Nowy sponsor nie pojawi się na strojach meczowych pierwszego zespołu
Korona Kielce ma nowego sponsora strategicznego. Jest nim jeden z największych koncernów elektrycznych w Polsce, Enea. Gdzie swoje miejsce znajdzie logotyp marki?
Nowy sponsor strategiczny będzie widoczny m.in. na strojach treningowych, w tym bluzach, w których zawodnicy pojawiają przed kamerami podczas konferencji prasowych. Logo firmy będzie również eksponowane na Suzuki Arenie.
– Nie ujawniamy kwoty wsparcia finansowego, ale jest ono znaczące. Wachlarz usług i świadczeń jest dosyć wysoki. Umowa, która ma trwać rok, musi się właściwe zmonetyzować dla Grupy Enea. Logotyp Enea będzie widoczny na strojach treningowych, bandach ledowych, telebimach, materiałach POS wokół stadionu, będzie również widoczny na telewizji klubowej czy wielu działaniach digitalowych – zdradził Prezes Łukasz Jabłoński.
Przypomnijmy, Korona Kielce i spółka skarbu państwa, jaką jest Grupa Enea nawiązały roczną współpracę, która obejmie sezony 22/23 oraz 23/24. – Co dla nas niezwykle ważne, umowa obejmie dwa sezony. Niezależnie od scenariusza, choć wierzymy tylko w ten dobry, będziemy z klubem współpracowali. Umowa nie ma obwarowań związanych z negatywnymi wynikami. Wierzymy również, że będzie w kolejnych latach kontynuowana – przyznał Artur Murawski, dyrektor departamentu sponsoringu, promocji i zarządzania marką Enea.
fot. Michał Gajos