Delegacja Korony wyrusza do Dubaju wraz z przedstawicielami Suzuki. Ma zachęcać do promocji poprzez sport
Korona Kielce i Suzuki Motor Poland dają kolejny istotny sygnał swojej współpracy. W najbliższych dniach delegacja kieleckiego klubu, złożona z prezesa Krzysztofa Zająca i dyrektor do spraw marketingu, Katarzyny Dudek, poleci do Dubaju, gdzie obecni będą lokalni dealerzy marki Suzuki z całej Polski, ale także i innych krajów. Przedstawiciele ekipy ze Ściegiennego będą mogli zaprezentować korzyści, jakie płyną z reklamy poprzez sport.
Japońskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją samochodów, od początku obecnego sezonu jest głównym sponsorem Korony Kielce. Jego logo znajduje się w centralnych miejscach koszulek meczowych piłkarzy, a od 1 listopada kielecki stadion nosi nazwę Suzuki Arena. Teraz współpraca zacieśnia się jeszcze bardziej.
REKLAMA
Suzuki, jako przedsiębiorstwo globalne, na każde kraje ma poszczególną strategię. W Polsce jest to akurat promocja poprzez sport, a doskonały tego przykład stanowi współpraca z Koroną Kielce. Przedstawiciele kieleckiego klubu będą mogli zatem opowiedzieć osobom reprezentującym markę aut w wielu miejscach świata, jakie korzyści wynikają z tego typu wspólnych działań i co można przez nie osiągnąć.
Prezes klubu i dyrektor marketingu wyruszą do Zjednoczonych Emiratów Arabskich w niedzielę i będą przebywali tam przez kilka dni.
Wasze komentarze
Z tą kadrą, którą obecnie mamy jest realna szansa na zajęcie miejsca w pierwszej czwórce w lidze..tylko czy zarząd i prezes tego chcą i czy znów po awansie do grupy mistrzowskiej jednak \'wyluzują\'?...
Taka doroczna popijawa we własnym gronie jak co roku przed Świętami, ponieważ musi być trochę treści merytorycznej to podsumują sprzedaż za rok bieżący, przedstawią nowości i strategię na rok następny i pokażą strategię marketingową marki. I w tym ostatnim punkcie potrzebni są przedstawiciele Korony, będzie miło i sympatycznie, wszyscy zadowoleni.
Uwaga tam nie będzie żadnych szejków ani dubajskiego biznesu, na to proszę nie liczyć ale zacieśnianie współpracy jest ok. Dzięki Prezesie Dwurnik nasz ziomalu.
ewentualnine
daj zabieram ide....
Ps.
A ile by kosztowało miano sponsora tytularnego
Suzuki Korona Kielce np?
Czy kibice by tę nazwę zaakceptowali?
Jak Korona zagra w pucharach to piekło zamarznie