Oficjalnie: Suzuki podpisało nową umowę na sponsoring Korony Kielce

21-11-2020 10:48,
Mateusz Kaleta

Suzuki Motor Poland, główny sponsor Korony Kielce, zawrał z klubem nową umowę na sponsorowanie klubu piłkarskiego. To przedłużenie współpracy, która trwa nieprzerwanie od 2018 roku.

Główny sponsor Korony jest z klubem od stycznia 2018. Wtedy Suzuki Motor Polanad stało się partnerem motoryzacyjnym klubu, dostarczając flotę samochodów. Już wtedy obie strony zapewniały, że celem jest wieloletnia i długofalowa współpraca. Od jesieni 2018 japoński koncern stał się głównym sponsorem Korony, wszedł także w nazwę stadionu. Po przejęciu klubu przez miasto w listopadzie 2020 prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik stał się Przewodniczącym Rady Nadzorczej Korona S.A, mając ważny głos w decyzjach podejmowanych w kieleckim klubie. Funkcję tę pełni społecznie.

Teraz współpraca japońskiego koncernu motoryzacyjnego i klubu piłkarskiego została oficjalnie przedłużona. Poprzednia wygasła wraz z końcem sezonu 2019/20, w którym Korona spadła z PKO Ekstraklasy. Mimo to Suzuki pozostało przy Koronie w trudnych chwilach. Przyspieszyło m. in. wypłatę transzy w trudnej sytuacji finansowej klubu. Nowa umowa na sponsoring została zawrata 19 listopada 2020 roku. 

W ramach umowy logo Suzuki będzie niezmiennie widoczne w centralnym miejscu na koszulkach oraz w najważniejszych miejscach reklamowych na stadionie. 

Od początku sezonu funkcjonuje już umowa dotycząca praw do nazwy stadionu Suzuki Arena. - Suzuki przekazuje środki na rzecz klubu Korona Kielce na podstawie dwóch niezależnych umów o współpracy - informuje japoński koncern motoryzacyjny.

Pod koniec sierpnia nową umowę sponsorską z Koroną Kielce podpisał też drugi z dużych sponsorów klubu - firma Lewiatan.

fot: materiały prasowe Suzuki Motor Poland

Wasze komentarze

Do Redakcji2020-11-21 13:16:42
Do kiedy zawarto nową umowę?
19742020-11-21 15:23:10
Można działać jak Pan Dulnik, można jak pan Suchański. Prośba do Wszystkich nas, którym choć trochę sprawa Korony są w serduchu zachowujmy się jak ten pierwszy.
Wiecie co?2020-11-21 19:14:30
Patrząc na to wszystko, to mamy szczęście. Że jest taki p. Dulnik, Suzuki i Lewiatan. Dziękuję.
Sponsor tytularny koniecznie2020-11-22 01:59:08
Jakaś Łomża by się przydała, ale najpierw muszą odbudować wizerunek medialny który runął za sprawą geniuszu Królika.
Co parę lat tragedia marketingowa, najpierw za Kolportera afera,degradacja , a teraz Królik z Hunami nas zniszczyli wizerunkowo, finansowo i sportowo.

Dodaj komentarz

Projekt i wykonanie: CK Media Group