Korona w social mediach na tle ligowych rywali [ZESTAWIENIE]
Wraz z rozwojem Internetu, rozgrywki ligowe na najwyższym poziomie w każdym kraju to już nie tylko walka na boisku. Sporo dzieje się także w klubowych social mediach – to one są kanałem, za pomocą którego kibice otrzymują ekskluzywne materiały i gdzie często można wymieniać „uprzejmości” ku uciesze obserwujących. Jak w tym aspekcie odnajduje się Korona Kielce?
Sprawdziliśmy, ile osób obserwuje poszczególne social media klubów LOTTO Ekstraklasy. Pod uwagę wzięliśmy trzy najpopularniejsze – Facebooka, Twittera oraz Instagrama.
Jak się okazuje, profile Żółto-czerwonych nie należą co prawda do czołówki, ale widać także ich przewagę nad najsłabszymi w tym gronie.
Ilość obserwujących została nieznacznie zaokrąglona (maksymalnie o 450). Zachęcamy do zapoznania się z zestawieniem.
FACEBOOK:
1. Legia Warszawa – 960 tysięcy
2. Lech Poznań – 659 tysięcy
3. Wisła Kraków – 291 tysięcy
4. Śląsk Wrocław – 235 tysięcy
5. Lechia Gdańsk – 166 tysięcy
6. Pogoń Szczecin – 156 tysięcy
7. Ruch Chorzów – 125 tysięcy
8. Jagiellonia Białystok – 104 tysiące
9. Cracovia – 101 tysięcy
10. Korona Kielce – 100 tysięcy
11. Arka Gdynia – 91 tysięcy
12. Zagłębie Lubin – 41 tysięcy
13. Bruk-Bet Termalica Nieciecza – 31 tysięcy
14. Wisła Płock – 26 tysięcy
15. Piast Gliwice – 25 tysięcy
16. Górnik Łęczna – 19 tysięcy
TWITTER:
1. Legia Warszawa – 159 tys.
2. Lech Poznań – 76,8 tys.
3. Wisła Kraków – 16,2 tys.
4. Lechia Gdańsk – 15,6 tys.
5. Śląsk Wrocław – 14,9 tys.
6. Pogoń Szczecin – 12,5 tys.
7. Cracovia – 12,2 tys.
8. Jagiellonia Białystok – 10,4 tys.
9. Ruch Chorzów – 10,1 tys.
10. Korona Kielce – 9200
11. Piast Gliwice – 7700
12. Arka Gdynia – 6600
13. Zagłębie Lubin – 6300
14. Górnik Łęczna – 5800
15. Bruk-Bet Termalica Nieciecza – 3200
16. Wisła Płock – 2150
INSTAGRAM:
1. Legia Warszawa – 94,2 tys.
2. Lech Poznań – 33,4 tys.
3. Lechia Gdańsk – 20,1 tys.
4. Wisła Kraków – 19,2 tys.
5. Pogoń Szczecin – 13,5 tys.
6. Arka Gdynia – 12,8 tys.
7. Jagiellonia Białystok – 10,6 tys.
8. Cracovia – 10,4 tys.
9. Śląsk Wrocław - 6900
10. Korona Kielce – 6200
11. Ruch Chorzów – 4300
12. Piast Gliwice – 4150
13. Zagłębie Lubin – 3100
14. Wisła Płock – 300
15. Górnik Łęczna – 900
16. Bruk-Bet Termalica Nieciecza – brak oficjalnego konta
fot. fot. Paula Duda
Wasze komentarze
Naturalnie dałoby radę to zmienić. Zatrudnić więcej osób, ale lepiej zasłaniać się brakiem kasy niż zredukowaniem niektórym i tak wysokich pensji, aby zatrudnić parę osób do szeroko rozumianego biura prasowego i marketingowego.
Swego czasu widziałem hordę chłopaków na sektorze prasowym, co byli... na praktykach, czyli w gruncie rzeczy wyzysku i gdzie są teraz?