Enea nowym sponsorem Korony Kielce!
Korona Kielce ma nowego sponsora strategicznego. To spółka skarbku państwa, Grupa Enea. Kontrakt zostatał podpisany na rok. – W pełni nie zażegnamy wszystkich problemów, ale sprawimy, że w klubie będzie dużo lepiej – przyznał prezes Korony Kielce, Łukasz Jabłoński.
– Fantastyczny dzień dla Korony Kielce. Pracuję w Koronie Kielce od listopada 2020 roku. Robię wszystko w mojej mocy, aby klub się rozwijał. Celów jest wiele, jednym z nich jest to, aby klub był podmiotem godnym zaufania. Firma Enea jest naszym nowym sponsorem. To dla nas wielkie wyróżnienie. Cieszę się, że Enea jest z nami. Cieszę się też, że jest z nami Pani Minister Anna Krupka. Mam nadzieję, że przed nami obrót w losach klubu – powiedział prezes klubu, Łukasz Jabłoński.
– Grupa Enea została sponsorem strategicznym Korony Kielce. Od lat wspieramy sport, amatorski i zawodowy. Jesteśmy związani z tym region również, dzięki elektrowni w Połańcu. Cieszę się z nawiązania tej współpracy. Wierzymy, że w dobrej energii wam nie zabraknie – dodał Artur Murawski, dyrektor departamentu sponsoringu, promocji i zarządzania marką Enea.
– Klub, któremu kibicuje zyskuje dużego sponsora, uznaną spółkę skarbu państwa. Mam nadzieję, że dzięki takiemu wsparciu Korona będzie osiągała sukcesy. Nawiązaliśmy z Panem Prezesem szerzą współpracę. Mamy plan na rozwój klubu. Dzięki przedsięwzięciom, które podejmiemy i które niedługo ogłosimy, młodzi adepci będą mogli ćwiczyć na nowocześniej infrastrukturze. Chcemy podjąć współpracę z zagranicznymi akademiami. Dzięki wspieraniu rozwoju, infrastruktury, Korona będzie mogła osiągać jeszcze większe sukcesy. Wierzymy, że to dopiero początek ważnej i dobrej współpracy – zabrała głos Anna Krupka.
Umowa z nowym sponsorem będzie obowiązywała do końca roku. Obejmie więc okres dwóch sezonów 22/23 oraz 23/24.
Enea od lat wspiera sport: zawodowy i młodzieżowy, będąc sponsorem tytularnym m.in. drużyn siatkarskich i koszykarskich oraz imprez triathlonowych, m.in. Enea Bydgoszcz Triathlon oraz Enea IRONMAN Gdynia. Edukację sportową dzieci promuje w ramach projektu Enea Akademia Sportu, wspierając Akademię Warty Poznań i Akademię Lecha Poznań. Firma jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Towarzystw Wioślarskich oraz Polskiego Związku Tenisa Stołowego. Ambasadorską marki jest Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego i wielokrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich i medalistka igrzysk paraolimpijskich.
fot. Krzysztof Kolasiński