Pomysł wyszedł w trakcie burzy mózgów. Zawodnikom się spodobało
PGE VIVE Kielce zdobyło nominację w dwóch kategoriach Nagród Biznesu Sportowego za rok 2017 - "Video Sportowe" oraz "Organizacja Sportowa". To nie pierwsze takie wyróżnienia dla zespołu mistrzów Polski i triumfatora Ligi Mistrzów sprzed niespełna dwóch lat.
- Nagrody biznesu sportowego pokazują zaangażowanie marketingu w funkcjonowanie klubu, kreatywność tych działów w klubach sportowych. Vive jest nominowane w różnych kategoriach już od kilku lat. Dwukrotnie nominacje dla nas zmieniły się w statuetki, które odbieraliśmy w Warszawie - wspomina Paweł Papaj, dyrektor marketingu klubu.
REKLAMA
- Byliśmy laureatami Demesów w 2010 i 2017 roku. To zawsze wiarygodne docenienie przez środowisko marketingu sportowego pracy klubu. Pierwsza z nominacji tegorocznych - dla organizacji sportowej - jest według mnie najcenniejsza, dalej bowiem w oczach ekspertów jesteśmy bardzo dobrze postrzegani wizerunkowo i wykonujemy dobrą prace - dodaje Papaj.
W kategorii „Video Sportowe” PGE VIVE zyskało wyróżnienie za kampanię promocyjną meczów Ligi Mistrzów, w której szczypiorniści wcielali się w postacie znane z filmów i seriali. - To z kolei kolejny sygnał, że był to kapitalny pomysł. Zapowiedzi meczów w formie przeróbek znanych serialu opisywały już media ogólnopolskie i europejskie. Pomysł na całość kampanii wyszedł w trakcie burzy mózgów całego działu marketingu. Każdy kolejny odcinek również podobnie dyskutujemy, a później z dużym zaangażowaniem realizują nasze pomysły Sebastian Kozubek i Piotr Domagała. Fajnie, że w całość chętnie angażują się zawodnicy - podkreśla dyrektor marketingu kieleckiego klubu.
- Cykl z serialami będziemy kontynuowali, dwie najbliższe produkcje zapowiadają się znakomicie - zdradza na koniec.
fot. Anna Benicewicz-Miazga