Vive Tauron znów najlepsze w Europie
Nie tylko zawodnicy Vive Tauronu, ale i dział marketingu był w tym sezonie najlepszy w Europie - tak wynika z raportu agencji marketingu sportowego "Overtime Sport".
Agencja ta doceniła dobra działania kieleckiego klubu w ramach aktywności medialnej. Na początek wspominano o "Meczu Mistrzów", czyli pojedynku Vive Tauronu z PSG, który odbył się na początku poprzedniego sezonu w Tauron Arenie Kraków. Zjawiło się na nim przeszło 16 tysięcy kibiców. Co było rekordem klubowej piłki ręcznej w naszym kraju.
Doceniono także działania w okresie turnieju Final Four Ligi Mistrzów (kampania #endlessLIVE i "The Heart of the Champion". Autorzy tekstu podkreślają także umiejętne wykorzystanie okresu Mistrzostw Europy rozgrywany w Polsce do aktywności w mediach społecznościowych z udziałem zawodników Vive Tauron Kielce.
Kielecki klub z dobrej strony pokazał się podczas styczniowych mistrzostw Europy, które odbyły się w Polsce. Przeprowadzono kampanię "Duma. Ojczyna. Piłka Ręczna", która rozpoczęła się od publikacji spotu, który obejrzało pół miliona osób.
Cały raport można przeczytać TUTAJ.