Korona ma nowego dyrektora. Marketingiem i PR-em zajmie się Dominik Niehoff
Korona Kielce ma nowego Dyrektora Operacyjnego Marketingu i PR. Jest nim Dominik Niehoff, który przez ostatnie 7 lat pracował w Stambule i Antalyi - czytamy w komunikacje opublikowanym na oficjalnej stronie klubu.
Jak podaje dalej Biuro Prasowe Korony, Niehoff w Turcji pracował jako dyrektor zarządzający w Gloria Hotels and Resorts, dyrektor generalny HCS oraz oficjalny partner zarządzania reputacją w Tripadvisor. Nowy dyrektor Korony zna siedem języków.
Niehoff w Kielcach wprowadzi nową strategię marketingową. Jego pierwszym projektem będzie stworzenie Biznes Klubu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że Pan Dominik Niehoff dołącza do żółto-czerwonej rodziny. Jego wiedza i doświadczenie z pewnością pozwolą naszemu klubowi poprawić naszą strategię - powiedział Krzysztof Zając, prezes Korony.
Nowy dyrektor klubu w czerwcu tego roku skończył 33 lata.
Źródło: własne, korona-kielce.pl
fot. fanpage Dominica Niehoffa na Facebooku
Wasze komentarze
Tyle samo co wczoraj! To tylko zamiana za panią Dudek.
ALE!!!
Kiedyś na stronie Korony doliczyłem się 34 (TRZYDZIESTU CZTERECH!!!) etatowych pracowników!
A dziś...13! SZOK!
Da się???
No widać KU...A!
DA SIĘ!
Dominic Niehoff w Turcji pracował jako dyrektor zarządzający w Gloria Hotels and Resorts, dyrektor generalny HCS oraz oficjalny partner zarządzania reputacją w Tripadvisor. Nowy dyrektor Korony Kielce zna siedem języków.
Dominic Niehoff w Koronie wprowadzi nową strategię marketingową. Jego pierwszym projektem będzie stworzenie Biznes Klubu.
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że pan Dominic Niehoff dołącza do żółto-czerwonej rodziny. Jego wiedza i doświadczenie z pewnością pozwolą naszemu klubowi poprawić naszą strategię – stwierdził Krzysztof Zając, prezes Korony Kielce.
Dominic Niehoff jest Niemcem, mającym polskie korzenie. Jego rodzice byli Polakami. W Turcji pracował jako dyrektor zarządzający w Gloria Hotels and Resorts, dyrektor generalny HCS oraz oficjalny partner zarządzania reputacją w tripadvisor.com. Wszystkie te firmy działają w branży turystyczno-hotelarskiej.
Niehoff zna siedem języków w tym bardzo dobrze język polski. W Koronie wprowadzi nową strategię marketingową. Jego pierwszym projektem będzie stworzenie Biznes Klubu.
- Widzę potencjał w Koronie, dlatego zdecydowałem się na pracę w tym klubie i przeprowadzkę do Kielc. Kontakty z Dieterem Burdenskim sprawiły, że zamieszkamy w Kielcach, mamy już mieszkanie i jesteśmy w trakcie przeprowadzki. Czy miałem doświadczenie z pracą w klubie piłkarskim? Współpracowałem z drużyną przy ambasadzie Niemiec w Turcji i tam poznałem nowego właściciela Korony. Plany mamy ambitne. Na początku chcemy stworzyć Biznes Klub przy Koronie. Wyjdziemy z ofertą współpracy nie tylko do lokalnych firm, ale też do tych światowych, by mieć coraz mocniejszą Koronę zarówno pod względem sportowym, jak i finansowym - powiedział nam Dominic Niehoff.
To sprawa właściciela kogo zatrudnia, a Ty możesz sobie tylko poskamleć.
Myślę że Bogu trzeba dziękować że WŁAŚCICIEL nie zatrudnił czarnego Chińczyka pochodzenia żydowskiego mówiącego tylko po norwesku.
Bo NIKT by ci tego nie potrafił wytłumaczyć
Nie jest istotne ze ten Pan pracował w hotelu, ale jak promował tenże hotel. I nie ma najmniejszego znaczenia ze hotel to nie klub piłkarski, bo wszystko co sie promuje w marketingu jest PRODUKTEM! Zapewne właściciel zapytał wcześniejszego pracownika o osiągi w tej materii i wskazał drzwi. To jego klub i ma do tego prawo.
Radzę poczekać na efekty, bo póki co Koronę pod nową władzą można tylko i wyłącznie chwalić.