REKLAMA

Kielecki stadion pozostanie „Kolporter Areną”? Klub i firma prowadzą rozmowy

11-06-2018 13:52,
Marcin Długosz

Jeszcze tylko do 30 czerwca obowiązuje umowa pomiędzy Koroną Kielce a firmą Kolporter co do praw do nazwy stadionu przy ulicy Ściegiennego. Czy zatem kielecki obiekt niedługo nie będzie już tytułowany „Kolporter Areną”? Nic z tych rzeczy. Obie strony prowadzą intensywne rozmowy na temat przedłużenia współpracy, do czego może dojść już w najbliższym czasie.

Umowa podpisana przez oba podmioty w styczniu 2014 roku dotyczyła okresu 4,5-letniego. A ten dobiega końca już za kilkanaście dni.

REKLAMA

- Rozmawiamy. Obie strony są zainteresowane przedłużeniem umowy – informuje Katarzyna Dudek, dyrektor marketingu w kieleckim klubie.

Póki co klub prowadzi dyskusję w kwestii praw do nazwy stadionu wyłącznie z jedną firmą. – Kolporter ma pierwszeństwo w temacie przedłużenia umowy – dodaje Dudek.

Dyrektor marketingu Korony potwierdza, że jeśli obie strony zwiążą się nową umową, to będzie ona dotyczyła ponownie co najmniej kilku lat. – Przy tego typu umowach, „naming rights”, tylko wieloletnie umowy dają oczekiwany rezultat – mówi.

Oficjalnie nigdy nie poinformowano, na ile opiewa obecny kontrakt klubu z Kolporterem. Spekuluje się natomiast, że każdego roku do kasy żółto-czerwonych wpływa z tego tytułu pół miliona złotych.

fot. Maciej Urban

 

REKLAMA

Wasze komentarze

a tu po cichu2018-06-11 14:12:13
jest nowy dyrektor marketingu w Koronie, informacji oczywiscie zadnej od prezesa Zajaca nie bylo...
cvc2018-06-11 14:29:20
to nic nowego a jacy są nowi sponsorzy?
Ul2018-06-11 14:35:21
Musicie więcej pluć na prezesa i właściciela wtedy bardziej ochoczo będą się dzielić z wami info
Kiosk ruchu2018-06-11 14:46:10
Jestem za wywaleniem kolportera
@UI2018-06-11 14:46:32
jak zatrudnial Niehoffa to z wielka pompa, konferencja, poklepywanie sie po plecach etc. A potem zwolnienie po cichu...potem nie umial sie przyznac do bledu ze wywalil kase w bloto. Teraz nie bylo zadnej info, zeby w razie czego jak znowu nie wypali to pod dywan zamiesc
@@UI2018-06-11 15:28:35
A jaki mogli mieć wpływ, na to co, robił/nie robił były już dyrektor?
@@UI2018-06-11 15:44:32
uczą się na błędach teraz w marketingu sporo nowych wcześnie były tylko dwie osoby korona-kielce.pl/artykuly/materialy-klub/1765-pracownicy/
pipo2018-06-11 16:16:11
Katarzyna Dudek pracuje w Koronie od 2008 r. W 2015 została dyrektorem ds. marketingu.
Dominic Niehoff był w Koronie dyrektorem operacyjnym marketingu i PR.
Więc o co ta spinka? Warto sprawdzić fakty przed "gównoburzą".
Ktoś2018-06-11 16:26:14
Jak będziecie chwalić prezesa to wam pani Kasia do szaliczka jeszcze czapeczkę doda ;))) chwalić tylko chwalić prezesa ;)))
Do nawiedzonych oszołomów2018-06-11 16:30:24
krytykujących właściciela i zarząd Korony Kielce;
Wytężcie swe mózgownice i pomyślcie, czy Klicki używałby nazwy swojej firmy na nazwę stadionu, który wg Was ma być niedługo areną zmagań pierwszoligowych?
On w niepewny interes nigdy nie wejdzie.
@a tu po cichu2018-06-11 17:06:38
Katarzyna Dudek pracuje w Koronie od 01.12.2015
więc nie jest nową osobą w kontaktach marketingowych
Niepotrzebnie siejesz ferment
MariiWeisser2018-06-11 18:22:39
Entliczek, pentliczek
co zrobi Pan króliczek?
Tego nie wie nikt.
To tajemnica korony
Korona to tajemnica

VIVA KORONA OLE

BRAWO BRACIE!
wierny kibic2018-06-11 22:01:51
chcialbym oficjalnie przeprosic prezesa Zajaca za krytyke w niektórych postach. Wykonuje Pan dobra prace i gleboko wierze ze wkrótce pojawia sie tego widoczne efekty. Trzymam kciuki za transfery i zycze szczerze powodzenia bo zalezy nam wszystkim aby Korona byla wielka. powodzenia.
casper2018-06-11 22:03:13
Mysle ze dobrze byloby dogadac sie z panem Klickim i zwiekszyc naklad finansowy na klub w zamian za dodatkowe reklamy na obiekcie.
Korporejt2018-06-12 02:52:21
Jak Pani Dudek nie jest nowa tylko już od 2015 roku pracuje to najwyższy czas podsumować efekty jej pracy. Może zorganizuje konferencje prasową zrobi jakąś prezentacje, przedstawi efekty swojej pracy, jakieś cyfry z PLN.
Ludzi trzeba zadaniować i rozliczać Panie Prezesie, bo jak nie to siedzą sobie jak w urzędzie, jest petent to jest zajęcie, nie ma petenta to święto.
Niehoffa po pół roku ściemy pogonili, wydawało się że jest bezkrólewie a tu się okazuje że jakaś Smerfetka piastuje urząd, pensum kasuje, jest a mam wrażenie jakoby nikogo nie było.
Kibic2018-06-12 07:12:21
Trzeba porozmawiać Z panem klickim żeby była nazwa na koszulkach to jest wielki sponsor może bydal większy wkład w koronę zaprponowowac mu w młodą koronę napis na koszulkach na pewno się zgodzi przecież grają o mistrza Polski
Bacz2018-06-12 08:10:23
Chyba stadion nalezy do miasta? Z jakiej racji Korona dysponuje nazwą stadionu?
Casper2018-06-12 10:19:24
Panowie niestety ale Kacper Przybylko nie dla nas a szkoda bo.liczylem na niego
Tylko nasz sponsor2018-06-12 10:54:22
Krzysztof klicki nasz wielki sponsor niech Sołowow się uczy od Pana Krzyśka brawo kolporter brawo Kielce
Mks2018-06-12 12:29:20
Oby Pan Krzysztof K wrocil z logo na koszulki plus nazwa stadionu
Niewierny2018-06-12 15:09:13
Pan Klicki to nie samarytanin!
Kupno Korony miało cel MEDIALNY i został on osiągnięty! Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki.
Teraz to tylko podtrzymanie wizerunku "sponsora sportu".
A pół miliona to on nosi w kieszeni!
Michał2018-06-12 23:06:59
Myślę, że Niehoff osiągnął w krótkim czasie więcej niż inni i pani Dudek w ostatnich latach. czy widziałeś międzynarodowego sponsora, takiego jak Suzuki? Jestem ciekawy, czy Suzuki się przedłużył....Zając powinien przyznać, że był to wielki błąd, aby pozwolić niehoffowi odejść

Dodaj komentarz

Copyright © 2018 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: CK Media Group