800 tysięcy złotych na promocję Kielc poprzez sport. Kolejna umowa miasta z Koroną

07-11-2015 16:50,
Redakcja

Kolejne pieniądze z budżetu miasta trafiły do kasy klubu Korona Kielce. To wszystko za sprawą umowy reklamowej dotyczącej akcji promocyjnej „Kielce – miasto sportu”. Opiewa ona na kwotę 800 tysięcy złotych. Te pieniądze miały trafić na konto klubu we wrześniu tego roku.

Promocja dotyczy fazy zasadniczej sezonu 2015/16 polskiej Ekstraklasy. Korona została zobowiązana do spełnienia szeregu warunków:

1. używanie nazwy własnej miasta Kielce w oficjalnej nazwie drużyny

2. umieszczenie herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej

3. umieszczenia znaku graficznego, herbu miasta Kielce na autobusie klubowym podróżującym po Polsce z drużyną Korony

4. produkcja i umieszczenie elektronicznego baneru reklamowego na oficjalnej stronie klubu

5. umieszczenie w wydawanych "Programach meczowych" informacji promocyjnych na temat Miasta Kielce

6. Kolportaż "Programów meczowych" w strefach VIP, w lożach biznesowych oraz na wszystkich sektorach włącznie z sektorem dla gości drużyny przyjezdnej

7. produkcja promocyjnego spotu video oraz jego emisja na bandach ledowych w trakcie spotkań meczowych na Kolporter Arenie

8. umieszczenie i produkcja baneru reklamowego o wymiarach 15m x 1m na zewnątrz Kolporter Areny w miejscu doskonale widocznym od ul. Ściegiennego

9. zaprojektowanie oraz wydruk promocyjnych ulotek w ilości 10 tys. sztuk. Kolportaż na meczach Korony na Kolporter Arenie

10. produkcja promocyjnego baneru wielkoformatowego o wymiarach 10m x 12m wraz ze stalżem i montażem na Kolporter Arenie za bramką

11. produkcja stu białych koszulek bawełnianych z herbem Miasta Kielce oraz eksponowanie ich przez piłkarzy na rozgrzewkach przed wszystkimi meczami w ramach rozgrywek Ekstraklasy

12. produkcja spotu video i jego emisja na telebimie umiejscowionym na zewnątrz Kolporter Areny

13. produkcja spotu audio i jego emisja na Koporter Arenie – cztery raz podczas jednego spotkania

14. przekazywanie informacji słowno-promocyjnych przez spikera na meczach na Kolporter Arenie

15. produkcja promocyjnego filmu reklamowego nie krótszego niż 2 min. oraz aktywna promocja poprzez kanały social media

16. kreowanie w mediach pozytywnego wizerunku Kielce jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju, upowszechniania sportu i rekreacji – w trakcie wywiadów, konferencji prasowych, telewizyjnych itp. w tym również poprzez udział zawodników Korona Kielce w spotkaniach przed i pomeczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych

Umowa została zawarta na okres ponad trzech miesięcy – od 9 września do 19 grudnia 2015 r., czyli do ostatniej kolejki Ekstraklasy rozgrywanej w tym roku kalendarzowym.

Umowa została podpisana między Gminą Kielce a Spółką Akcyjną Korona Kielce. Wykonawca działań promocyjnych został wybrany w trybie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, ustawy z dn. 29.01.2004 r. „Prawo zamówień publicznych”, /Dz.U. z 2013 r. ze zmianami/.

Umowa została opublikowana w internecie przez Świętokrzyskie Regionalne Centrum Analiz i Studiów Strategicznych po uprzednim złożeniu wniosku do Urzędu Miasta o udostępnienie informacji publicznej. Te dane zostały przekazane w piątek.

Link do oryginalnej umowy:

