800 tysięcy złotych na promocję Kielc poprzez sport. Kolejna umowa miasta z Koroną
Kolejne pieniądze z budżetu miasta trafiły do kasy klubu Korona Kielce. To wszystko za sprawą umowy reklamowej dotyczącej akcji promocyjnej „Kielce – miasto sportu”. Opiewa ona na kwotę 800 tysięcy złotych. Te pieniądze miały trafić na konto klubu we wrześniu tego roku.
Promocja dotyczy fazy zasadniczej sezonu 2015/16 polskiej Ekstraklasy. Korona została zobowiązana do spełnienia szeregu warunków:
1. używanie nazwy własnej miasta Kielce w oficjalnej nazwie drużyny
2. umieszczenie herbu miasta Kielce na oficjalnej stronie internetowej
3. umieszczenia znaku graficznego, herbu miasta Kielce na autobusie klubowym podróżującym po Polsce z drużyną Korony
4. produkcja i umieszczenie elektronicznego baneru reklamowego na oficjalnej stronie klubu
5. umieszczenie w wydawanych "Programach meczowych" informacji promocyjnych na temat Miasta Kielce
6. Kolportaż "Programów meczowych" w strefach VIP, w lożach biznesowych oraz na wszystkich sektorach włącznie z sektorem dla gości drużyny przyjezdnej
7. produkcja promocyjnego spotu video oraz jego emisja na bandach ledowych w trakcie spotkań meczowych na Kolporter Arenie
8. umieszczenie i produkcja baneru reklamowego o wymiarach 15m x 1m na zewnątrz Kolporter Areny w miejscu doskonale widocznym od ul. Ściegiennego
9. zaprojektowanie oraz wydruk promocyjnych ulotek w ilości 10 tys. sztuk. Kolportaż na meczach Korony na Kolporter Arenie
10. produkcja promocyjnego baneru wielkoformatowego o wymiarach 10m x 12m wraz ze stalżem i montażem na Kolporter Arenie za bramką
11. produkcja stu białych koszulek bawełnianych z herbem Miasta Kielce oraz eksponowanie ich przez piłkarzy na rozgrzewkach przed wszystkimi meczami w ramach rozgrywek Ekstraklasy
12. produkcja spotu video i jego emisja na telebimie umiejscowionym na zewnątrz Kolporter Areny
13. produkcja spotu audio i jego emisja na Koporter Arenie – cztery raz podczas jednego spotkania
14. przekazywanie informacji słowno-promocyjnych przez spikera na meczach na Kolporter Arenie
15. produkcja promocyjnego filmu reklamowego nie krótszego niż 2 min. oraz aktywna promocja poprzez kanały social media
16. kreowanie w mediach pozytywnego wizerunku Kielce jako miasta stwarzającego warunki do rozwoju, upowszechniania sportu i rekreacji – w trakcie wywiadów, konferencji prasowych, telewizyjnych itp. w tym również poprzez udział zawodników Korona Kielce w spotkaniach przed i pomeczowych z dziennikarzami mediów lokalnych i krajowych
Umowa została zawarta na okres ponad trzech miesięcy – od 9 września do 19 grudnia 2015 r., czyli do ostatniej kolejki Ekstraklasy rozgrywanej w tym roku kalendarzowym.
Umowa została podpisana między Gminą Kielce a Spółką Akcyjną Korona Kielce. Wykonawca działań promocyjnych został wybrany w trybie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, ustawy z dn. 29.01.2004 r. „Prawo zamówień publicznych”, /Dz.U. z 2013 r. ze zmianami/.
Umowa została opublikowana w internecie przez Świętokrzyskie Regionalne Centrum Analiz i Studiów Strategicznych po uprzednim złożeniu wniosku do Urzędu Miasta o udostępnienie informacji publicznej. Te dane zostały przekazane w piątek.
Link do oryginalnej umowy:
http://przeklej.org/file/YKhGaw/pismo.pdf
Wasze komentarze
Idolem Pana Prezydenta jest Marszałek Józef Piłsudski. Życzyłbym, żeby w końcu wziął sobie do serca jego słowa: "Wam kury szczać prowadzać, a nie politykę robić".
No chyba,że mieszka pod mostem!
I stąd się bierze kasa na takie wydatki!
cba.gov.pl/
Centralne Biuro Antykorupcyjne to służba specjalna powołana do zwalczania korupcji w życiu publicznym i gospodarczym, w szczególności w instytucjach ...
Al. Ujazdowskie 9, 00-583 Warszawa
22 437 22 22