Frekwencja po trzeciej kolejce PKO BP Ekstraklasy
116 586 osób obejrzało z wysokości trybun mecze 3. kolejki PKO BP Ekstraklasy. Na tę sumę składa się mniejsza niż zwykle liczba pojedynków.
Osiem z dziewięciu zaplanowanych potyczek rozegrano w ostatni weekend. Wszystko za sprawą przełożenia meczu Śląska Wrocław z Radomiakiem Radom z powodu występów ekipy z Dolnego Śląska w eliminacjach europejskich pucharów.
Jedynymi meczami z liczbą fanów mniejsza niż dziesięć tysięcy były pojedynki KGHM Zagłębia Lubin z Puszczą Niepołomice (3 876 kibiców) oraz GKS-u Katowice przeciwko Rakowowi Częstochowa (6 780).
14 562 widzów zasiadło na Arenie Lublin, gdzie miejscowy Motor podejmował Koronę Kielce. Spotkanie zakończyło się remisem 1:1, ale to kolejny sold out w stolicy Lubelszczyzny, gdyż miał on miejsce również w pierwszej rywalizacji z Rakowem Częstochowa. Najwięcej kibiców obejrzało natomiast spotkania Lecha Poznań z Lechią Gdańsk (20 383) i Legii Warszawa przeciwko Piastowi Gliwice (24 633).
Frekwencja na meczach 3. kolejki PKO BP Ekstraklasy:
KGHM Zagłębie Lubin – Puszcza Niepołomice 3 876
Górnik Zabrze – Pogoń Szczecin 18 700
GKS Katowice – Raków Częstochowa 6 780
Jagiellonia Białystok – Stal Mielec 15 719
Lech Poznań – Lechia Gdańsk 20 383
Motor Lublin – Korona Kielce 14 562
Legia Warszawa – Piast Gliwice 24 633
Cracovia – Widzew Łódź 11 933
Śląsk Wrocław – Radomiak Radom (przełożony)
Fot. Grzegorz Ksel