http://przeklej.org/file/YKhGaw/pismo.pdf

Wasze komentarze

Mario Bros2015-11-07 17:15:19
Brak mi słów. FOLWARK! PRYWATNY FOLWARK pana Prezydenta. Jak to się łatwo wydaje publiczne pieniądze. Zero refleksji.
Idolem Pana Prezydenta jest Marszałek Józef Piłsudski. Życzyłbym, żeby w końcu wziął sobie do serca jego słowa: "Wam kury szczać prowadzać, a nie politykę robić".
kibic2015-11-07 17:26:55
o zgrozo ! ale pralnia
Luker2015-11-07 17:49:59
Wow. Przekręt przekrętów. Off-top. Podbeskidzie rozbiło Termalikę. Porażka Korony z Termaliką to istny pokaz frajerstwa ala BROSZ. Ja też tak mogę. Dostanę też 800tyśPLN?
cukier2015-11-07 18:36:18
to super bo babka z działu finansowego w koronie zarabai prawie 10 tyś na pół etatu. A jak pózniej pytają w sądzie kto ma dostep do tokena do przelewów i czy siostra Lubawskiego miała to każdy pali głupa
Anonim2015-11-07 19:14:12
Naprawdę? 800 tysięcy? Za te pieniądze mieliby promocje w KAŻDYM klubie sportowym w tym miescie (oczywiście oprócz Korony). No ale przecież koryto trzeba zapełnić bo świnki już zezarly to co dostały ostatnio...
Kielczanin2015-11-07 19:36:14
Dużo? Wolne żarty :) 800 tysięcy złotych za CAŁOROCZNĄ promocję w mediach ogólnopolskich to niewiele. Taka kasa starczyłaby raptem na kilka 30 sekundowych reklam w TV i na tym koniec. Dzięki Koronie i piłkarzom ręcznym stolica województwa świętokrzyskiego ma stałe miejsce w mediach. Mecze kieleckich klubów co tydzień ogląda kilkaset tysięcy ludzi.
serial ranczo2015-11-07 19:48:46
gościu co ty pierdzielisz? jaką całoroczną? DWUMIESIECZNĄ!!! naucz się czytać ze zrozumieniem
Miki2015-11-07 19:49:02
Klub promuje miasto na arenie krajowej przez wiele miesięcy w roku więc miasto powinno odpowiednio wesprzeć klub. Przypomnę, że Platforma Obywatelska wydała z publicznych pieniędzy 7 mln zł na JEDEN spot wyborczy. Reklama kosztuje... 800 tysięcy zł to niewiele.
Szok & show2015-11-07 20:30:11
Dajcie mi 400000 PLN, a ja zrobię dokładnie to samo.
miki +2015-11-07 21:20:32
dziekuję redaktorom za cenzure, bardzo dziekuję.
19682015-11-07 21:21:35
Od nowego roku miasto Kielce podnosi podatek od nieruchomości.Łatwo wydawać unijne i zabierać mieszkańcom.Banda nieudaczników!!!
Darek2015-11-07 21:28:54
Nasi Radni Kielc jak Wam nie wstyd Lubawski i spółka plują Wam w twarz A Wy wycieracie się tylko jak gdyby nic się nie stało ,przyjrzyjcie na oczy wyborcy w przyszłości Wam tego nie zapomną ,kant z pieniędzmi na odległość 800 000 zł przeszło poza Wami ,wstydźcie sie ?...
19682015-11-07 23:24:12
Lekko się wydaje nie swoje.Wąsate buce.
Adam2015-11-08 07:44:30
A od nowego roku KAŻDY!!! z nas zapłaci wyższy o 20 % podatek od nieruchomości!
No chyba,że mieszka pod mostem!
I stąd się bierze kasa na takie wydatki!
Kayzer soze2015-11-08 08:30:09
A to ja pytam ile Vive dostaje za promocję Świętokrzyskiego od urzędu wojewódzkiego i dlaczego nikomu to nie przeszkadza?
koroniarz2015-11-08 10:42:56
Radni -jak wam nie wstyd ?
widz2015-11-08 11:08:06
Jest koniec roku , niedługo święta, kasa na premie też jest . Teraz zobaczymy jak paprocki odwdzięczy się wąchalowi. Czekam na kit o Romie
miki2015-11-08 11:29:03
Przestańcie już skamleć , Korona to dobro Kielc i regionu , a że zarządzają nią ludzie którzy powinni prowadzać kury szczać to druga sprawa .Tyle lamentu o osiemset tysięcy , ale że na wiaty przystankowe utopiono duże miliony to nikt nic nie mówi .Tam dopiero było marnotrawstwo miejskich pieniędzy .Każdy kto buduje lub budował dom doskonale wie ze za 400 tys.można postawić nie byle jaką chatę , dziękuję i jeszcze raz proszę o wyrozumiałość względem naszej Koronki bo to naprawdę wizytówka , nie zmieniajmy materiału tylko krawca .
krym2015-11-08 14:03:43
Oj, naprawde zle ten krawiec szyje, nie na miare faktycznych potrzeb.Prawda oczywista ze te dotacje denerwuja ludzi ktorzy sa malo zorjetowani o wydatkach finansowych z budzetu miasta na inne kluby.Nalezy im to wybaczyc.Ale tego ze do dzis pan wasaty nie zalatwil sprzedazy koronki tego nie mozna wybaczyc.Tyko klamstwa,obiecanki i manipulowanie nami - kibicami.
polecam2015-11-08 14:14:58
Centralne Biuro Antykorupcyjne
cba.gov.pl/
Centralne Biuro Antykorupcyjne to służba specjalna powołana do zwalczania korupcji w życiu publicznym i gospodarczym, w szczególności w instytucjach ...
Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa
22 437 22 22

Projekt i wykonanie: CK Media Group