Nasze emocje są prawdziwe. Pokazujemy dużo, ale nie krzywdzimy drużyny
Obok PGE VIVE Kielce, swoje dwie nominacje do Nagród Biznesu Sportowego za rok 2017 otrzymała Korona Kielce. Klub zyskał uznanie za aktywność w social media, a także projekt video, czyli pracę Korona TV. - Dla mnie nominacja już sama w sobie jest ogromnym wyróżnieniem, bo znaleźć się w jednym szeregu obok tak rozpoznawalnych marek, jak Grupa Lotos, Huawei czy KSW to spory prestiż - podkreśla Michał Siejak, pomysłodawca i główny autor klubowej telewizji.
- Miło widzieć, że nasza praca doceniana jest na forum ogólnopolskim. Ciekawostką jest fakt, że reszta nominowanych w kategorii "Video Sportowe" to materiały typowo promocyjne - kilkudziesięciosekundowe, u nas natomiast dominuje typowy reportaż sportowy. Ciężko to porównać, ale też nie będę ukrywał, że dokumentowanie życia drużyny to coś, czym akurat wyróżniamy się w skali kraju. Pokazujemy dużo, ale można to robić tak, by nie krzywdzić drużyny i nie zdradzać najistotniejszych tajemnic szatni. Wydaje mi się, że właśnie ta naturalność i prawdziwość emocji jest naszą mocą - dodaje.
REKLAMA
Bo Korona w kategorii "Video Sportowe" znalazła się przede wszystkim za film dokumentalny: "Korona w Gdyni. Podróż - hotel - odprawa - mecz".
- Był on realizowany we współpracy z Maciejem Klimkiem z Canal+ i dźwiękowcem tej samej stacji, dlatego było dużo szersze pole do popisu przy rejestracji materiału. Część nagrań została potem opublikowana w programach Canal +, ja natomiast miałem pełną dowolność przy montażu do Korona TV. Wyszła z tego prawie półgodzinna produkcja pokazująca podróż drużyny na mecz, życie w hotelu, a także tajemnicę szatni i trenera będącego na podsłuchu przez cały mecz. Powiem jednak szczerze, że tę nominację traktuję bardziej za całokształt - gdybym miał wybierać najlepszy film z 2017 roku, to nie jestem pewien, czy wskazałbym akurat ten z Gdyni, bo poprzedni rok obfitował w wiele innych, ciekawych materiałów - wyjaśnia Siejak.
Korona jest chwalona - a nominacja jest tego kolejnym dowodem - za pracę w social media. Oprócz platformy YouTube, gdzie rządzą materiały Korona TV, klub wykazuje się dużą aktywnością oraz pomysłowością także w innych mediach społecznościowych.
- Tu należy wyróżnić jeszcze Marcina Długosza, Mateusza Kępińskiego i Pawła Jańczyka, z którymi wspólnie prowadzimy konta Korony Kielce na Facebooku, Twitterze czy Instagramie. Tu też pojawia satysfakcja, bo okazuje się, że hasło #DerbyTwittera nie było rzucane na wiatr (Jagiellonia także została nominowana w tej kategorii – przyp. red.). Mam nadzieję, że 2018 r. przyniesie jeszcze więcej pozytywnych momentów, którymi będziemy mogli dzielić się potem z kibicami poprzez nasze social media - mówi.
Oprócz Korony i Jagiellonii, nominację w tej kategorii otrzymały Testa Communications Sp. z o.o. i ELEVEN SPORTS ,PKO Bank Polski Biegajmy Razem, Aluron Virtu Warta Zawiercie, Polska Siatkówka - Polski Związek Piłki Siatkowej oraz Łączy nas piłka (PZPN).
Na ostateczne rozstrzygnięcia musimy teraz poczekać do 22 marca 2018 roku. Tego dnia w Centrum Olimpijskim w Warszawie odbędzie się XIV Gala Sportu i Biznesu, podczas której Kapituła Statuetek przyzna najbardziej prestiżowe nagrody w marketingu sportowym.
fot. Paweł Jańczyk, korona-kielce.pl
Wasze komentarze
Powodzenia Michał i brawo za kolejne wyróżnienie, na pewno nie ostatnie.