REKLAMA

Bilety na mecz z Legią wyprzedane! Korona obniża ceny na spotkanie Pucharu Polski z Zagłębiem

22-11-2017 13:52,
Redakcja

Przed piłkarzami Korony Kielce niezwykle interesująco zapowiadające się sobotnie, ligowe spotkanie z Legią Warszawa. Już wiemy, że ten pojedynek na trybunach obejrzy komplet publiczności. Wszystkie wejściówki zostały dzisiaj wyprzedane, co oznacza, że klub osiągnął swój główny, marketingowy cel.

Ale to nie koniec emocji. Już w środę kieleckich kibiców czeka kolejny arcyważny mecz ćwierćfinału Pucharu Polski z Zagłębiem Lubin. Klub zdecydował się obniżyć ceny na to spotkanie. Wszystkie bilety będą kosztować zaledwie 12 złotych. A dzieci do lat 13 wejdą na stadion bezpłatnie.

REKLAMA

"Piłkarze bardzo potrzebują Waszego wsparcia! Bądźcie naszym 12 zawodnikiem i wypełnijcie stadion po brzegi! Bilety na to spotkanie można kupić w promocyjnej cenie 12 zł! Dzieci do lat 13 wejdą na mecz za darmo!" - zachęcają przedstawiciele Korony.

Puchar Polski jest najkrótszą drogą do europejskich pucharów. Koroniarze w tym sezonie chcą sprawić wielką niespodziankę i powalczyć o finał krajowego pucharu na Stadionie Narodowym. Droga do niego wiedzie m.in przez Zagłębie Lubin. W pierwszym ćwierćfinale żółto-czerwoni pokonali "Miedziowych" na wyjeździe 1:0, dlatego na Kolporter Arenie staną przed wielką szansą awansu do półfinału.

Promocyjne ceny obowiązują na wszystkie sektory, oprócz trybun VIP. 

Bilety na mecz Pucharu Polski można kupować:

- w Salonikach Kolportera - lista saloników kliknij TUTAJ

- w Sklepie Kibica przy ulicy Ściegiennego 8

- w Internecie - kliknij TUTAJ

 fot. Paula Duda

 

REKLAMA

Wasze komentarze

BIG MAC2017-11-22 14:21:52
NIE SZTUKĄ WYPEŁNIĆ STADION NA LEGIE , ALE JEŚLI NA ZAGŁĘBIE PRZYJDZIE 12 KOŁA TO BYŁOBY FAJNIE.
WSZYSTKO ZALEŻY JUŻ TERAZ OD PIŁKARZY - CZYLI JAK ZAGRAJĄ W SOBOTĘ.
NATOMIAST JEŚLI CHODZI O KLUB I ICH CEL MARKETINGOWY TO JUŻ.............. LIPA. JA NA MIEJSCU MENAGO JUŻ OD MIESIĄCA SPRZEDAWAŁBYM TYM CO NIE MAJĄ KARNETU TYLKO BILETY PODWÓJNE NA LEGIE I ZAGŁEBIE , I BY SIĘ TEŻ SPRZEDAŁO 15 TYSI. MOŻE TAKI CHWYCIK JAK JUŻ DAJ BOŻE BĘDZIEMY W PÓŁFINALIKU GRAĆ Z ARECZKĄ CZY ZABRZEM.BO Z LEGIA TO DOPIERO W MAJU NA NARODOWYM.
POZDRO DLA NORMALNYCH KIBICÓW KORONY.
KSS2017-11-22 14:37:33
Nie siadamy na meczu na zimnych krzesełkach. Wszyscy
oglądamy mecz na stojąco. Jest zimno, zróbmy gorącą atmosferę na całym stadionie.
kibic2017-11-22 14:47:07
No i to się nazywa marketing, brawo!
Jarek2017-11-22 16:28:18
Panowie prosze nie zapomniec o rozgrzewce prze meczem ☺
Dominik2017-11-22 16:35:33
Oby ten z tuba nic nie bral przed meczem Te jego dzwirki to o fupe
Piknik2017-11-22 16:50:34
Oby tylko pan pilkarz jacek siedzial na trybunach podczas meczu z ległą.
Grzesiek2017-11-22 18:46:54
Będzie się działo
Observer2017-11-22 19:17:00
Proszę nie przypisywać sukcesu frekwencji na meczu z Legią działalności śpiochów z marketingu. To jest efekt dobrej gry drużyny i elektryzującego meczu z medialnym przeciwnikiem,mistrzem P, i liderem. Przecież marketing tu nic nie zrobił, bo niby co........? Będzie mecz z Piastem,15 grudnia i wtedy niech marketing pokaże jaki sukces swoimi działaniami osiągnie. W PR Korony więcej robi Siejak TV i CKSport niż Niehoff z klakierami.
Na marginesie pytanko, ile Niehoff wypracował już do budżetu Korony w PLNach.?
wszyscy2017-11-22 20:10:07
i tak idą na Legie, pamiętać.
Lechu2017-11-22 21:49:03
To źle. Korona w meczach z wysoką frekwencją nie osiąga korzystnych rezultatów. Ale moze tym razem będzie inaczej. Taką mam nadzieję.
Bolek2017-11-22 22:23:18
Przegrana przy pełnych trybunach? Bezcenne doświadczenie marketingowe.
Maniek z kuńca wsi.2017-11-23 00:08:07
Mnie osobiście zastanawia ilu chętnych jeszcze by było oprócz tych szczęściarzy którzy będą na meczu?
mnm2017-11-23 17:14:23
naprawdę malkontenci dalej? jest o niebo lepiej niż było, lepiej niż można było się spodziewać i lepiej niż z wytworami typu pan Kaluba, czy Meresiński. Trafiło nam się nieźle, drużyna gra bardzo dobrze (nawet jeśli będzie potem gorzej) - warto się cieszyć i doceniać, bo mogło być różnie. A tu malkontenctwo narzeka, że to medialny przeciwnik, że to nie marketing. Ludzie, w głowę się puknijcie trochę. Jest dobrze. Trzeba się cieszyć. Nie zawsze tak było (hehe) i jeszcze nie raz nie będzie.

Dodaj komentarz

Copyright © 2017 CKsport.pl Redakcja Reklama

Projekt i wykonanie: Grzemach Internet Services