Akcja Vive i Tyskiego dobiegła końca. Są pieniądze na oprawę i mural!
Po trzech miesiącach akcja Tyskiego dobiegła końca. Kibicom szczypiornistów oraz mieszkańcom Kielc, dzięki dużej mobilizacji i motywacji, udało się zebrać ponad 130 tys. kapsli po piwie. Teraz Tyskie przekaże klubowi 20 tys. złotych na wykonanie muralu z okazji 50-lecia klubu i oprawę meczową.
Tyskie od lat jest blisko kibiców i wspiera ich w przeżywaniu sportowych emocji. Tegoroczne zbieranie kapsli w ramach kampanii "Tyskie – Wspieramy emocje", okazało się wielkim sukcesem. – Odpowiedź na akcję wśród mieszkańców Kielc i okolic przeszła nasze najśmielsze oczekiwania. Władze klubu mogą być dumne, że mają tak zaangażowanych kibiców – mówi Igor Zajda z marki Tyskie. Żółto-biało-niebiescy po raz kolejny udowodnili, że stoją murem za swoją drużyną. Urna dedykowana akcji szybko zapełniła się kapslami i tym samym kibice zapewnili sobie oprawę meczową i mural z okazji 50 rocznicy istnienia klubu.
Przez trzy miesiące trwania akcji, kibice szczypiornistów i mieszkańcy Kielc mogli wrzucać kapsle po piwie Tyskie Gronie, Tyskie Klasyczne i Tyskie Radler do specjalnych urn znajdujących się niemal we wszystkich sklepach w mieście. Największą popularnością cieszyła się wśród, fanów drużyny ta duża, która stanęła przed Halą Legionów. Kibice wykazali się znakomitą organizacją - tysiące kapsli spływało z Kielc i okolic, dzięki czemu urna z dnia na dzień zapełniała się w zawrotnym tempie.
– Integracja kibiców i pełna mobilizacja, to właśnie te czynniki zapewniły sukces akcji skierowanej do kibiców Vive Tauron Kielce – mówi Tomasz Chmielewski z marki Tyskie. – Z przyjemnością przekażemy w pełni zasłużone 20 tys. zł. na oprawę meczową i jubileuszowy mural.
Informacja nadesłana przez Q&ACommunications Sp. z o.o.
Wasze komentarze