Łomża Vive Kielce zaprezentowała nowe trykoty. To zwycięski projekt Polish Kit League
Łomża Vive Kielce zaprezentowała nowe stroje na nadchodzący sezon. Sponsorem technicznym koszulek jest ciągle duńska marka Hummel, jednak sam wzór trykotu to sprawka zwycięskiego projektu Polish Kit League, który głosem większości kibiców oraz pracowników klubu pokonał jedenastu konkurentów.
Vigo, pod takim pseudonimem kryje się zwycięski projektant, który królował wśród wszystkich zaangażowanych w głosowanie. Nowa koszulka mistrza Polski przypadła do gustu kibicom, zawodnikom, dziennikarzom, jak i pracownikom klubu, znajdując się w każdej z czterech wyszczególnionych grup na pierwszym miejscu selekcji.
Sam wykonawca tak opisuje swój koncept. - Prosty wzór stworzony z belki litery „K”. Ma nawiązywać do iskier wznoszących się przez wiatr. Złote elementy odnoszą się do mistrzów Polski. W kołnierzu umieszone są zdobyte przez klub trofea. Niebieska część jest podziałem jaki znajduje się w herbie i ma symbolizować wiatr.
Polish Kit League to funkcjonująca od roku i zdobywająca coraz większą popularność w mediach społecznościowych liga projektantów strojów. Dotychczas piłkarskich - Łomża Vive Kielce była pierwszym klubem piłki ręcznej, który wziął udział w zabawie.
Graficy rywalizują ze sobą o tytuł najlepszego na zasadzie "każdy z każdym", a ich dzieła w każdej kolejce trafiają pod ocenę społeczności. Za zwycięstwo zdobywają punkty, które potem sumowane są do tabeli. Aby nie sugerować się nazwiskami projektantów przy ich koszulkach, zostają oni ukryci pod nazwami miast. Na koniec sezonu ujawniają się.
fot. Twitter/ Łomża Vive Kielce