Kolejne zmiany w Koronie Kielce. Jest nowa dyrektor marketingu i komunikacji

18-01-2021 20:05,
Mateusz Kaleta

Kolejne zmiany w strukturach Korony Kielce. Klub ma nową dyrektor marketingu i komunikacji. Została nią Daria Wollenberg, która ostatnio pracowała w Rakowie Częstochowa.

29-letnia gdańszczanka połączy zatem dwie funkcje w klubie - rzecznika prasowego oraz dyrektora marketingu. Zastąpi na tych pozycjach odchodzących z Korony Macieja Sierpnia oraz Katarzynę Dudek.

Korona Kielce jest dla Darii Wolenberg już czwartym klubem piłkarskim w Polsce. Od 2015 do 2018 roku związana była z Lechią Gdańsk w roli specjalisty ds. PR i CSR, następnie pracowała w Zagłębiu Lubin piastując stanowisko starszego specjalisty ds. marketingu i PR. Przez ostatnie dwa lata pracowała w Rakowie Częstochowa na stanowisku rzecznika prasowego (od maja 2019 do kwietnia 2020 pełniła także obowiązki dyrektora działu). 

- Miałam w ostatnim czasie kilka propozycji z innych klubów, ale ta z Kielc była dla mnie najciekawsza pod kątem dalszego rozwoju osobistego. Korona to Klub, który nadal obraca się w ekstraklasowych realiach. Głęboko wierzę w to, że zmiany, które zachodzą w żółto-czerwonej ekipie poprowadzą nas do szybkiego powrotu na najwyższy szczebel rozgrywkowy w Polsce. Jestem ambitna i nie boję się wyzwań. Liczę, że moje doświadczenie pomoże w tym, by Kielce na dobre wróciły do komunikacyjno-marketingowej czołówki w Polsce. Pora na nowe otwarcie - powiedziała nowa dyrektor marketingu i komunikacji, cytowana przez oficjalną stronę klubu.

fot: Korona Kielce

Wasze komentarze

Marian2021-01-18 20:16:35
Daria, witaj w Kielcach! Jeśli będą wyniki sportowe, to będziesz mieć łatwiejsze zadanie. Jeśli drużyna nie zacznie grać, to położy wam cały marketing. Powodzenia!
Znam rynek więc wątpię2021-01-18 20:19:30
Zamienili panią Kasię od śniadań na panią Darię.
Jakoś nie wieżę w sukces takich pipek.
Jeszcze rzecznikiem ale dyrektorem marketingu to już nie.
Na stanowisku dyrektora marketingu to trzeba robić kasę dla klubu ze sprzedaży marki, miejsc reklamowych, nazwy drużyny-sponsora tytularnego, nazwy stadionu itd.
Czy taka 29-latka jest w stanie sprzedać nazwę tak jak Vive s(cash)owało Łomżę?
Nie słyszałem o sukcesie marketingowym ani w Lechii, ani w Zagłębiu, ani w Rakowie.
Ale ani słowa2021-01-18 20:43:04
O tym że pani śniadaniowa Kasia wyrzucona.to jak to? Dwie dyrektorki mamy
Galu2021-01-18 20:43:40
@Znam rynek więc wątpię
Bardzo krzywdząca opinia na zasadzie "oceniam książkę po okładce", wiem najlepiej ale nie proponuję żadnego innego rozwiązania. Taki typ określany w ramach zespołu "konstruktywny krytyk" tylko w tym przypadku konstruktywny zabrakło. Dać szansę, niech młodzi i ambitni podkopują ten skostniały szowinistyczny układ jakim jest polska piłka nożna.
Errata2021-01-18 20:49:24
Pani Kasia Śniadania zwolniona
tvn2021-01-18 21:01:09
Kolejna decyzja Bartoszka
aa2021-01-18 21:06:41
widać że bida :( zmiana nie jakościowa a oszczędnościowa
Nazwa użytkownika2021-01-18 21:13:05
Nawet ładna... tyle mogę o niej powiedzieć w tym momencie :)
@tvn2021-01-18 21:14:51
Nie sądzę żeby Bartoszek miał kompetencje zwalniać dyrektorów. Raczej Jabłoński albo Gierada, albo Dulnik. Chyba że o Sierpniu piszesz
Ehh2021-01-18 21:25:39
Znaffcy. Pracuje z super babka dyr. ds marketingu która kosi facetów wiedza i efektami przede wszystkim. Po wynikach ją poznamy. I tyle.
Janek2021-01-18 21:30:31
Życzę powodzenia, ale nie wiem sam :-)
Zastanawiałem się, czy jak Vive tak sobie radzi w Kielcach, w kraju, Europie to nie moglibyśmy od nich wziąć takiej osoby? Chyba nawet przy 1 lidze jesteśmy większym klubem i potencjałem.
Judasz2021-01-18 22:09:31
29 lat i dyrektor marketingu. Chyba trzeba jej literaturę do przeczytania podać. Tylko mi nie mówcie, że na studiach się nauczyła.
Judaszu przedszkolaku2021-01-19 01:17:16
milcz.
specjalistka..2021-01-19 03:30:05
29 lat i w czwartym klubie, a jeszcze jakieś szkoły trzeba było skończyć.
Czytam dokładnie w Lechii na stanowisku specjalisty, w Lubinie starszego specjalisty toż to szeregowe stanowiska. W Rakowie niby dyrektor, ale w Częstochowie to nie ma stadionu więc nie ma reklamy,a zresztą tam prezes jest Alfą i Omegą i on załatwia kasę.
Czyszczenie2021-01-19 06:30:25
Złogi po Lubawskich i Niemcach do wymiany!
ONI to dopiero mieli sukcesy! Oj mieli!
Reklama meczu na autobusach MPK to potrafiła jeszcze 2 tygodnie po nim, jeździć!
Że o śniadaniach nie wspomnę bo efekt ich mizerny!
Hihi2021-01-19 06:55:39
Ktoś tu miesza i to mocno czyzby nowy właściciel .
@Janek2021-01-19 08:26:16
To byś musiał wziąć samego Bertusa Servaasa, który od początku to prowadził a potem tak rozpędził, że teraz to już właściwie samo jedzie.
Cyrk Korona2021-01-19 09:50:31
Nowa mietła i nowe porządki.
Alf2021-01-19 10:09:09
Ciekawe, że Raków bierze to co dobre. czyli piłkarzy, a pozbywa się rzekomo dobrej Dyrektor? Raków to prywatny biznes i nie pozbyłby się perspektywicznego fachowca. Sami znawcy piłki - Wenta, Gierada, Jabłoński - w czasie pandemii takie ruchy to dramat!
Cirkus korona2021-01-19 11:57:55
Jakaś młoda i niedouczona siksa.
Medalik2021-01-19 13:18:32
Podobno właściciel Rakowa ma kupic 52procent akcji Korony.
Owca2021-01-19 13:58:02
Judasz i Janek to jeden i ten sam gamoń
Dla Nowej Pani!2021-01-19 15:34:28
Starałem się o reklamę na banerach.
Cena jaką mi podali na ...śniadaniu o mało nie spowodowała sraczki!
Polecam TEMAT DO PRZEMYŚLEŃ!
Może więcej reklam w NIŻSZEJ cenie i przywiązanie lokalnego biznesu niż BUSKOWIANKA! Bo po tych zmianach WEL raczej się reklamować nie będzie!
ja2021-01-19 17:50:27
co ta pani ma do powiedzenia na temat drugiej druzyny

Dodaj komentarz

Copyright © 2021 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group