Drobne zmiany w domowej koszulce. Chodzi o logo sponsora
Nowe stroje Korony Kielce przypadły do gustu większości kibiców. Znalazł się jednak jeden kłując w oczy fanów mankament. Dotyczył domowego kompletu strojów. Szybko został natomiast rozwiązany.
W niedzielę, podczas prezentacji drużyny Korony Kielce na sezon 23/24, światło dzienne ujrzały także nowe trykoty złocisto-krwistych. Pierwszy raz piłkarze kieleckiego klubu będą mieli do dyspozycji trzy zestawy (strój domowy, wyjazdowy i trzeci – jubileuszowy). Trzeba przyznać, że projektanci i wykonawcy z firmy 4F stanęli na wysokości zadania, tworząc produkt, który trafił w gusta większości fanów.
I choć zachwyty dotyczyły każdego z trzech kompletów, to najwięcej zastrzeżeń powędrowało w stronę żółto-czerwonych szat. Zdaniem kibiców miały one jedną wyraźną wadę – nomen omen niewyraźny logotyp Suzuki na froncie t-shirtów.
Klub nie pozostawił sprawy bez rozwiązania, wsłuchując się w głos ludu. Już po kilku dniach od prezentacji koszulek doszło do aktualizacji desingu. Biały kolor napisu sponsora tytularnego stadionu Korony Kielce zastąpiono czarnym.
Po wspólnych konsultacjach z naszym Głównym Sponsorem - firmą @PolskaSuzuki podjęliśmy decyzję o ������� ������ �������� ������ na koszulce domowej z białego na czarny.
— Korona Kielce (@Korona_Kielce) July 12, 2023
�1/2 pic.twitter.com/d6ylJEcGMw
"Poprawiony" wygląd motywu złocisto-krwistej części garderoby Koroniarzy trafi rzecz jasna do otwartej sprzedaży. Osoby, które już nabyły trykoty w starej wersji, będą mogły dokonać wymiany logotypu bez podatkowych opłat. Po więcej informacji należy udać się do Sklepu Kibica przy ul. Ściegiennego.
fot. Maciej Urban