Korona Kielce pozyska nowego sponsora. Nazwa firmy ma trafić na koszulki
- Skupiam się na poszukiwaniu sponsorów, którzy zagwarauntują podniesienie przychodów w spółce. Wierzę, że nie będzie potrzeby kolejnego dofinansowania spółki - mówił niedawno Łukasz Jabłoński, nowy prezes Korony Kielce. I wygląda na to, że od słów do czynów niedaleka droga. Na dniach Korona Kielce ma pozyskać nowego sponsora.
W Kielcach zmiany towarzyszą nie tylko płaszczyźnie sportowej, ale także marketingu, administracji i innych. Ze wsparciem Suzuki żółto-czerwoni budują klub na nowo. Dotychczas, kiedy klubowa kasa świeciła pustkami, klub wyciągał ręce do miasta po dokapitalizowanie. Pożyczek udzielali też niemieccy właściciele. Teraz, z nowymi ludźmi na pokładzie, klub obiera właściwą strategię.
Pozyskanie nowego sponsora usprawni problemy z płynnością finansową spółki, a także znacznie ograniczy uzależnienie finansowe klubu od miasta. Dzięki jego wsparciu Korona nie będzie potrzebowała już kolejnego dokapitalizowania. Według prognoz strata finansowa na koniec obecnego sezonu ma wynieść 1 mln 800 tys. złotych.
- Chcemy wprowadzić inną kulturę funkcjonowania klubu od strony finansowej. Istotny będzie nowy sponsor. Rozmowy są zaawansowane - mówił niedawno w programie "Wrzutka" Radia eM Kielce Łukasz Jabłoński, prezes Korony.
Nazwa i logo nowego sponsora ma znaleźć się także na koszulkach żółto-czerwonych. Widnieją na nich już Suzuki oraz Lewiatan, które latem przedłużyły współpracę z kieleckim klubem.
fot: Grzegorz Ksel
Wasze komentarze
Fachowcy zastąpili nieudaczników.
Takie tematy lubią ciszę.
Jak się wysypie to będzie wasza wina. Jesteście kibicami Korony więc dla jej dobra nie piszcie na ten temat. To nie jest jakiś transfer tylko poważna umowa sponsorska.
To jednak nie NASZ DZIENNIK czy Gazeta Polska!!!
Tak jak się spodziewałem gostki z rynku komercyjnego będą wiedzieć o co chodzi w poszukiwaniu przychodów.
Tędy droga...jest sianko jest granko.
PS.
cały czas liczę na sponsora Austrii Wiedeń, na kogoś z grupy Synthos,Cersanit,Opoczno,Barlinek, Komfort....lata lecą a jesionka modrzewiowa nie ma kieszeni...
ale czad !!!
nieeee Nowym sponsorem jest Covid 19 !
SZCZYT MARZEŃ
A od wiosny zamiast trykotow....komże!
Jakoś gimbaze z młyna trzeba zachęcić do SEMINARIUM!