Nowa akcja klubu: "Korona to TY". Falstart i szybka refleksja
Korona Kielce wprowadza nową akcję lojalnościową. "Korona to TY" jest inicjatywą, która ma zacieśnić więzi między kibicami a klubem. Sympatycy poprzez zakup symbolicznych cegiełek mogą usprawnić funkcjonowanie żółto-czerwonych na różnych płaszczyznach.
Jak informuje na swojej stornie internetowej klub: "Środki pozyskane w ten sposób zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów funkcjonowania Klubu, na które składają się wydatki związane z pierwszą drużyną, drużyną rezerw oraz Akademią Korona".
Do dyspozycji kibiców będą trzy rodzaje cegiełek w różnych kategoriach cenowych:
Cegiełka brązowa - 50 zł
Cegiełka srebrna - 200 zł
Cegiełka złota - 500 zł
Ich zakup możliwy jest On-line, a od 16 lutego również stacjonarnie w Sklepie Kibica Korony Kielce przy ul. Ściegiennego 8.
I edycja (od 13.02 do 13.03) będzie poświęcona pokryciu kosztów transportu zawodników Akademii Korona w rundzie wiosennej. Co więcej, Korona zobowiązuje się do kwartalnego rozliczenia akcji tj. udostępnienia informacji na temat kwoty zebranych środków i sposobu ich wykorzystania.
Taki format wsparcia nie wszystkim przypadł do gustu. Kibice, wzorując się na schematach wypracowanych przez inne klubu, oczekiwaliby pewnej formy wynagrodzenia włożonego zaangażowania w pomoc klubowi. Refleksja ze strony przedstawicieli żółto-czerwonych przyszła błyskawicznie. Bowiem jak poinformował podczas audycji Radia eM Cały Ten Sport prezes klubu Łukasz Jabłoński, osoby, które zdecydują się na zakup cegiełki, będą mogły brać udział w comiesięcznych prezentacjach prowadzonych przez sternika kielczan. "Będę przedstawiał aktualną sytuację klubu oraz informacje, które nie są znane wszystkim dookoła. To będzie taki bonus", zdradził podczas poniedziałkowego programu.
������ �� ��! �❤️
— Korona Kielce (@Korona_Kielce) February 13, 2023
Cieszymy się, że zawsze jesteście z nami i że możemy na Was liczyć. Chcąc zapewnić naszym kibicom poczucie realnego wpływu na dalszy rozwój Korony, postanowiliśmy uruchomić nowy projekt �
Więcej � https://t.co/5qhCs71g8i pic.twitter.com/BM1YHXzC9Y
fot. Maciej Urban