Hit czy kit? I edycja "Korona to Ty" okraszona 127 sprzedanymi cegiełkami
Zakończyła się I edycja projektu "Korona to Ty". Celem akcji była zbiórka środków na koszty transportu związanych z funkcjonowaniem akademii klubu podczas rundy wiosennej.
Łącznie udało się sprzedać 127 cegiełek, w tym 12 złotych, 30 srebrnych oraz 85 brązowych, które w całości przełożyły się na zysk 16 250 złotych. Kwota i liczba ów cegiełek nie powala, choć z drugiej strony zebrana suma pozwoli w całości pokryć wydatki klubu na transport drużyny CLJ do lat 15.
Akcje z pewnością należy pochwalić, a jej pierwszą edycję potraktować jak sondę czy przedmiot do przetarcia szlaków. Szczegółów odnośnie do o kolejnych etapach i celach "Korony to TY" jeszcze nie ma. Są z kolei wstępne informacje zapowiadanego spotkania dla wspierających z prezesem Łukaszem Jabłońskim.
Pierwsze z nich, w formie stacjonarnej, odbędzie w środę 29 marca o godz. 19:00, natomiast to w formie on-line zostanie zorganizowane dzień później o tej samej porze.
fot. Krzysztof Kolasiński