stadionie Cracovii ograć beniaminka? Zapraszamy na relację tekstową NA ŻYWO!
Orlen Superliga podała dokładne terminy rozegrania meczów finałowych pomiędzy Industrią Kielce a Orlenem Wisłą Płock.
Korona Kielce wraca w tym sezonie na stadion Cracovii, by tym razem zmierzyć się z Puszczą Niepołomice. Stawka meczu jest bardzo duża, gdyż rywalizują ze sobą zespoły pretendujące do spadku z PKO BP Ekstraklasy. Gdzie można obejrzeć to spotkanie?
Bezpieczeństwo to jeden z kluczowych obszarów, na który zwracają uwagę osoby, które aktualnie poszukują pracy. Zgodnie z raportem „Kształtowanie kultury bezpieczeństwa i higieny pracy w organizacji” jest to jeden z najważniejszych czynników, który może zaważyć na tym, czy oferta zostanie uznana za atrakcyjną. Nie powinno więc dziwić, że coraz więcej przedsiębiorstw na poważnie analizuje ceny kursów KPP – byle tylko zapewnić pracownikom możliwość rozwoju w tym kierunku. Komu takie szkolenie przyd
Piłkarze Korony Kielce będą mogli liczyć na wsparcie licznej grupy „żółto-czerwonych” kibiców.
W 27. kolejce III Ligi grupy IV świętokrzyskie drużyny zanotowały różne rezultaty. Jakie?
Za nami jeden z ostatnich weekendów handballowych zmagań w niższych ligach. Tylko jeden ze świętokrzyskich zespołów mógł cieszyć się z wygranej.

Copyright © 2024 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group